SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie komt mij troosten?![]()
![]()
Groetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door BlueJeans op 18-04-2014 21:52:02 ]Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen trouwens, jullie weten toch van mijn scheikunde-leraar die geschorst was. Ja, die is nu ontslagen
Gewoon CM met extra gym toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
Had je maar een fatsoenlijk profiel moeten kiezen.
Met zonder wiskundequote:
Bijvoorbeeld.quote:
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.quote:
Niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.
Niet op HAVO.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.quote:
Je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben om hier een goede kansberekening op los te laten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
Oh, dan ga ik maar weer eens terug naar school denk ik. Fuck wiskunde.
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.
Dat is het niet persé, maar als ik bijvoorbeeld al niet goed weet welke stoffen wel en niet in de reactie vergelijking moet stoppen, dan kan ik eigenlijk ook verder niet berekenen voor de volgende vraag als ik met de molverhoudingen etc moet gaan werken. Echt irritant.quote:
Ja, maar was toelatingseis voor vervolgstudie. Niet zo'n hele sterke eis, maar goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakNet als natuurkunde. En wiskunde.
Nee man. Scheikundequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakNet als natuurkunde. En wiskunde.
Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, maar was toelatingseis voor vervolgstudie. Niet zo'n hele sterke eis, maar goed.
Dit ja, scheikunde en natuurkunde enzo hebben toch alleen maar voor geweld gezorgd.quote:
Dat is dan wel weer positief, dat soort mensen horen niet in het onderwijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen trouwens, jullie weten toch van mijn scheikunde-leraar die geschorst was. Ja, die is nu ontslagen
Je moet gewoon het maximale er uit proberen te halen, als dat een 5 is, is dat prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.
CKVquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Wiskunde!!
Scheikunde
M&O!!
Natuurkunde!!
Het valt allemaal wel mee, inhoud van het examen is niks nieuws, je hebt het allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Geschiedenisquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Beetje solderen is toch ook niet erg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.![]()
Daar ben ik ook al niet goed in.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje solderen is toch ook niet erg?
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveauquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
Dat is wel echt dramatisch zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveau.
Mestleerquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
Beste instelling om je examens in te gaan. 1 a 2 uit je klas zakken. Weet je twee die er slechter voorstaan = je haalt het. Statistiek liegt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
96% slaagt op het vwo.
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mestleer![]()
Bodemkunde![]()
Watermanagement![]()
Cultuursystemen
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel echt dramatisch zeg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?
Welke opleiding is dit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbiet
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?
Jij hebt alle 3 niet gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen om dan maar 'n niveau om laag te gaan. Als je naar mijn middelbare schooltijd kijkt dan zou dat zonde zijn geweest aangezien ik met keurige cijfers uiteindelijk voor vwo geslaagd ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.
Achteraf misschien beter HAVO kunnen doen, gewoon omdat havisten gezelliger zijn!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.quote:
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Op mijn school hadden ze toen dat tweetalig vwo gestart, daar was weinig animo voor. Daarom hadden ze bedacht dat mensen met een havo advies dan maar toegelaten moest worden op Engelstalig vwo, de precieze besluitvorming hierover weet ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef BlueMage het volgende:
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen.
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Hippocratos het volgende:
Als je voor sk een kutleraar hebt, ben je inderdaad ten dode opgeschreven. Overleg eens met je afdelingsleider om je over te plaatsen!
Voor scheikunde is het zo, ook op het CE, dat je voor ALLE berekeningen punten krijgt. Je kunt dus altijd kennis spreiden; pak de punten op de onderdelen die je goed kent. Als jij bijvoorbeeld een goede (goed in de zin van het toepassen van de juiste methode) berekening doet met verkeerde gegevens, waaruit je een verkeerd antwoord krijgt, krijg je nooit punten voor de juiste uitwerking maar wel vaak voor de MANIER waarop je tot het antwoord bent gekomen
Inddquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Ja was een eenmalige actie. Inmiddels loopt het gewoon weer goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebben.
64% heb ik echt nog gehoord![]()
.
Welcome back:quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Voor mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Voor mannen en vrouwen?
Sommige 50+ vrouwen zijn namelijk nog nooit klaargekomen.
Ontmaagding is wel pas te rechtvaardigen na een flinke zaadlozing idd.
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :Squote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.
Ik heb de vervelende eigenschap dat ik veel dingen onthoud.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.
Is je naam echt voederbietel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :S
Maar dat toepassen is toch echt een kwestie van oefenen. Probeer er extra aandacht aan te besteden (op school) tijdens de examentrainingen en oefen alvast goed in de meivakantie (hoe onaantrekkelijk het ook klinkt). Ik heb precies hetzelfde, alleen dan niet voor scheikunde maar voor Engelse leesteksten
Mijn ouders zijn wel oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is je naam echt voederbietel?
Wat een ouders...
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Economiequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasyquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
In dat geval zou ik het over een totaal andere boeg gooien: neem het gewoon nog een x aantal keer door (net zoals andere, parate kennis) en concentreer je op de zaken waar je juist wel goed in bent, zodat je daar in ieder geval geen punten laat liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.Ik heb er gewoon echt geen zin meer in, omdat al mijn energie die ik erin stop niet wordt beloond.
Lorenz was een Nederlander, een briljant natuurkundige en de mentor van Einstein.quote:
Your mom's chest hair.quote:
Rothschild heeft de makers van de boeken gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.
Wij hebben geen informatica meer, slimme keuze van mijn school moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
EconomieDat heb ik laten vallen. Informatica: moeilijker of een onvoldoende te halen dan en voldoende
Meeste is ook simpel, alleen balansen moet je leren. Wisselkoers, inflatie, werkloosheid is allemaal te beredeneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |