Ik heb jonge leraren vaak wel als verhelderend ervaren eigenlijk. Niet zo zeer omdat ze goed zijn is lesgeven, maar wel actuele kennis hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vooral vrij beperkt, je hebt van die ventjes van 21 voor de klas. Dat is niets. Je moet wat meegemaakt hebben wil je dat clubje wat uit kunnen leggen.
Als je van school naar school gaat, dan weet je in principe weinig van de wereld daar buiten. Daarom ben ik geen groot fan van lerarenopleidingen. Je kunt lesgeven, of je kunt het niet. Daar hoef je imo geen hele opleiding aan te besteden.
Dit zie je verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Maar ik zie deadprez toch eerder voor de klas staan (zoals m'n vader uiteindelijk ook trouwens) en 'n klas ongemotiveerde mbo pubers toch wat bijbrengen.
Volg een examentraining in Leiden of bij het Luzac of zo, het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even zien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft een leuk en mooi vak, maar heb er geen talent voor.
jij krijgt echt nog een keer klappenquote:
Hahaha moet ik nu in de hoek staan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij krijgt echt nog een keer klappen
Ik deel je mening (behalve dat laatste) Weekend HEEUUJJquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie de neuk denkt er om vrijdagavond nog aan school? ga rondsletten meid!
Ik heb geen contacten in die hoek van de wereld, anders had ik je wel willen helpen met iets te vinden. Als je bereidt bent te verhuizen weet ik genoeg werk voor jequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zou ik eens moeten informeren. De meeste mensen die ik hier ken werken in callcentra of magazijnen, of werken ook niet.
Vervelende leerlingen zou ik gewoon opwachten na school.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha moet ik nu in de hoek staan?
Nu nog? Ik denk dat ik te laat ben. Daarnaast is het heel duur (200 euro?)quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volg een examentraining in Leiden of bij het Luzac of zo, het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even zien.
Ik ben net twee weken geleden verhuisdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen contacten in die hoek van de wereld, anders had ik je wel willen helpen met iets te vinden. Als je bereidt bent te verhuizen weet ik genoeg werk voor je.
Jointje mee roken en vervolgens verlinken bij de directeur?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vervelende leerlingen zou ik gewoon opwachten na school.
Dat is zeer zeker een voordeel, jonge mensen kunnen nieuwe kennis te berde brengen. Maar ik persoonlijk vind het niet echt wat als er zo'n jochie of meisje voor de klas staat dat amper 5 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb jonge leraren vaak wel als verhelderend ervaren eigenlijk. Niet zo zeer omdat ze goed zijn is lesgeven, maar wel actuele kennis hebben.
Nee gewoon kopschoppen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jointje mee roken en vervolgens verlinken bij de directeur?
Denk je dat je nog wel op tijd bent. En die 200 euro is beter dan een schooljaar overnieuw doen lijkt me. Heb je al examens geoefend?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nu nog? Ik denk dat ik te laat ben. Daarnaast is het heel duur (200 euro?)
Opnieuw* Hahahaha sukkel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je dat je nog wel op tijd bent. En die 200 euro is beter dan een schooljaar overnieuw doen lijkt me. Heb je al examens geoefend?
Jullie moeten eens samen uitgaan, naar dat Duitse Danzig.quote:
Ja gezellig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie moeten eens samen uitgaan, naar dat Duitse Danzig.
Wat een onduidelijk niet-officieel stukje paupertekst zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over
Het ligt er wat aan denk ik. Maar wat je zei: lesgeven kun je of je kunt het niet. Leraar lijkt me wel een mooi vak, hoewel het me zou beletten nog met m'n handen te werken, hetgeen ik ook graag doe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
t is zeer zeker een voordeel, jonge mensen kunnen nieuwe kennis te berde brengen. Maar ik persoonlijk vind het niet echt wat als er zo'n jochie of meisje voor de klas staat dat amper 5 jaar ouder is.
Ik zou dan eventjes wachten met lesgeven.
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.quote:
Helemaal mooi, kom naar Danzig en het is feest. Zelfs Haan scoorde na de Danzig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |