Sowiesoquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.. en het liefst ijskoud uit een glazen fles
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Ik ga weer even aan de arbeit voordat mijn baas boos wordt![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef Xeor het volgende:
Ik ga weer even aan de arbeit voordat mijn baas boos wordt![]()
Dat past wel bij mequote:
de knakworsten uit de koelingquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik nog meer halen bij de Lidl?
de ijsthee en de chocolaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de ijsthee en de chocolaIJsthee van de Aldi is idd wel lekker, van Lidl geen idee. Zal eens een fles meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik gok dat het een pak zal zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi is idd wel lekker, van Lidl geen idee. Zal eens een fles meenemen
Zijn dat die schoonmaakdoekjes? Die heb ik alquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef essnhills het volgende:
En natuurlijk de multisurface doekjes
Ja die jaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn dat die schoonmaakdoekjes? Die heb ik alMoet nog wel even een nieuwe pak meenemen. Appeltjesgeur
Lidl heeft het in flessen dacht ikquote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik gok dat het een pak zal zijn
Oh dan had ik het over de aldiquote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lidl heeft het in flessen dacht ikLaatst iets over gevraagd in Lidl topic
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigquote:
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoopquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigDe babydoekjes van de Lidl ruiken ook heerlijk, ik hou van babydoekjes
Oh die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik vind die schoonmaakdoekjes zooooo fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe er ook lang mee, doe al 2 maanden met 1 pak. Maar ze zijn zo verrekte handigDe babydoekjes van de Lidl ruiken ook heerlijk, ik hou van babydoekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |