Ik voel je pijn broeder.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef Waterdrinker het volgende:
Klinkt bekend ja vind dat nooit zo fijne momentjes
Klinkt logisch, maar vond het zo 'vreemd' en 'toevallig' dat het net gebeurde toen we een relatie hadden en seksueel actief werden. Dacht dat er een verband was misschienquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef LittleLady het volgende:
Men denkt echt dat een de werking van een pil een aan en uit knop heeft, je lichaam wend eraan, word regelmatiger, hormonen die werken.Ik heb al jaren de prikpil, kan het wel een jaar duren voor je weer normaal ongesteld word, ik hoef hem maar een week te vergeten en het is al raak, hangt van zoveel dingen af, hoeveel stress heb je, toen ik overspannen was werd ik helemaal niet ongesteld.
Ja nu is er stress, ik heb seks word ik wel ongesteld?? Straks ben ik zwanger!! en hup meteen panieken en dan kan het een paar dagen durenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maar vond het zo 'vreemd' en 'toevallig' dat het net gebeurde toen we een relatie hadden en seksueel actief werden. Dacht dat er een verband was misschien
Oke, dat zal het waarschijnlijk wel zijn jaquote:Op donderdag 17 april 2014 09:55 schreef LittleLady het volgende:
Ja nu is er stress, ik heb seks word ik wel ongesteld?? Straks ben ik zwanger!! en hup meteen panieken en dan kan het een paar dagen duren
Klopt, maar ze maakt zich soms zo druk dat ik ook bang word.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen zorgen maken, dat hoort erbij. Ik had dat elke maand. Maar als jouw lief de pil normaal inneemt, is er toch geen reden voor paniek?
Precies.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen zorgen maken, dat hoort erbij. Ik had dat elke maand.
Maar als jouw lief de pil normaal inneemt, is er toch geen reden voor paniek?
dit ja, toen ik stopte met de pil duurde het 5 maanden voordat ik weer ongesteld werd.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef LittleLady het volgende:
Men denkt echt dat een de werking van een pil een aan en uit knop heeft, je lichaam wend eraan, word regelmatiger, hormonen die werken.
Ik heb al jaren de prikpil, kan het wel een jaar duren voor je weer normaal ongesteld word, ik hoef hem maar een week te vergeten en het is al raak, hangt van zoveel dingen af, hoeveel stress heb je, toen ik overspannen was werd ik helemaal niet ongesteld.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maakt zich soms zo druk dat ik ook bang word.
Dingen roepen als: 'Heb buikpijn, normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden'
Of de klassieker: 'Ik eet veel augurken laatste tijd, het schijnt dat je dat ook doet als je zwanger bent'
En dit. Als je de pil doorslikt krijg je ook geen bloeding en dat kan totaal geen kwaad. Die bloeding is meer voor het idee. Sterker nog, als je de pil slikt en je bent zwanger, kun je ook gewoon een bloeding krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef essnhills het volgende:
Sowieso word je in de stopweek niet eens echt ongesteld, maar heb je een bloeding.. je bent ook gewoon veilig tijdens de stopweek, je bent zolang je de pil op de juiste manier inneemt ook dam gewoon beschermd.
maar als er geen bloeding komt in de stopweek is het ook wel stressen, ook al zou je alles exact volgens de regels hebben gedaan (geen pil vergeten etc)quote:Op maandag 21 april 2014 07:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En dit. Als je de pil doorslikt krijg je ook geen bloeding en dat kan totaal geen kwaad. Die bloeding is meer voor het idee. Sterker nog, als je de pil slikt en je bent zwanger, kun je ook gewoon een bloeding krijgen.
Dat ja. Lijkt me erg vermoeiend om elke maand zo te panikeren met z`n tweeën.quote:Op maandag 21 april 2014 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je dr elke keer zo over strest, gebruik je er toch gewoon een condoom bij?
Hoezo? Als je de pil volgens gebruikt zoals je die hoort te gebruiken is de kans op zwangerschap bijzonder klein en hoef je echt niet te stressen hoor. En anders dit:quote:Op maandag 21 april 2014 10:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar als er geen bloeding komt in de stopweek is het ook wel stressen, ook al zou je alles exact volgens de regels hebben gedaan (geen pil vergeten etc)
quote:Op maandag 21 april 2014 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je dr elke keer zo over strest, gebruik je er toch gewoon een condoom bij?
Zit ze je niet gewoon een beetje te zieken?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maakt zich soms zo druk dat ik ook bang word.
Dingen roepen als: 'Heb buikpijn, normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden'
Of de klassieker: 'Ik eet veel augurken laatste tijd, het schijnt dat je dat ook doet als je zwanger bent'
Ik denk het.quote:Op maandag 21 april 2014 19:03 schreef computergirl het volgende:
Zit ze je niet gewoon een beetje te zieken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |