Die van de Lidl vind ik fijnerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Er opent morgen eidenlijk een action in Delftquote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die van de action zijn ook chill. En spot goedkoop![]()
Wij hebben ze in het theater altijd
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen iddquote:Op donderdag 17 april 2014 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik vind die schoonmaakdoekjes zooooo fijn![]()
Je maakt iets ook veel sneller schoon, anders moet je helemaal een sopje maken of je doekje nat maken met schoonmaakmiddel, nu gewoon even zo'n doekje pakken, troep wegvegen en schoon![]()
Oh, de wattenschijfjes van de lidl zijn ook fijn, vallen niet uit elkaar enzo
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Wattenschijfjes moet ik ook nog halen idd
Jaquote:
quote:
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Multisurface doekjes van de lidl
Net zoals babydoekjes maar dan sterker, sterkere geur en je kunt er alles mee schoonmaken in je huisquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ehm, een soort van babydoekjes/snoetepoetsers maar dan met allesreiniger.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wetwipesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
je bent aflevering 1 voorbijquote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Even snel wat afwassen en dan daarna verder met GoT
jep, ben nu halverwege 5quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je bent aflevering 1 voorbij?
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroenquote:
ik gebruik gewoon zo'n microvezeldoekjes met sop of een spuitbus chemische zooiquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier hebben ze de geuren seabreeze, appel en citroen
Hallo Essquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LRquote:Op donderdag 17 april 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Ess![]()
Hoe staat het ermee in zoverre ik dit niet weer dan![]()
Je misselijkheid zette door in griep?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR
Gaat goed hoor, ben weer beter en zulks, kan weer dingen eten enzo.
Appeltaart bijvoorbeeld?
Ja, buikgriep en allesquote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je misselijkheid zette door in griep?In ieder geval goed om te horen. Voor die appeltaart is er eigenlijk geen weg meer terug.
ja bedankt, nu wil ik appeltaartquote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buikgriep en allesMaar ik ben nu weer helemaal beter
![]()
Zelfgebakken appeltaart
Appelquote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Appeltaartquote:
Nog niet aangezien ik eigenlijk ook niks 'officieel' vier, maar dat kan altijd geregeld worden natuurlijk. Immers heb ik nog wel te compenseren na jouw taart bij het keukenraam.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, buikgriep en allesMaar ik ben nu weer helemaal beter
![]()
Zelfgebakken appeltaart
Precies. Ik neem aan dat je dat stukje taart uitgebreid hebt geanalyseerd zodat je een poging kunt wagen iets dat vergelijkbaar lekker is kunt bakken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog niet aangezien ik eigenlijk ook niks 'officieel' vier, maar dat kan altijd geregeld worden natuurlijk. Immers heb ik nog wel te compenseren na jouw taart bij het keukenraam.
Rozijnen altijd, noten als ik zin heb.quote:
en in dit geval?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rozijnen altijd, noten als ik zin heb.
wat?quote:
In dit geval geen idee, LR is degene die taart gaat bakkenquote:
Het is dat ik je beter ken dan jezelf doorhebt. Enkel daarom ervaar ik dit als omgekeerde psychologie om mijzelf te kunnen blijven verbeteren.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Ik neem aan dat je dat stukje taart uitgebreid hebt geanalyseerd zodat je een poging kunt wagen iets dat vergelijkbaar lekker is kunt bakken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik je beter ken dan jezelf doorhebt. Enkel daarom ervaar ik dit als omgekeerde psychologie om mijzelf te kunnen blijven verbeteren.
Mij onderschatten![]()
gekke amaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen taart, gebak enz
Echt niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen taart, gebak enz
quote:
Nope, alleen mokka schuimgebakquote:
Het is patat.quote:
Tompoezen zijn juist mijn favoriete gebakquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen mokka schuimgebakTompoezen, soesjes enz vind ik ook goor
Hoi SGTquote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hallon vriendjes![]()
Ik moet nu wachten tot drie uur, dan heb ik een vergadering en dan eindelijk weekend
Hoe kan je nou alles niet lusten op mokka schuimgebak na.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope, alleen mokka schuimgebakTompoezen, soesjes enz vind ik ook goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |