Pics om mij te overtuigen gaarne.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef Dalando het volgende:
Maar jullie kunnen wel mijn geile puber justin bieber lichaam binnenkort in het eggie addoreren.
Nee joh, lekker een week vrij. Morgen afgesproken met vrienden, overmorgen ook.quote:
Wat een luizenleventje zegquote:Op woensdag 16 april 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, lekker een week vrij. Morgen afgesproken met vrienden, overmorgen ook.
Zelf verdiend, ik heb namelijk geen herkansingen.quote:
Slimme boyquote:Op woensdag 16 april 2014 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelf verdiend, ik heb namelijk geen herkansingen.
Yes, twee zevensquote:Op woensdag 16 april 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij? Heb jij je tentamens gehaald?
Netjes hoor.quote:
Altijd rond de 7, met uitschieters naar de 9.quote:
Gemiddeld een 8 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netjes hoor.Ik had een 8,4 en een 7.
[..]
Altijd rond de 7, met uitschieters naar de 9.Jij?
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is gewoon erg simpel
(Dit ga ik later weer ontkennen)
Niks mis mee, lekker geld verdienen met slimme shit, jwz.quote:
Leukquote:
quote:
Veelte grote kans dat hij dan na een halfjaar gedemotiveerd rondloopt en niks meer opbrengt. Volgens mij is Rutten niet echt tactisch met dit soort uitgesproken karaktersquote:
Om de kinderen te laten zien denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LeukGeen idee waarom de cameraman volledig besluit uit te zoomen bij het zingen alleen
Ik denk zo dat hij weggaat.quote:
Zal wel een werknemer van de Feyenoord marketingafdeling zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om de kinderen te laten zien denk ik.Al is het wel heel plots en vaag, zonde.
[..]
Ik denk zo dat hij weggaat.
Wel zonde, want dan is wel de meest lekkere speler van de Eredivisie weg.
Ja, daar maak ik mij ook wel druk om.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk zo dat hij weggaat.
Wel zonde, want dan is wel de meest lekkere speler van de Eredivisie weg.
Ja, ik denk ook niet dat Van Geel het risico gaat nemen en hij zelf ook niet, maar zo'n spits is geweldig om te hebben met de spelers die je nu rond hebt lopen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelte grote kans dat hij dan na een halfjaar gedemotiveerd rondloopt en niks meer opbrengt. Volgens mij is Rutten niet echt tactisch met dit soort uitgesproken karakters
Toch wel een beetje. Clasie zijn hoofd moet ergens mee gecompenseerd worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik mij ook wel druk om.
[..]
Ja, ik denk ook niet dat Van Geel het risico gaat nemen en hij zelf ook niet, maar zo'n spits is geweldig om te hebben met de spelers die je nu rond hebt lopen bij Feyenoord.
hier ook al 2 dagen ;#quote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo. Dat was 2 dagen ban. Jullie kunnen nergens tegen. Kutmods
zal het even doorgevenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel een werknemer van de Feyenoord marketingafdeling zijn.
Over de rest neem ik je woord voor waarheid aan.
Nou enig voordeel is dat als er dan weer eens "ladiesnight" is dat veel vrouwen toch thuisblijven, en je dus nauwelijks huisvrouwen hoort in vak H.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik mij ook wel druk om.
[..]
Ja, ik denk ook niet dat Van Geel het risico gaat nemen en hij zelf ook niet, maar zo'n spits is geweldig om te hebben met de spelers die je nu rond hebt lopen bij Feyenoord.
Vak Huisvrouw?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dan mag ik hopen dat hij de rest van de tijd wel zijn baan goed doet. Of dat hij/zij Ollie bedacht heeft
Dat is gevaarlijk, als mod, Lr. Straks verkoop ik leugens.
[..]
Nou enig voordeel is dat als er dan weer eens "ladiesnight" is dat veel vrouwen toch thuisblijven, en je nauwelijks huisvrouwen hoort in vak H.
Idee is wel goed, maar dat filmpje eromheen weer om het te verkopenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vak Huisvrouw?
Ik vind ladiesnight wel een goed idee, al die vrouwen die verder weinig met voetbal hebben toch even snel een Pelle shirt verkopen.
Stoere jongen.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daar lijkt het serieus wel op. Ik pleit nog iedere keer dat ik mee ga voor een vak op lange zijde maar goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vak Huisvrouw?
Ik vind ladiesnight wel een goed idee, al die vrouwen die verder weinig met voetbal hebben toch even snel een Pelle shirt verkopen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Idee is wel goed, maar dat filmpje eromheen weer om het te verkopen![]()
Ik moet al lachen om het idee dat zo'n marketingsbureau het resultaat daadwerkelijk terugkijkt samen met de Feyenoorddirectie en deze dan blijkbaar elkaar instemmend aankijken "Zo, dat ziet er goed uit!"
Ik snap dat ook niet. Binnen Feyenoord zijn zat mensen die wel wat van camera's en films afweten, ik ken er bijvoorbeeld al twee hier op den foks. Jimbo en (hoe kan het ook anders) HMF.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Idee is wel goed, maar dat filmpje eromheen weer om het te verkopen![]()
Ik moet al lachen om het idee dat zo'n marketingsbureau het resultaat daadwerkelijk terugkijkt samen met de Feyenoorddirectie en deze dan blijkbaar elkaar instemmend aankijken "Zo, dat ziet er goed uit!"
Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het te kinderachtig zou zijn of iets dergelijksquote:Op donderdag 17 april 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Binnen Feyenoord zijn zat mensen die wel wat van camera's en films afweten, ik ken er bijvoorbeeld al twee hier op den foks. Jimbo en (hoe kan het ook anders) HMF.
Ik heb altijd het idee dat zulke dingen dan worden uitbesteed aan het neefje van Gudde oid, die dan toevallig een camera beet kan houden.
Wat een acteerprestaties! Wat een script!quote:
Leeft dat konijn uberhaupt wel?quote:
Ik denk dat Ollie vanuit Blijdorp en ASR kwam. Een andere verklaring heb ik ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het kinderachtig zou zijn of iets dergelijks
Anders zou hij niet bewegen hè.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het te kinderachtig zou zijn of iets dergelijks
[..]
Wat een acteerprestaties! Wat een script!
[..]
Leeft dat konijn uberhaupt wel?
Sommige KLB'ers zijn veel grotere mongolen dan Braddie (ik vind Braddie niet eens zo'n mongool, maar oké). Gaat echt nergens meer over, ik hoop dat ze die figuren eens een paar weken weghalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:
Aight dus shit heeft nou echt the fan geraakt met Braddie?
Ben benieuwd of we 'm morgen weer terug zien.
Ik ken het dat KLB mensen in je privé leven gaan meddlen, die shit gaat te ver. Niet chill, niet nodig, opgetaft.
Maar had wel makkelijk voorkomen kunnen worden, blijkbaar moet Braddie 't op de harde manier leren ofzo
Als ie 't nou überhaupt eindelijk eens geleerd heeft
Die kerel die opgepakt is uit Tilburg?quote:Op donderdag 17 april 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:
Aight dus shit heeft nou echt the fan geraakt met Braddie?
Ben benieuwd of we 'm morgen weer terug zien.
Ik ken het dat KLB mensen in je privé leven gaan meddlen, die shit gaat te ver. Niet chill, niet nodig, opgetaft.
Maar had wel makkelijk voorkomen kunnen worden, blijkbaar moet Braddie 't op de harde manier leren ofzo
Als ie 't nou überhaupt eindelijk eens geleerd heeft
Ja nadeel op deze manier is dat er geen username/ip adres te achterhalen valt.quote:Op donderdag 17 april 2014 02:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sommige KLB'ers zijn veel grotere mongolen dan Braddie (ik vind Braddie geen mongool, maar oké). Gaat echt nergens meer over, ik hoop dat ze die figuren eens een paar weken weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |