Gegroet
Oké, TS is niet zo goed in bèta-vakken maar wil toch een 6 halen voor scheikunde op diploma.
Ik vind scheikunde niet moeilijk, en toch lukt het me nooit om een 6 te halen (tenmiste niet in de 6e klas). En dat komt deels doordat ik er zelf niet goed ik ben, maar vooral omdat ik echt een kutleraar had in de 4e die het echt gewoon NIET kan overbrengen. De gemiddelde cijfers de klas die deze leraar heeft gehad is wel veel lager dan een andere vwo klas die een andere leraar heeft gehad.
Als ik de de theorie lees denk: hmm gaat wel, en ik oefen wat opdrachten, steek er de meeste tijd in van alle vakken en op de toets gaat het altijd kut. Het is namelijk altijd zo dat ik op de toets over bijvoorbeeld één onderdeeltje twijfel of het wel goed is (bijvoorbeeld reactievergelijking). Als dat dan fout is, is de rest ook fout; bjvoorbeeld het verder rekenen bij totaal reacties, berekeningen met mol etc, terwijl ik dat soms wél snap.
Gewoon kut gevoel. Omdat ik er wél iets voor doe

(alleen voor dat vak, rest boeit me niet). Godverredomme. Helemaal als je herkansing nog kutter gaat. Al die energie voor niks geweest!
Godver, ik ben echt agressief op dit moment!! Wie mag ik z'n hersens inslaan!?

Klacht: lijkt me wel duidelijk.
Sub-klacht: ik wil geen topiques over school/studie schrijven want weekend en interesseert me meestal geen hont. Maar toch gebeurt het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie komt mij troosten?
Groetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door BlueJeans op 18-04-2014 21:52:02 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!