Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tompoezen zijn juist mijn favoriete gebak![]()
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enzquote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kan je nou alles niet lusten op mokka schuimgebak na.Rare vrouw.
Hoe gaat het met u jongedamequote:
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?
Toch wel belangrijke informatie gezien onze onderlinge activiteiten.
Goed hoorquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Topquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Oeh lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enz
watwatwat??quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Goede reden wel.
En chocoladetaart/cake achtige dingen dan?
quote:
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... tja... wat is hier het gewenste antwoord nou op.
Succes? Hopelijk lukt het ook echt.![]()
Maar maarquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
Dan maar op mokkagebak houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nietCake heb ik ook niks mee
Vervelend wel. Hopelijk komt het nog goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Okequote:Op donderdag 17 april 2014 14:14 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben heul niet verdrietig ofzo hoor jongens![]()
Ik bedoel, dat enorme elkaar missen en raar enzo hebben we allang al gehad in september
Wellicht helpt het wat tijd geven, maar ik ga niet de pseudo therapeut uithangen. Jij kent de situatie zelf het beste.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hoe ging het met je date?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Betekent dit dat ik je nu kan hosselen
te laat, zit al in de auto naar zuid hollandquote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Die date moet nog gaan plaatsvindenquote:
Ik gok dat Sgt er eerder is dan jouquote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te laat, zit al in de auto naar zuid holland
Wel goed zijn voor Essie zijn he!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht helpt het wat tijd geven, maar ik ga niet de pseudo therapeut uithangen. Jij kent de situatie zelf het beste.
Dat mij dit niet is opgevallen vanachter de schappen.
uiteraardquote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel goed zijn voor Essie zijn he!
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
okequote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat Sgt er eerder is dan jou
huh? poes? oquote:
Jij bent de pro uiteraard.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet weten dat ik op 5 minuten van Ess afwoon en wij elkaar al maanden stalken.
Mijn schoolquote:Hallo,
Gisteren hebben we afspraken gemaakt. Deze zijn:
GEEN BOEKEN = GEEN LES
GEBRUIK MOBIEL = GEEN LES
Je wordt door de docent uit de les verwijderd. Wanneer je driemaal uitgestuurd bent, volgt een waarschuwing en een gesprek met de opleidingsmanager.
niet over nadenken, daar ben je zo weer vanafquote:Op donderdag 17 april 2014 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
HALP! Hoe doe je dit vrijgezel ding?
Wow much rebelquote:
Enkel omdat jij een oogje dichtknijpt. Wat was het ook alweer. Met mij in de buurt straalt mijn schoonheid over op andere mannen wat zelfs een kassajongen aantrekkelijk maakt?quote:
Oh, oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet over nadenken, daar ben je zo weer vanaf
denk hetquote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, oke.
Kan ik bijvoorbeeld even naar buiten gaan, zeggen da tik vrijgezel ben en dan is het weer verholpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |