ohwquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van the vampire diaries![]()
met Ian Somerhalder
!
Ik ben pas bij s3 geloof ikquote:Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa..
Al sinds de laatste winterfinale geen TVD meer gekeken..
Dat is wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik sliep ook pas om 12 uur, maar ik werd wel vool energie wakker om 5:45...
Heel vaag.
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erinquote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ken je Chillcat? spul is mega ranzig(lauw rosé bier met gummybeertjes ongeveer) maar daar krijg je echt een lekker gevoel van
![]()
Ik kan zelf ook echt niet tegen cafeïne namelijk, ik kan me er helemaal niet meer door concentreren
Maar met chillcat kan ik me wel concentreren
Het is niet opwekend, haha. Het is iets met ginseng extract en nog wat andere dat soort spul, zit ook nauwelijks suiker in, dat had de ranzige smaak misschien enigzins onderdrukt thoquote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad
[..]
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erin
Al begin ik nu wel aardig moe te worden.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad
[..]
Nee ik ken het niet, ik vermijd het liefst alle dranken met van die opwekkende zooi erin
suikercrashquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Al begin ik nu wel aardig moe te worden.
terug naar bedquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel even te gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben pas bij s3 geloof iklaatst weer wat gekeken op netflix
Moggeequote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallon
Ik ben weer even vrij![]()
Kan om kwart over 1 weer aantreden op school
Nee manquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moggee
Wat heb jij het lekker relaxt zeg
Hoeveel lessen heb je in de week dan? en morgen is goede vrijdagquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man
Beter sluiten ze mijn lessen gewoon op elkaar aan, dan had ik nu al weekend gehad
Ik heb 15 contacturen in de weekquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je in de week dan? en morgen is goede vrijdag
en dan skip je je contacturen ook nog wel eensquote:Op donderdag 17 april 2014 10:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb 15 contacturen in de week
De rest moet ik allemaal zelf doendus dat is nog eens ~20 uur zelfstudie
Hehequote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en dan skip je je contacturen ook nog wel eens
denk dat ze al in slaap is gevallenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven, hé.
Goeie kans ja, hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ze al in slaap is gevallen
Nee hoor, nog niet...quote:
Ik weet nog niet zeker of ik ga, daarom. Overtuig mij maar te komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kom toch naar de meet anuslikker
Tot 14:00 maar ik moet nog langer doorgaan om me huiswerk af te krijgen.quote:
huiswerkquote:Op donderdag 17 april 2014 12:20 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Tot 14:00 maar ik moet nog langer doorgaan om me huiswerk af te krijgen.
Geef mij maar gewoon water of van dat fruitwater... vind ik heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is niet opwekend, haha. Het is iets met ginseng extract en nog wat andere dat soort spul, zit ook nauwelijks suiker in, dat had de ranzige smaak misschien enigzins onderdrukt tho![]()
En je moet nog een hele dagquote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerigquote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon water of van dat fruitwater... vind ik heerlijk
[..]
En je moet nog een hele dag
nee man, vitaminewaterquote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerig
Doe maar ijsthee of cassis
Mwah ik vind het wel lekker...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat fruitwater is toch een partij smerig
Doe maar ijsthee of cassis
de rode (van de aldi)quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk... vitaminewater
beetje veel wind nogquote:
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rode (van de aldi)
[..]
beetje veel wind nog
In mijn hok is het windstilquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidl![]()
Hier eigenlijk niet erg veel wind
Ik lees Lidl en denk daar moet ik volgende week eens weer boodschappen doenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja klopt volgens mij staat er op de dop Saskia... of was die nou van de lidl![]()
Hier eigenlijk niet erg veel wind
Ik vind dat een beetje op slootwater lijkenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In mijn hok is het windstil
Gewoon ranja is helemaal de shit natuurlijk, die groene: reines claudes
De Carpaccio van de Lidlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees Lidl en denk daar moet ik volgende week eens weer boodschappen doen
Ik ben al braaf in mijn hokquote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje op slootwater lijkenmaar hij is inderdaad niet vies.
In je hok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |