Inddquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Ja was een eenmalige actie. Inmiddels loopt het gewoon weer goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebben.
64% heb ik echt nog gehoord![]()
.
Welcome back:quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Voor mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Voor mannen en vrouwen?
Sommige 50+ vrouwen zijn namelijk nog nooit klaargekomen.
Ontmaagding is wel pas te rechtvaardigen na een flinke zaadlozing idd.
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :Squote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.
Ik heb de vervelende eigenschap dat ik veel dingen onthoud.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.
Is je naam echt voederbietel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :S
Maar dat toepassen is toch echt een kwestie van oefenen. Probeer er extra aandacht aan te besteden (op school) tijdens de examentrainingen en oefen alvast goed in de meivakantie (hoe onaantrekkelijk het ook klinkt). Ik heb precies hetzelfde, alleen dan niet voor scheikunde maar voor Engelse leesteksten
Mijn ouders zijn wel oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is je naam echt voederbietel?
Wat een ouders...
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Economiequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasyquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
In dat geval zou ik het over een totaal andere boeg gooien: neem het gewoon nog een x aantal keer door (net zoals andere, parate kennis) en concentreer je op de zaken waar je juist wel goed in bent, zodat je daar in ieder geval geen punten laat liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.Ik heb er gewoon echt geen zin meer in, omdat al mijn energie die ik erin stop niet wordt beloond.
Lorenz was een Nederlander, een briljant natuurkundige en de mentor van Einstein.quote:
Your mom's chest hair.quote:
Rothschild heeft de makers van de boeken gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.
Wij hebben geen informatica meer, slimme keuze van mijn school moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
EconomieDat heb ik laten vallen. Informatica: moeilijker of een onvoldoende te halen dan en voldoende
Meeste is ook simpel, alleen balansen moet je leren. Wisselkoers, inflatie, werkloosheid is allemaal te beredeneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |