abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2014 @ 09:32:33 #1
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138970585
Even een vraagje m.b.t. het ongesteld worden van mijn vriendin.

Iedere maand ben ik weer bang als ze zegt: 'Ik had al lang ongesteld moeten zijn schat'
Gelukkig is er nooit iets aan de hand, want uiteindelijk wordt ze toch ongesteld. Dit dan ongeveer vier dagen nadat ze met de pil is gestopt. Vaak neemt ze de laatste van de strip zondagavond en wordt ze uiteindelijk donderdag ongesteld.

Voordat we een relatie hadden had ze hier nooit last van. Toen werd ze gewoon direct een dag na de laatste pil ongesteld. Is er een logische verklaring voor het feit dat ze nu in een relatie (met seks uiteraard) er opeens vier dagen langer over doet om iedere maand ongesteld te worden?
pi_138970611
Klinkt bekend ja :') vind dat nooit zo fijne momentjes
  donderdag 17 april 2014 @ 09:37:36 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_138970696
Ongesteld zijn is eigenlijk wel raar voor iets wat natuurlijk is. :') Het is geen ziekte of zo. En we hebben als mensen verstand en dat zit niet in je lul of pik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_138970911
Wss omdat ze er elke keer over zit te stressen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138971020
Men denkt echt dat een de werking van een pil een aan en uit knop heeft, je lichaam wend eraan, word regelmatiger, hormonen die werken.
Ik heb al jaren de prikpil, kan het wel een jaar duren voor je weer normaal ongesteld word, ik hoef hem maar een week te vergeten en het is al raak, hangt van zoveel dingen af, hoeveel stress heb je, toen ik overspannen was werd ik helemaal niet ongesteld.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:51:56 #6
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138971076
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef Waterdrinker het volgende:
Klinkt bekend ja vind dat nooit zo fijne momentjes
Ik voel je pijn broeder.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:52:33 #7
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138971090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef LittleLady het volgende:
Men denkt echt dat een de werking van een pil een aan en uit knop heeft, je lichaam wend eraan, word regelmatiger, hormonen die werken.Ik heb al jaren de prikpil, kan het wel een jaar duren voor je weer normaal ongesteld word, ik hoef hem maar een week te vergeten en het is al raak, hangt van zoveel dingen af, hoeveel stress heb je, toen ik overspannen was werd ik helemaal niet ongesteld.
Klinkt logisch, maar vond het zo 'vreemd' en 'toevallig' dat het net gebeurde toen we een relatie hadden en seksueel actief werden. Dacht dat er een verband was misschien :P
pi_138971108
Maandagavond gewoon een dikke seks bouwen. Zelfde avond nog ongesteld.
pi_138971133
Geen zorgen maken, dat hoort erbij. Ik had dat elke maand.

Maar als jouw lief de pil normaal inneemt, is er toch geen reden voor paniek?
pi_138971174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:52 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Klinkt logisch, maar vond het zo 'vreemd' en 'toevallig' dat het net gebeurde toen we een relatie hadden en seksueel actief werden. Dacht dat er een verband was misschien :P
Ja nu is er stress, ik heb seks word ik wel ongesteld?? Straks ben ik zwanger!! en hup meteen panieken en dan kan het een paar dagen duren
  donderdag 17 april 2014 @ 09:56:37 #11
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138971191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:55 schreef LittleLady het volgende:
Ja nu is er stress, ik heb seks word ik wel ongesteld?? Straks ben ik zwanger!! en hup meteen panieken en dan kan het een paar dagen duren
Oke, dat zal het waarschijnlijk wel zijn ja :P
  donderdag 17 april 2014 @ 09:57:47 #12
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138971225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen zorgen maken, dat hoort erbij. Ik had dat elke maand. Maar als jouw lief de pil normaal inneemt, is er toch geen reden voor paniek?
Klopt, maar ze maakt zich soms zo druk dat ik ook bang word.
Dingen roepen als: 'Heb buikpijn, normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden'

Of de klassieker: 'Ik eet veel augurken laatste tijd, het schijnt dat je dat ook doet als je zwanger bent'
pi_138971315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen zorgen maken, dat hoort erbij. Ik had dat elke maand.

Maar als jouw lief de pil normaal inneemt, is er toch geen reden voor paniek?
Precies.

Sowieso word je in de stopweek niet eens echt ongesteld, maar heb je een bloeding.. je bent ook gewoon veilig tijdens de stopweek, je bent zolang je de pil op de juiste manier inneemt ook dam gewoon beschermd.

En lang niet iedereen wordt 'ongesteld' 2 dagen na de laatste pil zoals in de bijsluiter staat. Ik neem bijv. mijn laatste pil donderdagochtend en bloed pas dinsdagavond/nacht of woensdagochtend..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_138972947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef LittleLady het volgende:
Men denkt echt dat een de werking van een pil een aan en uit knop heeft, je lichaam wend eraan, word regelmatiger, hormonen die werken.
Ik heb al jaren de prikpil, kan het wel een jaar duren voor je weer normaal ongesteld word, ik hoef hem maar een week te vergeten en het is al raak, hangt van zoveel dingen af, hoeveel stress heb je, toen ik overspannen was werd ik helemaal niet ongesteld.
dit ja, toen ik stopte met de pil duurde het 5 maanden voordat ik weer ongesteld werd.
En vooral het stressen erover helpt lekker mee :)
  donderdag 17 april 2014 @ 12:08:28 #15
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138974560
Ik gebruik al bijna 10 jaar de pil en bij mij is het altijd zo geweest dat ik 3-4 dagen erna pas ongesteld wordt.
Stress kan het inderdaad wel uitstellen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_139099408
Stress.... Been there. -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_139101640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Dingen roepen als: 'Heb buikpijn, normaal heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden'

Of de klassieker: 'Ik eet veel augurken laatste tijd, het schijnt dat je dat ook doet als je zwanger bent'
:') . Ik denk dat 99% van de zwangere vrouwen geen buikpijn heeft en dat augurken verhaal slaat al helemaal nergens op. Ik krijg eerder het idee dat ze het niet erg zou vinden ofzo, als je zo gaat denken.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:01 schreef essnhills het volgende:

Sowieso word je in de stopweek niet eens echt ongesteld, maar heb je een bloeding.. je bent ook gewoon veilig tijdens de stopweek, je bent zolang je de pil op de juiste manier inneemt ook dam gewoon beschermd.

En dit. Als je de pil doorslikt krijg je ook geen bloeding en dat kan totaal geen kwaad. Die bloeding is meer voor het idee. Sterker nog, als je de pil slikt en je bent zwanger, kun je ook gewoon een bloeding krijgen.
pi_139101695
Augurken :') Ik ben nu bijna 7 maanden en heb al tijden geen augurk op. Sterker nog; ik heb van die partydingen in de koelkast staan. Ongeopend :')
  Moderator maandag 21 april 2014 @ 09:01:16 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_139101999
Als je dr elke keer zo over strest, gebruik je er toch gewoon een condoom bij?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139102675
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 07:55 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

En dit. Als je de pil doorslikt krijg je ook geen bloeding en dat kan totaal geen kwaad. Die bloeding is meer voor het idee. Sterker nog, als je de pil slikt en je bent zwanger, kun je ook gewoon een bloeding krijgen.
maar als er geen bloeding komt in de stopweek is het ook wel stressen, ook al zou je alles exact volgens de regels hebben gedaan (geen pil vergeten etc)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_139104710
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ja. Lijkt me erg vermoeiend om elke maand zo te panikeren met z`n tweeën.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139109699
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 10:01 schreef Apotheose het volgende:

[..]

maar als er geen bloeding komt in de stopweek is het ook wel stressen, ook al zou je alles exact volgens de regels hebben gedaan (geen pil vergeten etc)
Hoezo? Als je de pil volgens gebruikt zoals je die hoort te gebruiken is de kans op zwangerschap bijzonder klein en hoef je echt niet te stressen hoor. En anders dit:

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
pi_139117578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:57 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Zit ze je niet gewoon een beetje te zieken?
  maandag 21 april 2014 @ 21:14:32 #24
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_139124857
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:03 schreef computergirl het volgende:
Zit ze je niet gewoon een beetje te zieken?
Ik denk het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')