quote:
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bij voorbaat al niet naar de les gaan
Wollah, ga je docent klappen danquote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, vandaag er dus weer uitgestuurd.kk school.
Ik durf niet eens meer bij m'n afwezigheid te kijken. Mijn nieuwe rooster is wel chill, nooit later uit dan 14:00
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bij voorbaat al niet naar de les gaan
Hehehe. Rebel.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, vandaag er dus weer uitgestuurd.kk school.
Ik durf niet eens meer bij m'n afwezigheid te kijken. Mijn nieuwe rooster is wel chill, nooit later uit dan 14:00
Zoiets iddquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel omdat jij een oogje dichtknijpt. Wat was het ook alweer. Met mij in de buurt straalt mijn schoonheid over op andere mannen wat zelfs een kassajongen aantrekkelijk maakt?
Oké interessant.quote:
gzb?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijk
oh ja, ze was al zo'n slechte leerling he?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze GZB deed dat al niet al te vaak maarja, nog 8 weken oid dus even volhouden. Wil geen gezeik met leerplicht eigenlijk
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets iddDat ik tijdens een rondje supermarkt al 5 flirtende jongens had ofzo
Nee, maar wellicht dacht je gewoon aan mij?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
Was jij niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor toevallig in Amsterdam Zuidoost op zaterdagavond LR?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.
[..]Niet voor niks een Jezuskapsel.
Lief.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn leuke gesprekken joh. Met een beetje geluk komen ze nog voor je over vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam ook.
Overweeg je het weer te doneren, of houd je het bij een eenmalige actie?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Mijn haar groeit heul hard trouwens![]()
Kan ook zijn dat het altijd al heel hard groeide, maar dat het nu wat meer opvalt natuurlijk.
Het is gewoon; alles wat ik nu deze weken nog doe maakt verder geen hol uit voor mijn havoquote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Motiveer dat kind anders nog even meer om niet naar school te gaan.
[..]
Hehehe. Rebel.
Dat is wel fucking relaxedZeker met dit weer.
Wellicht onbewust.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]Niet voor niks een Jezuskapsel.
[..]
Nee, maar wellicht dacht je gewoon aan mij?
Slechte leerling zou ik Snow niet willen noemen. Ze heeft gewoon een beetje pech en veel demotiverende redenen. .quote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ze was al zo'n slechte leerling he?
Weet ik toch meisjequote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is gewoon; alles wat ik nu deze weken nog doe maakt verder geen hol uit voor mijn havo.
Blijf vaker weg.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
ik loop even weg, BAM 74 nieuwe berichten
Weet ik nog niet. Voorlopig in ieder geval niet. Je moet minimaal 25cm doneren en mijn haar is op dit moment 26cm (een uitgevallen haar die op m'n vest zat opgemeten)quote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overweeg je het weer te doneren, of houd je het bij een eenmalige actie?
Gewoon op de laatste pagina van het topic klikken, slotje opgelost.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
ik loop even weg, BAM 74 nieuwe berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |