Eensquote:Op woensdag 16 april 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed je weer terug te zien broeder
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:27 schreef Tyron het volgende:
Wat een hoop Feyenoorders hier zeg, tijd voor een paar TR's.
ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.
Doe mij maar weer de homofiele chrislover act
Ik heb geen tuin. Precies om me van dat soort burgerlijkheden te weerhouden.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk er over om met een boekje in de tuin te gaan zitten straks
lekker burgerlijk
I didn't choose the burgerlijkheid, the burgerlijkheid chose mequote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Precies om me van dat soort burgerlijkheden te weerhouden.
Tuin is heerlijk man. Mits op het zuiden. BBQtje, parasolletje, biertje erbij. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
I didn't choose the burgerlijkheid, the burgerlijkheid chose me
Mijn nieuwe tuin ligt echt pal op het zuidenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry LR.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Knut. Dat wordt een extra halve liter op jouw kosten op station Delft.
Van je nieuwe huis, of heb je nu al een tuin?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tuin ligt echt pal op het zuiden
Van mn nieuwe huis ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van je nieuwe huis, of heb je nu al een tuin?
Tik m aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg 2 mei de sleutel van mijn nieuwe huis. Tuin op het zuidoosten
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je typetje van de laatste week wat minder geslaagd.
Doe mij maar weer de homofiele chrislover act
quote:
Toch een goede poging. Ga zo door.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
Hallo Kapi
Ik heb 2 broodjes gezond gegeten.
Edit: oh, ik zat op de verkeerde pagina, Kapi is alweer weg.
quote:
quote:Pauw & Witteman stopt aan het einde van dit seizoen
Het programma Pauw & Witteman stopt aan het einde van dit seizoen.
Op 23 mei zal de laatste uitzending uitgezonden worden. Dat maakt de Vara woensdag bekend.
Jeroen Pauw en Paul Witteman zullen komend televisieseizoen eigen programmas gaan presenteren. Het duo presenteerde het programma acht jaar lang op Nederland 1.
Pauw zal na de zomer dagelijks een late night talkshow presenteren op het tijdstip van Pauw & Witteman. Witteman zal nieuwe programma's over muziek, politiek en wetenschap gaan maken.
"Na acht jaar en ongeveer twaalfhonderd uitzendingen merkte ik in de loop van dit seizoen dat ik toe ben aan iets nieuws", zegt Witteman.
'Warmte'
Pauw denkt "met veel plezier en warmte" terug aan al die jaren van intensieve samenwerking met Witteman.
"Het dagelijks maken van een programma dat zowel 'het nieuws van de dag' als 'de waan van de week' probeert te vatten behoort tot het aantrekkelijkste werk in de televisiejournalistiek. Ik verheug mij dan ook zeer op het nieuwe seizoen waar mij de kans wordt geboden om op het begeerlijke late night tijdslot als presentator verder te gaan."
Frans Klein, mediadirecteur BNN-Vara zegt blij te zijn dat beide mannen voor de omroep behouden blijven.
Buitenhof
De 67-jarige Witteman blijft ook het actualiteitenprogramma Buitenhof presenteren. Begin dit jaar keerde hij na bijna acht jaar terug als tijdelijke vervanger van Kees Driehuis.
Maar dat bevalt hem zo goed, dat hij dit blijft doen, zegt een woordvoerder van de Vara. Bovendien is het makkelijker erbij te doen nu Pauw & Witteman gaat stoppen."Ik hoef dus de politieke actualiteit niet te missen", aldus Witteman.
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
Hallo Kapi
Ik heb 2 broodjes gezond gegeten.
Edit: oh, ik zat op de verkeerde pagina, Kapi is alweer weg.
Boerenomelet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.quote:
Dat was ook crap. Al die waan-van-de-dag-programma's zijn kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Cheesburgers van de lidl.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Dat was ook kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Die gozer is toch nooit geen 24?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet LittleRabbit te feliciteren mikey?
GC / Beste Littlerabbit
begin van het einde ditquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee ik moest glimlachen door een Knudde
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Wat denk je zelf Mikey.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Als ik die verhalen moet geloven dit ik nu aan het lezen ben wel.quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Kwarteleitjes?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |