Die van de Lidl vind ik fijnerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Er opent morgen eidenlijk een action in Delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen iddquote:Op donderdag 17 april 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik vind die schoonmaakdoekjes zooooo fijn![]()
Je maakt iets ook veel sneller schoon, anders moet je helemaal een sopje maken of je doekje nat maken met schoonmaakmiddel, nu gewoon even zo'n doekje pakken, troep wegvegen en schoon![]()
Oh, de wattenschijfjes van de lidl zijn ook fijn, vallen niet uit elkaar enzo
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen idd
Jaquote:
quote:
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Multisurface doekjes van de lidl
Net zoals babydoekjes maar dan sterker, sterkere geur en je kunt er alles mee schoonmaken in je huisquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ehm, een soort van babydoekjes/snoetepoetsers maar dan met allesreiniger.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wetwipesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
je bent aflevering 1 voorbijquote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Even snel wat afwassen en dan daarna verder met GoT
jep, ben nu halverwege 5quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je bent aflevering 1 voorbij?
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroenquote:
ik gebruik gewoon zo'n microvezeldoekjes met sop of een spuitbus chemische zooiquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroen
Hallo Essquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroen
Hoi LRquote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Ess![]()
Hoe staat het ermee in zoverre ik dit niet weer dan![]()
Je misselijkheid zette door in griep?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR
Gaat goed hoor, ben weer beter en zulks, kan weer dingen eten enzo.
Appeltaart bijvoorbeeld?
Ja, buikgriep en allesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je misselijkheid zette door in griep?In ieder geval goed om te horen. Voor die appeltaart is er eigenlijk geen weg meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |