abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97762323
Jeugdspeler Ajax verdacht van steekpartij

Een 15-jarige jeugdspeler van Ajax blijkt verdacht te worden van de steekpartij afgelopen vrijdag op het Waterlooplein.

Bij die steekpartij raakten twee 16-jarige jongens ernstig gewond, waarvan één levensgevaarlijk. Hij was pas de volgende dag weer stabiel, na een urenlange operatie.

De politie heeft nu een speler uit de C1 van Ajax als verdachte aangehouden en hij wordt op dit moment verhoord. De jongen is zaterdag opgepakt en zal waarschijnlijk deze week al worden voorgeleid.

De ruzie tussen de jongens zou volgens de familie van de betrokkenen gaan om een meisje. De slachtoffers en daders kregen om haar ruzie en besloten elkaar op te zoeken op het Waterlooplein.

Een woordvoerder van Ajax laat vandaag weten dat ze het betreurt dat er een jeugdspeler is aangehouden, omdat spelers van Ajax een voorbeeldfunctie hebben. De club wacht nu het verdere verloop van het onderzoek af. Eventueel gaat de club ook -zoals zij het zelf noemen- passende maatregelen nemen.

Ik begin me nu echt serieus af te vragen of daar bij Ajax niet op gescout wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 5 juni 2011 @ 22:28:39 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97762382
Spelertje in kwestie schijnt een uitstekende steekpass in huis te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97762464
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jeugdspeler Ajax verdacht van steekpartij

Een 15-jarige jeugdspeler van Ajax blijkt verdacht te worden van de steekpartij afgelopen vrijdag op het Waterlooplein.

Bij die steekpartij raakten twee 16-jarige jongens ernstig gewond, waarvan één levensgevaarlijk. Hij was pas de volgende dag weer stabiel, na een urenlange operatie.

De politie heeft nu een speler uit de C1 van Ajax als verdachte aangehouden en hij wordt op dit moment verhoord. De jongen is zaterdag opgepakt en zal waarschijnlijk deze week al worden voorgeleid.

De ruzie tussen de jongens zou volgens de familie van de betrokkenen gaan om een meisje. De slachtoffers en daders kregen om haar ruzie en besloten elkaar op te zoeken op het Waterlooplein.

Een woordvoerder van Ajax laat vandaag weten dat ze het betreurt dat er een jeugdspeler is aangehouden, omdat spelers van Ajax een voorbeeldfunctie hebben. De club wacht nu het verdere verloop van het onderzoek af. Eventueel gaat de club ook -zoals zij het zelf noemen- passende maatregelen nemen.

Hij schijnt ook aan hartritmestoornissen te lijden.
pi_97762479
Bij Almere ook al die gast met dat pistool (kwam van Ajax af...) :')
pi_97762480
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem nog eens 5 voorbeelden dan.
pi_97762556
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
Bij Almere ook al die gast met dat pistool (kwam van Ajax af...) :')
Als je in het verleden van die bedorven club vind je vele voorbeelden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 5 juni 2011 @ 22:31:17 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97762585
quote:
15s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Kluivert
Deze gast
Die gast met dat pistool laatst
Wormgoor

Wie vult hem aan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97762636
quote:
15s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Voorzitter
Voorzitter
Kluivert
Die gozer van Almere met een wapen
Kluivert
Die neger van Vitesse
Die gozer die van zijn eigen speler jatte
pi_97762660
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Kluivert
Deze gast
Wormgoor

Wie vult hem aan?
Bij Feyenoord raken ze pas verziekt in het eerste elftal en ontsporen ze na hun carriere :+ (Kom op laat DAM lekker zelf trollen, hij heeft je hulp niet nodig)
pi_97762719
quote:

[..]

Kluivert
Deze gast
Wormgoor

Wie vult hem aan?
2 oud voorzitters veroordeelt voor fraude en waarschijnlijk een oud directeur op de zelfde weg

En dan te bedenken dat juist de voorzitter de moraal van een club moet vertegenwoordigen :')
  zondag 5 juni 2011 @ 22:33:51 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97762751
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bij Feyenoord raken ze pas verziekt in het eerste elftal en ontsporen ze na hun carriere :+ (Kom op laat DAM lekker zelf trollen, hij heeft je hulp niet nodig)
Was geen troll hoor. Feiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97762771
Bogarde, een Ajacied doet zijn jasje niet uit :')
  zondag 5 juni 2011 @ 22:34:12 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97762779
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

2 oud voorzitters veroordeelt voor fraude en waarschijnlijk een oud directeur op de zelfde weg

En dan te bedenken dat juist de voorzitter de moraal van een club moet vertegenwoordigen :')
Hadden ze bij PSV geen directeur met hiv die het met kleine jongetjes deed? of was dat gewoon scouting
pi_97762782
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Was geen troll hoor. Feiten.
pi_97762849
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hadden ze bij PSV geen directeur met hiv die het met kleine jongetjes deed? of was dat gewoon scouting
En een speler die zonder rijbewijs reed en een die te veel dronk. Goh, allemaal te vergelijken met verkrachting, fraude, poging tot moord en diefstal :')
  zondag 5 juni 2011 @ 22:35:12 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97762853
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Fons Spooren, had seks met minderjarige jongetjes op het Anne Frank plantsoen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97762900
En diegene die zonder rijbewijs reed heeft het ook nog eens in Oudekerk geleerd :')

Veldman ook nog
pi_97762988
Coutinho komt uit de psv jeugd en heeft een wietplantage gehad

Zo ken ik er ook nog wel een paar :')

Namen noemen zoals die van Veldman :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_97763038
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Coutinho komt uit de psv jeugd en heeft een wietplantage gehad

Zo ken ik er ook nog wel een paar :')

Namen noemen zoals die van Veldman :')
Bedreiging met een vuurwapen is inderdaad vrij normaal in Oudekerk, gelukkig is het in het beschaafde deel van Nederland een misdrijf
pi_97763057
quote:

[..]

Kluivert
Deze gast
Wormgoor

Wie vult hem aan?
Donny Huysen :X
pi_97763103
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bedreiging met een vuurwapen is inderdaad vrij normaal in Oudekerk, gelukkig is het in het beschaafde deel van Nederland een misdrijf
Ja ach met jongens uit een grote stad kunnen er wat rotte appels tussen zitten.
pi_97763115
Hij speelt bij Ajax in de c1, ja én. Wat doet dat er nu toch toe?
pi_97763119
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Donny Huysen :X
speelde bij Haarlem toen
pi_97763141
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja ach met jongens uit een grote stad kunnen er wat rotte appels tussen zitten.
En dan moet je die maar gaan scouten :')
  zondag 5 juni 2011 @ 22:39:48 #25
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97763156
DAM , flikker toch eens op man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')