Klopt.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer aan de slag als iedereen dat doet!
Niet zo onzeker doenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer aan de slag als iedereen dat doet!
Mboquote:Op woensdag 16 april 2014 09:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga op weg naar school. Lekker de pleuris vervelen weer.
Gefeliquote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit valt vies tegen. Ik had toch wel een 10 verwacht
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bij Gesink zal, op basis van hetgeen hij dinsdag kenbaar maakte, vermoedelijk een ablatie plaatsvinden. Met behulp van een in de lies ingebrachte katheter worden dan cellen in de hartwand weggebrand om een afwijking in het prikkelgeleidingssysteem te behandelen
Topscorer, aanvoerder, coach, ijsbeer.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word wel speler-coach natuurlijk. Gullit-pruik op alles.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:49 schreef JanCees het volgende:
Hebben jullie LR al gefeliciteerd??
GC / Beste Littlerabbit
Weer geen tien he Arno!quote:Op woensdag 16 april 2014 09:39 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, straks weer naar college en moet nog even bezig een transcript te maken van een interview.quote:
Ik vroeg om De_kromme, ben je doof of zo?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik per ongeluk voor DAM zijn unban geschorst. Wat zal VBL mij blij zijn
De_Kromme heeft geen ban alleen. Bij hem is het een eigen keuze. Waarschijnlijk is hij hogere doelen aan het nastreven met nog meer drugs in het lichaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg om De_kromme, ben je doof of zo?
Wat een attitude weer, een mailtje naar Yvonne van Tyron en mij en je bent je functie zo weer kwijt, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De_Kromme heeft geen ban alleen. Bij hem is het een eigen keuze. Waarschijnlijk is hij hogere doelen aan het nastreven met nog meer drugs in het lichaam.
Tevens stel ik deze toon niet op prijs. Zie dit als een waarschuwing voordat ik Pax moet inlichten over je houding naar moderators
Mooi.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef Typisch het volgende:
Pauw en Witteman stopt er mee.
Het programma, that is.
Erg goed. Hij voelt zich helemaal thuis.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM, hoe gaat het eigenlijk met johannes_vermee2r?
PICSquote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Hij voelt zich helemaal thuis.
Living the dreamquote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wraps met zalm, broodje met kip kerrie, broodje met gebraden kippenvlees.
Alle 3?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
zalmquote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zalm
dat ga ik straks halen denk ik
op verse broodje met wat sla, ui, peper, zout en nog wat anders moois wat ik heb liggen qua beleg denk ik
De Russische elite ontdoet zich eindelijk van de bandieten en mafioso daar in Kiev.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van wie nou tegen wie aan het vechten is in Oekraine
Nou ok, maar moet dat gelijk dan weer zo overdreven allemaal?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. 55km gefietst, straks 55 terug, dan nog voetbaltraining.
Ik moet vreten.
Ze doen maar lekker. Uiteindelijk gaat het helemaal nergens om.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap er echt geen reet meer van wie nou tegen wie aan het vechten is in Oekraine
Het was wel een volkorenbroodjequote:Op woensdag 16 april 2014 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou ok, maar moet dat gelijk dan weer zo overdreven allemaal?
Had dat dan meteen gezegd!quote:Op woensdag 16 april 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was wel een volkorenbroodje
Moet jij geen sushi of zo eten zoals je broeders?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij je kankerbek niet eens tussen de draaiende wielen van Froome steken?
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet jij je kankerbek niet eens tussen de draaiende wielen van Froome steken?
Likewise my nigg.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed je weer terug te zien broeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |