abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138966869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Leuk :D Geen idee waarom de cameraman volledig besluit uit te zoomen bij het zingen alleen :')
Om de kinderen te laten zien denk ik. :D Al is het wel heel plots en vaag, zonde.
quote:
9s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

:o _O-

ik hoop zo dat ie blijft :')
Ik denk zo dat hij weggaat. :D
Wel zonde, want dan is wel de meest lekkere speler van de Eredivisie weg. :')
pi_138966902
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Om de kinderen te laten zien denk ik. :D Al is het wel heel plots en vaag, zonde.

[..]

Zal wel een werknemer van de Feyenoord marketingafdeling zijn.

Over de rest neem ik je woord voor waarheid aan.
pi_138966903
HALLO
pi_138966908
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ja, daar maak ik mij ook wel druk om.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Veelte grote kans dat hij dan na een halfjaar gedemotiveerd rondloopt en niks meer opbrengt. Volgens mij is Rutten niet echt tactisch met dit soort uitgesproken karakters :')
Ja, ik denk ook niet dat Van Geel het risico gaat nemen en hij zelf ook niet, maar zo'n spits is geweldig om te hebben met de spelers die je nu rond hebt lopen bij Feyenoord.
pi_138966968
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik denk ook niet dat Van Geel het risico gaat nemen en hij zelf ook niet, maar zo'n spits is geweldig om te hebben met de spelers die je nu rond hebt lopen bij Feyenoord.
Toch wel een beetje. Clasie zijn hoofd moet ergens mee gecompenseerd worden.

En ik zou het ook jammer vinden. De eredivisie loopt al over van lulletjes rozenwater met Ajax voorop.
pi_138966982
Zo. Dat was 2 dagen ban. Jullie kunnen nergens tegen. Kutmods
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138966987
maar doei, dat wilde ik even vermelden
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138966990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hier ook al 2 dagen ;#
pi_138967003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zal het even doorgeven
pi_138967033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zal wel een werknemer van de Feyenoord marketingafdeling zijn.

Over de rest neem ik je woord voor waarheid aan.
:D Dan mag ik hopen dat hij de rest van de tijd wel zijn baan goed doet. Of dat hij/zij Ollie bedacht heeft :+

Dat is gevaarlijk, als mod, Lr. Straks verkoop ik leugens.
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Nou enig voordeel is dat als er dan weer eens "ladiesnight" is dat veel vrouwen toch thuisblijven, en je dus nauwelijks huisvrouwen hoort in vak H. :')
pi_138967053
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D Dan mag ik hopen dat hij de rest van de tijd wel zijn baan goed doet. Of dat hij/zij Ollie bedacht heeft :+

Dat is gevaarlijk, als mod, Lr. Straks verkoop ik leugens.

[..]

Nou enig voordeel is dat als er dan weer eens "ladiesnight" is dat veel vrouwen toch thuisblijven, en je nauwelijks huisvrouwen hoort in vak H. :')
Vak Huisvrouw? ;(

Ik vind ladiesnight wel een goed idee, al die vrouwen die verder weinig met voetbal hebben toch even snel een Pelle shirt verkopen. _O_
pi_138967136
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vak Huisvrouw? ;(

Ik vind ladiesnight wel een goed idee, al die vrouwen die verder weinig met voetbal hebben toch even snel een Pelle shirt verkopen. _O_
Idee is wel goed, maar dat filmpje eromheen weer om het te verkopen _O-

Ik moet al lachen om het idee dat zo'n marketingsbureau het resultaat daadwerkelijk terugkijkt samen met de Feyenoorddirectie en deze dan blijkbaar elkaar instemmend aankijken "Zo, dat ziet er goed uit!"
pi_138967156
quote:
Stoere jongen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138967189
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vak Huisvrouw? ;(

Daar lijkt het serieus wel op. Ik pleit nog iedere keer dat ik mee ga voor een vak op lange zijde maar goed. :')

Over twee weken zullen jullie wel weer uitverkoop hebben, dan zal het vast stormlopen. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik moet al lachen om het idee dat zo'n marketingsbureau het resultaat daadwerkelijk terugkijkt samen met de Feyenoorddirectie en deze dan blijkbaar elkaar instemmend aankijken "Zo, dat ziet er goed uit!"
:D Daarvoor was dit filmpje al :+
pi_138967190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet. Binnen Feyenoord zijn zat mensen die wel wat van camera's en films afweten, ik ken er bijvoorbeeld al twee hier op den foks. Jimbo en (hoe kan het ook anders) HMF.

Ik heb altijd het idee dat zulke dingen dan worden uitbesteed aan het neefje van Gudde oid, die dan toevallig een camera beet kan houden. :')
pi_138967237

Speciaal voor LR.
pi_138967241
dus pelle is naast doelpuntenmachine ook nog een euromachine?
pi_138967274
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet. Binnen Feyenoord zijn zat mensen die wel wat van camera's en films afweten, ik ken er bijvoorbeeld al twee hier op den foks. Jimbo en (hoe kan het ook anders) HMF.

Ik heb altijd het idee dat zulke dingen dan worden uitbesteed aan het neefje van Gudde oid, die dan toevallig een camera beet kan houden. :')
Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het te kinderachtig zou zijn of iets dergelijks :D
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D Daarvoor was dit filmpje al :+
Wat een acteerprestaties! Wat een script! :D

quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor LR.
Leeft dat konijn uberhaupt wel?
pi_138967285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het kinderachtig zou zijn of iets dergelijks :D

Ik denk dat Ollie vanuit Blijdorp en ASR kwam. Een andere verklaring heb ik ook niet.
pi_138967354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bijzonder is en blijft het. En dan toch uit het niets met Ollie aankomen. Dat idee moet haast wel meermaals zijn afgekeurd omdat het te kinderachtig zou zijn of iets dergelijks :D

[..]

Wat een acteerprestaties! Wat een script! :D

[..]

Leeft dat konijn uberhaupt wel?
Anders zou hij niet bewegen hè.
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 02:32:02 #246
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138968448
Aight dus shit heeft nou echt the fan geraakt met Braddie?
Ben benieuwd of we 'm morgen weer terug zien.

Ik ken het dat KLB mensen in je privé leven gaan meddlen, die shit gaat te ver. Niet chill, niet nodig, opgetaft.
Maar had wel makkelijk voorkomen kunnen worden, blijkbaar moet Braddie 't op de harde manier leren ofzo :')
Als ie 't nou überhaupt eindelijk eens geleerd heeft :')
Fuck the EBU.
pi_138968463
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:

Ik ken het dat KLB mensen in je privé leven gaan meddlen, die shit gaat te ver. Niet chill, niet nodig, opgetaft.
Maar had wel makkelijk voorkomen kunnen worden, blijkbaar moet Braddie 't op de harde manier leren ofzo :')
Sommige KLB'ers zijn veel grotere mongolen dan Braddie (ik vind Braddie niet eens zo'n mongool, maar oké). Gaat echt nergens meer over, ik hoop dat ze die figuren eens een paar weken weghalen.
graag op anoniem
  donderdag 17 april 2014 @ 02:36:29 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138968464
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:

Die kerel die opgepakt is uit Tilburg?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138968467
Nu even dat topic doorlezen.
graag op anoniem
  PR en moderator donderdag 17 april 2014 @ 02:38:43 #250
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138968471
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 02:36 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Sommige KLB'ers zijn veel grotere mongolen dan Braddie (ik vind Braddie geen mongool, maar oké). Gaat echt nergens meer over, ik hoop dat ze die figuren eens een paar weken weghalen.
Ja nadeel op deze manier is dat er geen username/ip adres te achterhalen valt.
Bij mij waren ze nog dom dat ze het er in de KLB SC over hadden dat ze nep-Hyves hadden gemaakt om mijn vriend(en) lastig te vallen :') Toen konden er iig bans worden uitgedeeld.

Ik gun dit Braddie echt niet hoor, maar als het hierbij blijft en dit de enige manier is voor hem om er eindelijk eens van te leren, dan is het misschien maar goed geweest ook (met de nadruk dat het dan hierbij blijft).

Ik vrees alleen dat Braddie krampachtig door wilt blijven posten en vroeg of laat toch weer terug komt en mensen hem nu écht steeds zatter aan het raken zijn en het gewoon elke keer weer gezeik is. Dat 't er nog steeds niet beter op wordt :N
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')