Mestleerquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
Beste instelling om je examens in te gaan. 1 a 2 uit je klas zakken. Weet je twee die er slechter voorstaan = je haalt het. Statistiek liegt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
96% slaagt op het vwo.
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mestleer![]()
Bodemkunde![]()
Watermanagement![]()
Cultuursystemen
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel echt dramatisch zeg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?
Welke opleiding is dit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbiet
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?
Jij hebt alle 3 niet gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen om dan maar 'n niveau om laag te gaan. Als je naar mijn middelbare schooltijd kijkt dan zou dat zonde zijn geweest aangezien ik met keurige cijfers uiteindelijk voor vwo geslaagd ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.
Achteraf misschien beter HAVO kunnen doen, gewoon omdat havisten gezelliger zijn!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.quote:
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Op mijn school hadden ze toen dat tweetalig vwo gestart, daar was weinig animo voor. Daarom hadden ze bedacht dat mensen met een havo advies dan maar toegelaten moest worden op Engelstalig vwo, de precieze besluitvorming hierover weet ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef BlueMage het volgende:
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen.
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Hippocratos het volgende:
Als je voor sk een kutleraar hebt, ben je inderdaad ten dode opgeschreven. Overleg eens met je afdelingsleider om je over te plaatsen!
Voor scheikunde is het zo, ook op het CE, dat je voor ALLE berekeningen punten krijgt. Je kunt dus altijd kennis spreiden; pak de punten op de onderdelen die je goed kent. Als jij bijvoorbeeld een goede (goed in de zin van het toepassen van de juiste methode) berekening doet met verkeerde gegevens, waaruit je een verkeerd antwoord krijgt, krijg je nooit punten voor de juiste uitwerking maar wel vaak voor de MANIER waarop je tot het antwoord bent gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |