Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, maar was toelatingseis voor vervolgstudie. Niet zo'n hele sterke eis, maar goed.
Dit ja, scheikunde en natuurkunde enzo hebben toch alleen maar voor geweld gezorgd.quote:
Dat is dan wel weer positief, dat soort mensen horen niet in het onderwijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen trouwens, jullie weten toch van mijn scheikunde-leraar die geschorst was. Ja, die is nu ontslagen
Je moet gewoon het maximale er uit proberen te halen, als dat een 5 is, is dat prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.
CKVquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Wiskunde!!
Scheikunde
M&O!!
Natuurkunde!!
Het valt allemaal wel mee, inhoud van het examen is niks nieuws, je hebt het allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Geschiedenisquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Beetje solderen is toch ook niet erg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.![]()
Daar ben ik ook al niet goed in.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje solderen is toch ook niet erg?
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveauquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
Dat is wel echt dramatisch zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |