Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tompoezen zijn juist mijn favoriete gebak![]()
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enzquote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kan je nou alles niet lusten op mokka schuimgebak na.Rare vrouw.
Hoe gaat het met u jongedamequote:
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar los van de taart. Ga je nou nog samenwonen met je wedergekeerde vriend?
Toch wel belangrijke informatie gezien onze onderlinge activiteiten.
Goed hoorquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Topquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen. Het was wel heel fijn maar ook een beetje raar dus hebben we besloten dat we voorlopig even als goede vrienden verder gaan
Oeh lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou niet van slappe koekjes enz in taart enz
watwatwat??quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Goede reden wel.
En chocoladetaart/cake achtige dingen dan?
quote:
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... tja... wat is hier het gewenste antwoord nou op.
Succes? Hopelijk lukt het ook echt.![]()
Maar maarquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Samen uitgebreid er over gehad, en het voelde nu meer als 'wij zijn beste maatjes' dan 'wij zijn een stel' Dus tja.
Dan maar op mokkagebak houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook nietCake heb ik ook niks mee
Vervelend wel. Hopelijk komt het nog goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |