SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Ik kom toch naar de meet anuslikkerquote:
kankworstjesquote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Dalando het volgende:
En waarom de fuck nou weer euroshopper knakworstjes.
Ik kom hier te weinig.
ben maar half frisquote:Op donderdag 17 april 2014 09:09 schreef KitKatChunky het volgende:
iedereen is dubbelfris
Goeiemorgen
right back atchaquote:
Wat, wat, wat. Je gaat 10 mei? Dit haalt mij over de streep. Ik ga gewoon ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kom toch naar de meet anuslikker
Ik dacht dat mijn aanwezigheid dat al deedquote:Op donderdag 17 april 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat, wat, wat. Je gaat 10 mei? Dit haalt mij over de streep. Ik ga gewoon ook.
Jouw aanwezigheid is en was de reden dat ik überhaupt overwoog om te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn aanwezigheid dat al deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat die met fruitsap?quote:
oke, drink al een tijdje geen enkele energy drink meerquote:
mogguhquote:
je hebt vandaag wat met roze he?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:47 schreef Goedzooi het volgende:
Verkopen ze trouwens ook de roze rehab in Nederland of niet?
Echt welquote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
[..]
je hebt vandaag wat met roze he?
quote:
Ik ook niet, wordt er veel te spastisch vanquote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, drink al een tijdje geen enkele energy drink meer
Volgens mij alleen de oranje, roze heb ik nog nooit gezien hierquote:Op donderdag 17 april 2014 09:47 schreef Goedzooi het volgende:
Verkopen ze trouwens ook de roze rehab in Nederland of niet?
girls will be girlsquote:
mwa, ik krijg er niet echt meer energy van, echt lekker vind ik het ook niet en ik heb graag mn tanden nog een tijdjequote:Op donderdag 17 april 2014 09:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt er veel te spastisch vanik ben beetje gevoelig er voor
Ik wordt er wel degelijk heel druk van, en het werkt ook makkelijk 6 uur door en van de sugarcrash wordt ook druk hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
girls will be girls
[..]
mwa, ik krijg er niet echt meer energy van, echt lekker vind ik het ook niet en ik heb graag mn tanden nog een tijdje
maar je hebt wel geslapen?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Goedzooi het volgende:
Ik dronk gisteravond zo'n monster regular op voor het slapen. Vanmorgen werkte het nog steeds.
ik zou niet meer slapen denk ikquote:Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Goedzooi het volgende:
Ik dronk gisteravond zo'n monster regular op voor het slapen. Vanmorgen werkte het nog steeds.
Ik kan helemaal niet tegen Cafeďne, ik zou niet kunnen slapenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Goedzooi het volgende:
Ik sliep ook pas om 12 uur, maar ik werd wel vool energie wakker om 5:45...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet tegen Cafeďne, ik zou niet kunnen slapen
Ken je Chillcat? spul is mega ranzig(lauw rosé bier met gummybeertjes ongeveerquote:Op donderdag 17 april 2014 09:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet tegen Cafeďne, ik zou niet kunnen slapen
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is en was de reden dat ik überhaupt overwoog om te gaan.Ik geef je een bord vraag het je op de grond kapot te gooien. Je doet het. Vervolgens vraag ik je om het bord aan elkaar te lijmen. Je doet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het bord nu hetzelfde als voor je het liet vallen? Nee he?
Dat is exact wat je met mn hart hebt gedaan.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
wauw, nog eerder dan ikquote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik sliep ook pas om 12 uur, maar ik werd wel vool energie wakker om 5:45...
Heel vaag.
so deepquote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik geef je een bord vraag het je op de grond kapot te gooien. Je doet het. Vervolgens vraag ik je om het bord aan elkaar te lijmen. Je doet het.
Dat is exact wat je met mn hart hebt gedaan.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik geef je een bord vraag het je op de grond kapot te gooien. Je doet het. Vervolgens vraag ik je om het bord aan elkaar te lijmen. Je doet het.
Ik hoorde gister van een vriendin dat ze een patiënt had die voor een weddenschap 2,5 tray energydrink had gedronken en hier hersenschade aan overhield.quote:
Wie drinkt er dan ook 2,5 tray? Lekker dom ben je dan.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een vriendin dat ze een patiënt had die voor een weddenschap 2,5 tray energydrink had gedronken en hier hersenschade aan overhield.
So cheers i guess
Johquote:Op donderdag 17 april 2014 10:03 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Wie drinkt er dan ook 2,5 tray? Lekker dom ben je dan.
Van meer dan een tray energy drink (van 250ml, monster is 500ml) kan je flinke schade oplopenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een vriendin dat ze een patiënt had die voor een weddenschap 2,5 tray energydrink had gedronken en hier hersenschade aan overhield.
So cheers i guess
de teringquote:Op donderdag 17 april 2014 10:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
So cheers i guess
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van the vampire diariesquote:
ohwquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van the vampire diaries![]()
met Ian Somerhalder
!
Ik ben pas bij s3 geloof ikquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa..
Al sinds de laatste winterfinale geen TVD meer gekeken..
Dat is wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik sliep ook pas om 12 uur, maar ik werd wel vool energie wakker om 5:45...
Heel vaag.
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erinquote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ken je Chillcat? spul is mega ranzig(lauw rosé bier met gummybeertjes ongeveer) maar daar krijg je echt een lekker gevoel van
![]()
Ik kan zelf ook echt niet tegen cafeďne namelijk, ik kan me er helemaal niet meer door concentreren
Maar met chillcat kan ik me wel concentreren
Het is niet opwekend, haha. Het is iets met ginseng extract en nog wat andere dat soort spul, zit ook nauwelijks suiker in, dat had de ranzige smaak misschien enigzins onderdrukt thoquote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad
[..]
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erin
Al begin ik nu wel aardig moe te worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad
[..]
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erin
suikercrashquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Al begin ik nu wel aardig moe te worden.
terug naar bedquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel even te gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben pas bij s3 geloof iklaatst weer wat gekeken op netflix
sucks to be youquote:
Moggeequote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallon
Ik ben weer even vrij![]()
Kan om kwart over 1 weer aantreden op school
Nee manquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moggee
Wat heb jij het lekker relaxt zeg
Hoeveel lessen heb je in de week dan? en morgen is goede vrijdagquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man
Beter sluiten ze mijn lessen gewoon op elkaar aan, dan had ik nu al weekend gehad
Ik heb 15 contacturen in de weekquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je in de week dan? en morgen is goede vrijdag
en dan skip je je contacturen ook nog wel eensquote:Op donderdag 17 april 2014 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb 15 contacturen in de week
De rest moet ik allemaal zelf doendus dat is nog eens ~20 uur zelfstudie
Hehequote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en dan skip je je contacturen ook nog wel eens
denk dat ze al in slaap is gevallenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven, hé.
Goeie kans ja, hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ze al in slaap is gevallen
Nee hoor, nog niet...quote:
hoe lang moet je vandaag?quote:
Ik weet nog niet zeker of ik ga, daarom. Overtuig mij maar te komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kom toch naar de meet anuslikker
Tot 14:00 maar ik moet nog langer doorgaan om me huiswerk af te krijgen.quote:
huiswerkquote:Op donderdag 17 april 2014 12:20 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Tot 14:00 maar ik moet nog langer doorgaan om me huiswerk af te krijgen.
Geef mij maar gewoon water of van dat fruitwater... vind ik heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is niet opwekend, haha. Het is iets met ginseng extract en nog wat andere dat soort spul, zit ook nauwelijks suiker in, dat had de ranzige smaak misschien enigzins onderdrukt tho![]()
En je moet nog een hele dagquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerigquote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon water of van dat fruitwater... vind ik heerlijk
[..]
En je moet nog een hele dag
nee man, vitaminewaterquote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerig
Doe maar ijsthee of cassis
Mwah ik vind het wel lekker...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerig
Doe maar ijsthee of cassis
de rode (van de aldi)quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk... vitaminewater
beetje veel wind nogquote:
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rode (van de aldi)
[..]
beetje veel wind nog
In mijn hok is het windstilquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidl![]()
Hier eigenlijk niet erg veel wind
Ik lees Lidl en denk daar moet ik volgende week eens weer boodschappen doenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidl![]()
Ik vind dat een beetje op slootwater lijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In mijn hok is het windstil
Gewoon ranja is helemaal de shit natuurlijk, die groene: reines claudes
De Carpaccio van de Lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees Lidl en denk daar moet ik volgende week eens weer boodschappen doen
Ik ben al braaf in mijn hokquote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje op slootwater lijkenmaar hij is inderdaad niet vies.
In je hok![]()
dat is lidl volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
ik ookquote:
Ik vind eigenlijk alleen coca cola lekkerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de cola van de Lidl niet lekker
Coca Colaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen coca cola lekker
quote:
hoi tijgertjequote:
Bijna, maar heb even geen zin meerquote:
Nou vooruit dan omdat je zo braaf bent geweestquote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Aroof!
Krijg ik nu een koekje?
Jaquote:
jaaaaaaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou vooruit dan omdat je zo braaf bent geweest
Sowiesoquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.. en het liefst ijskoud uit een glazen fles
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Ik ga weer even aan de arbeit voordat mijn baas boos wordt![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Ik ga weer even aan de arbeit voordat mijn baas boos wordt![]()
beetje vreemd welquote:
Dat past wel bij mequote:
de knakworsten uit de koelingquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik nog meer halen bij de Lidl?
de ijsthee en de chocolaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de ijsthee en de chocolaIJsthee van de Aldi is idd wel lekker, van Lidl geen idee. Zal eens een fles meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik gok dat het een pak zal zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi is idd wel lekker, van Lidl geen idee. Zal eens een fles meenemen
Zijn dat die schoonmaakdoekjes? Die heb ik alquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef essnhills het volgende:
En natuurlijk de multisurface doekjes
Ja die jaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn dat die schoonmaakdoekjes? Die heb ik alMoet nog wel even een nieuwe pak meenemen. Appeltjesgeur
Lidl heeft het in flessen dacht ikquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik gok dat het een pak zal zijn
Oh dan had ik het over de aldiquote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lidl heeft het in flessen dacht ikLaatst iets over gevraagd in Lidl topic
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigquote:
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoopquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigDe babydoekjes van de Lidl ruiken ook heerlijk, ik hou van babydoekjes
Oh die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik vind die schoonmaakdoekjes zooooo fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigDe babydoekjes van de Lidl ruiken ook heerlijk, ik hou van babydoekjes
Die van de Lidl vind ik fijnerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Er opent morgen eidenlijk een action in Delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen iddquote:Op donderdag 17 april 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik vind die schoonmaakdoekjes zooooo fijn![]()
Je maakt iets ook veel sneller schoon, anders moet je helemaal een sopje maken of je doekje nat maken met schoonmaakmiddel, nu gewoon even zo'n doekje pakken, troep wegvegen en schoon![]()
Oh, de wattenschijfjes van de lidl zijn ook fijn, vallen niet uit elkaar enzo
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen idd
Jaquote:
quote:
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Multisurface doekjes van de lidl
Net zoals babydoekjes maar dan sterker, sterkere geur en je kunt er alles mee schoonmaken in je huisquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ehm, een soort van babydoekjes/snoetepoetsers maar dan met allesreiniger.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wetwipesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
je bent aflevering 1 voorbijquote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Even snel wat afwassen en dan daarna verder met GoT
jep, ben nu halverwege 5quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je bent aflevering 1 voorbij?
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroenquote:
ik gebruik gewoon zo'n microvezeldoekjes met sop of een spuitbus chemische zooiquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroen
Hallo Essquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LRquote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Ess![]()
Hoe staat het ermee in zoverre ik dit niet weer dan![]()
Je misselijkheid zette door in griep?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR
Gaat goed hoor, ben weer beter en zulks, kan weer dingen eten enzo.
Appeltaart bijvoorbeeld?
Ja, buikgriep en allesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je misselijkheid zette door in griep?In ieder geval goed om te horen. Voor die appeltaart is er eigenlijk geen weg meer terug.
ja bedankt, nu wil ik appeltaartquote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buikgriep en allesMaar ik ben nu weer helemaal beter
![]()
Zelfgebakken appeltaart
Appelquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Appeltaartquote:
Nog niet aangezien ik eigenlijk ook niks 'officieel' vier, maar dat kan altijd geregeld worden natuurlijk. Immers heb ik nog wel te compenseren na jouw taart bij het keukenraam.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buikgriep en allesMaar ik ben nu weer helemaal beter
![]()
Zelfgebakken appeltaart
met rozijnen en/of noten?quote:
Precies. Ik neem aan dat je dat stukje taart uitgebreid hebt geanalyseerd zodat je een poging kunt wagen iets dat vergelijkbaar lekker is kunt bakken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog niet aangezien ik eigenlijk ook niks 'officieel' vier, maar dat kan altijd geregeld worden natuurlijk. Immers heb ik nog wel te compenseren na jouw taart bij het keukenraam.
Rozijnen altijd, noten als ik zin heb.quote:
en in dit geval?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rozijnen altijd, noten als ik zin heb.
wat?quote:
In dit geval geen idee, LR is degene die taart gaat bakkenquote:
Het is dat ik je beter ken dan jezelf doorhebt. Enkel daarom ervaar ik dit als omgekeerde psychologie om mijzelf te kunnen blijven verbeteren.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Ik neem aan dat je dat stukje taart uitgebreid hebt geanalyseerd zodat je een poging kunt wagen iets dat vergelijkbaar lekker is kunt bakken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik je beter ken dan jezelf doorhebt. Enkel daarom ervaar ik dit als omgekeerde psychologie om mijzelf te kunnen blijven verbeteren.
Mij onderschatten![]()
gekke amaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen taart, gebak enz
Echt niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen taart, gebak enz
quote:
Nope, alleen mokka schuimgebakquote:
Het is patat.quote:
Tompoezen zijn juist mijn favoriete gebakquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen mokka schuimgebakTompoezen, soesjes enz vind ik ook goor
Hoi SGTquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallon vriendjes![]()
Ik moet nu wachten tot drie uur, dan heb ik een vergadering en dan eindelijk weekend
Hoe kan je nou alles niet lusten op mokka schuimgebak na.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen mokka schuimgebakTompoezen, soesjes enz vind ik ook goor
Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?quote:
nee, gebakken aardappelsquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tompoezen zijn juist mijn favoriete gebak![]()
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enzquote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kan je nou alles niet lusten op mokka schuimgebak na.Rare vrouw.
Hoe gaat het met u jongedamequote:
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?
Toch wel belangrijke informatie gezien onze onderlinge activiteiten.
Goed hoorquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Topquote:
dat kan.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Oeh lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enz
watwatwat??quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Goede reden wel.
En chocoladetaart/cake achtige dingen dan?
quote:
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... tja... wat is hier het gewenste antwoord nou op.
Succes? Hopelijk lukt het ook echt.![]()
Maar maarquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
Dan maar op mokkagebak houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nietCake heb ik ook niks mee
Vervelend wel. Hopelijk komt het nog goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 14:14 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben heul niet verdrietig ofzo hoor jongens![]()
Ik bedoel, dat enorme elkaar missen en raar enzo hebben we allang al gehad in september
Wellicht helpt het wat tijd geven, maar ik ga niet de pseudo therapeut uithangen. Jij kent de situatie zelf het beste.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hoe ging het met je date?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Betekent dit dat ik je nu kan hosselen
te laat, zit al in de auto naar zuid hollandquote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Die date moet nog gaan plaatsvindenquote:
Ik gok dat Sgt er eerder is dan jouquote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te laat, zit al in de auto naar zuid holland
Wel goed zijn voor Essie zijn he!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht helpt het wat tijd geven, maar ik ga niet de pseudo therapeut uithangen. Jij kent de situatie zelf het beste.
Dat mij dit niet is opgevallen vanachter de schappen.
uiteraardquote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel goed zijn voor Essie zijn he!
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
okequote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat Sgt er eerder is dan jou
huh? poes? oquote:
Jij bent de pro uiteraard.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet weten dat ik op 5 minuten van Ess afwoon en wij elkaar al maanden stalken.
Mijn schoolquote:Hallo,
Gisteren hebben we afspraken gemaakt. Deze zijn:
GEEN BOEKEN = GEEN LES
GEBRUIK MOBIEL = GEEN LES
Je wordt door de docent uit de les verwijderd. Wanneer je driemaal uitgestuurd bent, volgt een waarschuwing en een gesprek met de opleidingsmanager.
niet over nadenken, daar ben je zo weer vanafquote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
HALP! Hoe doe je dit vrijgezel ding?
Wow much rebelquote:
zou bij voorbaat al niet naar de les gaanquote:
Enkel omdat jij een oogje dichtknijpt. Wat was het ook alweer. Met mij in de buurt straalt mijn schoonheid over op andere mannen wat zelfs een kassajongen aantrekkelijk maakt?quote:
Oh, oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet over nadenken, daar ben je zo weer vanaf
denk hetquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, oke.
Kan ik bijvoorbeeld even naar buiten gaan, zeggen da tik vrijgezel ben en dan is het weer verholpen?
Hehe, vandaag er dus weer uitgestuurd.quote:
quote:
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bij voorbaat al niet naar de les gaan
Wollah, ga je docent klappen danquote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, vandaag er dus weer uitgestuurd.kk school.
Ik durf niet eens meer bij m'n afwezigheid te kijken. Mijn nieuwe rooster is wel chill, nooit later uit dan 14:00
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bij voorbaat al niet naar de les gaan
Hehehe. Rebel.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, vandaag er dus weer uitgestuurd.kk school.
Ik durf niet eens meer bij m'n afwezigheid te kijken. Mijn nieuwe rooster is wel chill, nooit later uit dan 14:00
Zoiets iddquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat jij een oogje dichtknijpt. Wat was het ook alweer. Met mij in de buurt straalt mijn schoonheid over op andere mannen wat zelfs een kassajongen aantrekkelijk maakt?
Oké interessant.quote:
gzb?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijk
oh ja, ze was al zo'n slechte leerling he?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijk
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets iddDat ik tijdens een rondje supermarkt al 5 flirtende jongens had ofzo
Nee, maar wellicht dacht je gewoon aan mij?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
Was jij niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor toevallig in Amsterdam Zuidoost op zaterdagavond LR?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.
[..]Niet voor niks een Jezuskapsel.
Lief.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.
Overweeg je het weer te doneren, of houd je het bij een eenmalige actie?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Mijn haar groeit heul hard trouwens![]()
Kan ook zijn dat het altijd al heel hard groeide, maar dat het nu wat meer opvalt natuurlijk.
Het is gewoon; alles wat ik nu deze weken nog doe maakt verder geen hol uit voor mijn havoquote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.
[..]
Hehehe. Rebel.
Dat is wel fucking relaxedZeker met dit weer.
Wellicht onbewust.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]Niet voor niks een Jezuskapsel.
[..]
Nee, maar wellicht dacht je gewoon aan mij?
Slechte leerling zou ik Snow niet willen noemen. Ze heeft gewoon een beetje pech en veel demotiverende redenen. .quote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ze was al zo'n slechte leerling he?
Weet ik toch meisjequote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is gewoon; alles wat ik nu deze weken nog doe maakt verder geen hol uit voor mijn havo.
Blijf vaker weg.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
ik loop even weg, BAM 74 nieuwe berichten
Weet ik nog niet. Voorlopig in ieder geval niet. Je moet minimaal 25cm doneren en mijn haar is op dit moment 26cm (een uitgevallen haar die op m'n vest zat opgemeten)quote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overweeg je het weer te doneren, of houd je het bij een eenmalige actie?
Gewoon op de laatste pagina van het topic klikken, slotje opgelost.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
ik loop even weg, BAM 74 nieuwe berichten
quote:
die weet ik nog nietquote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slechte leerling zou ik Snow niet willen noemen. Ze heeft gewoon een beetje pech en veel demotiverende redenen. .
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slechte leerling zou ik Snow niet willen noemen. Ze heeft gewoon een beetje pech en veel demotiverende redenen. .
[..]
Weet ik toch meisjeIk snap niet dat een school dat zelf ook niet in ziet.
Mee eensquote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Je hoort gewoon boeken bij je te hebben en met je poes spelen kan na de les ook
Ik geloof niet dat ik mijn naam direct aan zo'n reputatie wil verbinden Ess.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht onbewust.
Ik zou bij wat vrienden gaan eten en hangen enzo (feestje enzulks) daar en ik kwam als laatste aan (werk enzulks). Ik kwam daar om half 9 aan, maar op dat stukje van (volgens Google Maps) maar liefst 700 meter ben ik door 6!! mannen licht intimiderend aangesproken
Goed idee, eten. Ik heb nog 2 pitabroodjes, en kaas en salamiquote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger, kom mij eens eten brengen
geen slotjes, meer van... het was stil -> ik ga weg -> opeens mega conversatiequote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon op de laatste pagina van het topic klikken, slotje opgelost.
Ik ga zo ook pitabroodjes etenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee, eten. Ik heb nog 2 pitabroodjes, en kaas en salami
Laat maarquote:Op donderdag 17 april 2014 14:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
geen slotjes, meer van... het was stil -> ik ga weg -> opeens mega conversatie
Hehequote:
Nee blijf hierquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef KitKatChunky het volgende:
stelletje haters, ik ga in een hoekje mezelf snijden
een kitkat ga je toch niet snijden, dat brokkelt tochquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef KitKatChunky het volgende:
stelletje haters, ik ga in een hoekje mezelf snijden
Bij ons was later de regel dat je je telefoon wel bij je mocht hebben, maar dan op stil. En als de docent je betrapte met dat ding in je hand of als ie afging dan werd ie voor de rest van de dag in beslag genomen. Kon je hem na het laatste uur van de betreffende docent persoonlijk op komen halen, niet eerder. Werkte prima hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Je hoort gewoon boeken bij je te hebben en met je telefoon spelen kan na de les ook
Kruip onder zijn bureauquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tips gevraagd over hoe ik mijn baas ervan kan overtuigen dat het noodzakelijk is dat ik een tripje naar Londen maak om daar een training te geven. En waarom dat niet via conferencecall kan
in mijn tijd bestonden smartphones nog nietquote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons was later de regel dat je je telefoon wel bij je mocht hebben, maar dan op stil. En als de docent je betrapte met dat ding in je hand of als ie afging dan werd ie voor de rest van de dag in beslag genomen. Kon je hem na het laatste uur van de betreffende docent persoonlijk op komen halen, niet eerder. Werkte prima hoor.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Hoeft ook niet.quote:
Ik ga zondag denk ik gewoon naar forever 21.quote:
Haha opaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn tijd bestonden smartphones nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |