Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:23 schreef GGMM het volgende:
Hallo Kapi
Ik heb 2 broodjes gezond gegeten.
Edit: oh, ik zat op de verkeerde pagina, Kapi is alweer weg.
Boerenomelet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.quote:
Dat was ook crap. Al die waan-van-de-dag-programma's zijn kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Cheesburgers van de lidl.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik zit me te bedenken wat ik eens zal lunchen.
Dat was ook kut.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauw gaat helaas alleen door met een soortgelijk format.
Man man wat mis ik Barend en van Dorp.
Die gozer is toch nooit geen 24?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet LittleRabbit te feliciteren mikey?
GC / Beste Littlerabbit
begin van het einde ditquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nee ik moest glimlachen door een Knudde
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch een beetje gewoontjes voor jou kapi.
Wat denk je zelf Mikey.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Als ik die verhalen moet geloven dit ik nu aan het lezen ben wel.quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het nou echt zo dat als je als westerling in japan het vliegtuig uitstapt je gelijk de eerste de beste vrouw kan neuken omdat ze daar zo extreem geilen op westerlingen ?
Kwarteleitjes?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks gewoon aan deze 2 specifieke spiegeleieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |