Wil je erover praten?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:49 schreef Heeinz het volgende:
ook hallo tyron
ik heb er weer zin in vandaag
Misschien straks. Ik begin over een paar minuten met het ongelooflijk ergeren aan domme weggebruikersquote:
Je weet me te vinden.quote:Op woensdag 16 april 2014 07:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien straks. Ik begin over een paar minuten met het ongelooflijk ergeren aan domme weggebruikers
Hij heeft mij wel geDM't, maar hij was erg aardig!quote:Op woensdag 16 april 2014 07:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt goed.
Had hmf je nog geDM't met een scheldtirade?
Hij is ook een heel erg aardig persoonquote:Op woensdag 16 april 2014 07:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel geDM't, maar hij was erg aardig!
Ik heb dondrdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 16 april 2014 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werkenEn dan lang weekend
Lulquote:Op woensdag 16 april 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dondrdag en vrijdag vrij
Vandaag is mijn vrijdag.
5 dagen weekend.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Nee, eigenlijk spijt het me helemaal niet.
Ben er echt blij mee.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga volgend seizoen voetballen in de 7de klasse.
lucky you!quote:Op woensdag 16 april 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dondrdag en vrijdag vrij
Vandaag is mijn vrijdag.
Dat is toch niet leuk meer man.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
En ze staan ook nog eens onderaan dus met een beetje geluk de 8de klasse.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga volgend seizoen voetballen in de 7de klasse.
Kun je op je werk even douchen als je aankomt eigenlijk?Op mijn werk waren ook mensen die van ver met de fiets kwamen en die deden dat ook altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ging vanmorgen weer op de fiets naar het werk. Het zag er wel lekker uit dus geen overschoentjes aan, geen dikke winterbroek.
In de polder was het -2. Ik heb geen voeten meer
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je op je werk even douchen als je aankomt eigenlijk?Op mijn werk waren ook mensen die van ver met de fiets kwamen en die deden dat ook altijd.
Oh balen joh. Al is heet water dacht ik niet eens goed als je hele erge koude voeten hebt, ik probeer het zonnig in te zien voor jequote:Op woensdag 16 april 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.
Maar vanmorgen was het warme water ook nog op
Ja het zal wel niet best zijn maar ik kan zelf ook niet zo goed voetballen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk meer man.
Ik speelde een keer mee in de 6e klasse. Kon je gewoon doorheen slalommen. Je moest ook wel want het was eigenlijk niets anders dan doodschoppen ontwijken.
Vroeger ging ik wel eens douchen nadat ik getraind had terwijl het fucking koud was dat ik bevroren was. Als je dan onder heet water gaat staan krijg je gigantische jeuk jaquote:Op woensdag 16 april 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh balen joh. Al is heet water dacht ik niet eens goed als je hele erge koude voeten hebt, ik probeer het zonnig in te zien voor je
En het gaat heel erg prikken ook volgens mij. Beter lauw douchen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens douchen nadat ik getraind had terwijl het fucking koud was dat ik bevroren was. Als je dan onder heet water gaat staan krijg je gigantische jeuk ja
Ja je krabt jezelf helemaal het lazarus. Niet echt fijnquote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En het gaat heel erg prikken ook volgens mij. Beter lauw douchen.
Ik moet af en toe wel om boodschappen te doen of zoquote:Op woensdag 16 april 2014 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je krabt jezelf helemaal het lazarus. Niet echt fijn.
Nu nooit meer last van, want ik ga nooit meer naar buiten als echte FOK!ker.
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.
Maar vanmorgen was het warme water ook nog op
Ja ik moet soms naar school enzo. Maar dan zit ik ook langer ergens binnen dan dat ik buiten rondloopquote:Op woensdag 16 april 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet af en toe wel om boodschappen te doen of zoMaar liever niet natuurlijk.
Dan wil ik hier wel een foto zien natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.
Vorige keer stond ik af te drogen toen er iemand binnenkwam en er liepen net 2 vrouwen achterquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De kampioensploeg van JanCees.
Voor een krat bier per week word ik jullie coach.
Waren dat wel vrouwen waarvan je hoopte dat ze het zouden zien?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik af te drogen toen er iemand binnenkwam en er liepen net 2 vrouwen achter![]()
Gelukkig is het behoorlijk indrukwekkend wat ze te zien kregen.
Daarom het krat bier voor de terugweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je wel een roteind reizen elke zondag.
Oh ik dacht voor tijdens de wedstrijd zodat het nog ergens op gaat lijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom het krat bier voor de terugweg.
Ik word wel speler-coach natuurlijk. Gullit-pruik op alles.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor tijdens de wedstrijd zodat het nog ergens op gaat lijken.
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren dat wel vrouwen waarvan je hoopte dat ze het zouden zien?
Zonder pics is deze post waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.
Discriminasie! Alleen mooie vrouwen aannemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Discriminasie! Alleen mooie vrouwen aannemen.
Klopt.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer aan de slag als iedereen dat doet!
Niet zo onzeker doenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer aan de slag als iedereen dat doet!
Mboquote:Op woensdag 16 april 2014 09:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga op weg naar school. Lekker de pleuris vervelen weer.
Gefeliquote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit valt vies tegen. Ik had toch wel een 10 verwacht
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bij Gesink zal, op basis van hetgeen hij dinsdag kenbaar maakte, vermoedelijk een ablatie plaatsvinden. Met behulp van een in de lies ingebrachte katheter worden dan cellen in de hartwand weggebrand om een afwijking in het prikkelgeleidingssysteem te behandelen
Topscorer, aanvoerder, coach, ijsbeer.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word wel speler-coach natuurlijk. Gullit-pruik op alles.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:49 schreef JanCees het volgende:
Hebben jullie LR al gefeliciteerd??
GC / Beste Littlerabbit
Weer geen tien he Arno!quote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, straks weer naar college en moet nog even bezig een transcript te maken van een interview.quote:
Ik vroeg om De_kromme, ben je doof of zo?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik per ongeluk voor DAM zijn unban geschorst. Wat zal VBL mij blij zijn
De_Kromme heeft geen ban alleen. Bij hem is het een eigen keuze. Waarschijnlijk is hij hogere doelen aan het nastreven met nog meer drugs in het lichaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg om De_kromme, ben je doof of zo?
Wat een attitude weer, een mailtje naar Yvonne van Tyron en mij en je bent je functie zo weer kwijt, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De_Kromme heeft geen ban alleen. Bij hem is het een eigen keuze. Waarschijnlijk is hij hogere doelen aan het nastreven met nog meer drugs in het lichaam.
Tevens stel ik deze toon niet op prijs. Zie dit als een waarschuwing voordat ik Pax moet inlichten over je houding naar moderators
Mooi.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:
Pauw en Witteman stopt er mee.
Het programma, that is.
Erg goed. Hij voelt zich helemaal thuis.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM, hoe gaat het eigenlijk met johannes_vermee2r?
PICSquote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Hij voelt zich helemaal thuis.
Living the dreamquote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wraps met zalm, broodje met kip kerrie, broodje met gebraden kippenvlees.
Alle 3?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
zalmquote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zalm
dat ga ik straks halen denk ik
op verse broodje met wat sla, ui, peper, zout en nog wat anders moois wat ik heb liggen qua beleg denk ik
De Russische elite ontdoet zich eindelijk van de bandieten en mafioso daar in Kiev.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van wie nou tegen wie aan het vechten is in Oekraine
Nou ok, maar moet dat gelijk dan weer zo overdreven allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. 55km gefietst, straks 55 terug, dan nog voetbaltraining.
Ik moet vreten.
Ze doen maar lekker. Uiteindelijk gaat het helemaal nergens om.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van wie nou tegen wie aan het vechten is in Oekraine
Het was wel een volkorenbroodjequote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou ok, maar moet dat gelijk dan weer zo overdreven allemaal?
Had dat dan meteen gezegd!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was wel een volkorenbroodje
Moet jij geen sushi of zo eten zoals je broeders?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij je kankerbek niet eens tussen de draaiende wielen van Froome steken?
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij je kankerbek niet eens tussen de draaiende wielen van Froome steken?
Likewise my nigg.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed je weer terug te zien broeder
Eensquote:Op woensdag 16 april 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed je weer terug te zien broeder
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef Tyron het volgende:
Wat een hoop Feyenoorders hier zeg, tijd voor een paar TR's.
ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.
Doe mij maar weer de homofiele chrislover act
Ik heb geen tuin. Precies om me van dat soort burgerlijkheden te weerhouden.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk er over om met een boekje in de tuin te gaan zitten straks
lekker burgerlijk
I didn't choose the burgerlijkheid, the burgerlijkheid chose mequote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Precies om me van dat soort burgerlijkheden te weerhouden.
Tuin is heerlijk man. Mits op het zuiden. BBQtje, parasolletje, biertje erbij. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
I didn't choose the burgerlijkheid, the burgerlijkheid chose me
Mijn nieuwe tuin ligt echt pal op het zuidenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry LR.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Knut. Dat wordt een extra halve liter op jouw kosten op station Delft.
Van je nieuwe huis, of heb je nu al een tuin?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tuin ligt echt pal op het zuiden
Van mn nieuwe huis ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van je nieuwe huis, of heb je nu al een tuin?
Tik m aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg 2 mei de sleutel van mijn nieuwe huis. Tuin op het zuidoosten
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.
Doe mij maar weer de homofiele chrislover act
quote:
Toch een goede poging. Ga zo door.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
Hallo Kapi
Ik heb 2 broodjes gezond gegeten.
Edit: oh, ik zat op de verkeerde pagina, Kapi is alweer weg.
quote:
quote:Pauw & Witteman stopt aan het einde van dit seizoen
Het programma Pauw & Witteman stopt aan het einde van dit seizoen.
Op 23 mei zal de laatste uitzending uitgezonden worden. Dat maakt de Vara woensdag bekend.
Jeroen Pauw en Paul Witteman zullen komend televisieseizoen eigen programmas gaan presenteren. Het duo presenteerde het programma acht jaar lang op Nederland 1.
Pauw zal na de zomer dagelijks een late night talkshow presenteren op het tijdstip van Pauw & Witteman. Witteman zal nieuwe programma's over muziek, politiek en wetenschap gaan maken.
"Na acht jaar en ongeveer twaalfhonderd uitzendingen merkte ik in de loop van dit seizoen dat ik toe ben aan iets nieuws", zegt Witteman.
'Warmte'
Pauw denkt "met veel plezier en warmte" terug aan al die jaren van intensieve samenwerking met Witteman.
"Het dagelijks maken van een programma dat zowel 'het nieuws van de dag' als 'de waan van de week' probeert te vatten behoort tot het aantrekkelijkste werk in de televisiejournalistiek. Ik verheug mij dan ook zeer op het nieuwe seizoen waar mij de kans wordt geboden om op het begeerlijke late night tijdslot als presentator verder te gaan."
Frans Klein, mediadirecteur BNN-Vara zegt blij te zijn dat beide mannen voor de omroep behouden blijven.
Buitenhof
De 67-jarige Witteman blijft ook het actualiteitenprogramma Buitenhof presenteren. Begin dit jaar keerde hij na bijna acht jaar terug als tijdelijke vervanger van Kees Driehuis.
Maar dat bevalt hem zo goed, dat hij dit blijft doen, zegt een woordvoerder van de Vara. Bovendien is het makkelijker erbij te doen nu Pauw & Witteman gaat stoppen."Ik hoef dus de politieke actualiteit niet te missen", aldus Witteman.
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
Hallo Kapi
Ik heb 2 broodjes gezond gegeten.
Edit: oh, ik zat op de verkeerde pagina, Kapi is alweer weg.
Boerenomelet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.quote:
Dat was ook crap. Al die waan-van-de-dag-programma's zijn kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Cheesburgers van de lidl.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Dat was ook kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Die gozer is toch nooit geen 24?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet LittleRabbit te feliciteren mikey?
GC / Beste Littlerabbit
begin van het einde ditquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee ik moest glimlachen door een Knudde
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Wat denk je zelf Mikey.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Als ik die verhalen moet geloven dit ik nu aan het lezen ben wel.quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Kwarteleitjes?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.
Misschien moet je de bouqetromans van je moeder laten voor wat ze zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik die verhalen moet geloven dit ik nu aan het lezen ben wel.
Als ik de verhalen moet geloven over Nederland neuk ik hoeren op klompen met een joint in mn ene hand terwijl ik met de ander een bejaarde euthaniseer.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik die verhalen moet geloven dit ik nu aan het lezen ben wel.
Internet jongen vuile hond.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je de bouqetromans van je moeder laten voor wat ze zijn.
In Rusland is een vrouwenoverschot dus daar maak je ee kans, Japan lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
IJsland ook volgens mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
In Rusland is een vrouwenoverschot dus daar maak je ee kans, Japan lijkt me niet.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belangrijker zou de zorgtoeslag echt pas de 22ste komen of vlak voor de feestdagen in dat geval morgen dus.
Anders wordt het weer paasbrood jatten van de vulcontainers bij de Aldi.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belangrijker zou de zorgtoeslag echt pas de 22ste komen of vlak voor de feestdagen in dat geval morgen dus.
Nee ik ben voorzien met passenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders wordt het weer paasbrood jatten van de vulcontainers bij de Aldi.
Mam het paasbrood van papa friet stinktquote:Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders wordt het weer paasbrood jatten van de vulcontainers bij de Aldi.
Sowieso arme kinderen van Mickey.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mam het paasbrood van papa friet stinkt
Over paupers gesprokenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Meisje (12) heeft kind met 13-jarige
Die moeder is gewoon al oma op haar 27stequote:
Het is wat fris iddquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
het is toch niet zo lekker buiten
ik zit weer binnen
Dat jij er nou opgewonden van raakt maakt het nog niet direct porno hequote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Elan zit gewoon kiddie porn te posten in dat nieuws topic.
Nee ik ging net even naar de Zeemanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
het is toch niet zo lekker buiten
ik zit weer binnen
Komende weken alleen maar regen en een verzopen zomer zal je net zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ging net even naar de Zeemanen het was best fris.
Volgende week wordt het dacht ik iets lekkerder. Hoop het wel want ik heb volgende week een leuke week voor de boeg. Plus het is volgende week zaterdag al Koningsdag! Gaat snel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Komende weken alleen maar regen en een verzopen zomer zal je net zien.
Waren de panterpakjes in de aanbieding?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ging net even naar de Zeemanen het was best fris.
Nee heb er nog wel naar gekeken, maar niks panterigs gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren de panterpakjes in de aanbieding?
Helaas voor de werkenden is het op zaterdag.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand geeft een reet om de monarchie maar als het dan Koningdag is staat iedereen te zuipen in zijn oranje shirtje.
wel een feest naast (of in) het stadion weer, verder weinig last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt niet heHet is dit jaar wel vlakbij mij, in Amstelveen o.a.
Erin ja, net als vorig jaar. Ik ga meestal wel even in de Beethovenstraat kijken, is vlakbij en niet zo superdruk.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een feest naast (of in) het stadion weer, verder weinig last van
Ik twijfel nog om eventueel naar België te gaan de avond ervoor en de dag erna terug komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Erin ja, net als vorig jaar. Ik ga meestal wel even in de Beethovenstraat kijken, is vlakbij en niet zo superdruk.
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om eventueel naar België te gaan de avond ervoor en de dag erna terug komen.
Het boer gehalte is wel erg hoog op zulke dagenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last vanHier in de buurt valt het sowieso wel mee. Al is een weekendje Antwerpen of Brussel ook leuk natuurlijk.
Ja dat is heel gek.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het heel gek dat ik wel zin heb in WW3?
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot er af halen?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier bekend met TSA sloten naar de VS. Heb een mooie koffer op wieltjes, precies groot genoeg voor de paar dagen dat ik ga, maar het slot dat op die koffer zit zal niet TSA approved zijn. Wat is de beste oplossing?
Dan is de rest van de maatschappij net zo chaotisch als dat het voor mij altijd al is.quote:
Ik weet niet eens wat TSA sloten zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier bekend met TSA sloten naar de VS. Heb een mooie koffer op wieltjes, precies groot genoeg voor de paar dagen dat ik ga, maar het slot dat op die koffer zit zal niet TSA approved zijn. Wat is de beste oplossing?
Puberteit, hoop ik. Dat mis ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andere koffer aanschaffen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |