Wil je erover praten?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:49 schreef Heeinz het volgende:
ook hallo tyron
ik heb er weer zin in vandaag
Misschien straks. Ik begin over een paar minuten met het ongelooflijk ergeren aan domme weggebruikersquote:
Je weet me te vinden.quote:Op woensdag 16 april 2014 07:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien straks. Ik begin over een paar minuten met het ongelooflijk ergeren aan domme weggebruikers
Hij heeft mij wel geDM't, maar hij was erg aardig!quote:Op woensdag 16 april 2014 07:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt goed.
Had hmf je nog geDM't met een scheldtirade?
Hij is ook een heel erg aardig persoonquote:Op woensdag 16 april 2014 07:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel geDM't, maar hij was erg aardig!
Ik heb dondrdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 16 april 2014 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werkenEn dan lang weekend
Lulquote:Op woensdag 16 april 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dondrdag en vrijdag vrij
Vandaag is mijn vrijdag.
5 dagen weekend.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Nee, eigenlijk spijt het me helemaal niet.
Ben er echt blij mee.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga volgend seizoen voetballen in de 7de klasse.
lucky you!quote:Op woensdag 16 april 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dondrdag en vrijdag vrij
Vandaag is mijn vrijdag.
Dat is toch niet leuk meer man.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
En ze staan ook nog eens onderaan dus met een beetje geluk de 8de klasse.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ga volgend seizoen voetballen in de 7de klasse.
Kun je op je werk even douchen als je aankomt eigenlijk?Op mijn werk waren ook mensen die van ver met de fiets kwamen en die deden dat ook altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ging vanmorgen weer op de fiets naar het werk. Het zag er wel lekker uit dus geen overschoentjes aan, geen dikke winterbroek.
In de polder was het -2. Ik heb geen voeten meer
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je op je werk even douchen als je aankomt eigenlijk?Op mijn werk waren ook mensen die van ver met de fiets kwamen en die deden dat ook altijd.
Oh balen joh. Al is heet water dacht ik niet eens goed als je hele erge koude voeten hebt, ik probeer het zonnig in te zien voor jequote:Op woensdag 16 april 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.
Maar vanmorgen was het warme water ook nog op
Ja het zal wel niet best zijn maar ik kan zelf ook niet zo goed voetballen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk meer man.
Ik speelde een keer mee in de 6e klasse. Kon je gewoon doorheen slalommen. Je moest ook wel want het was eigenlijk niets anders dan doodschoppen ontwijken.
Vroeger ging ik wel eens douchen nadat ik getraind had terwijl het fucking koud was dat ik bevroren was. Als je dan onder heet water gaat staan krijg je gigantische jeuk jaquote:Op woensdag 16 april 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh balen joh. Al is heet water dacht ik niet eens goed als je hele erge koude voeten hebt, ik probeer het zonnig in te zien voor je
En het gaat heel erg prikken ook volgens mij. Beter lauw douchen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger ging ik wel eens douchen nadat ik getraind had terwijl het fucking koud was dat ik bevroren was. Als je dan onder heet water gaat staan krijg je gigantische jeuk ja
Ja je krabt jezelf helemaal het lazarus. Niet echt fijnquote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En het gaat heel erg prikken ook volgens mij. Beter lauw douchen.
Ik moet af en toe wel om boodschappen te doen of zoquote:Op woensdag 16 april 2014 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je krabt jezelf helemaal het lazarus. Niet echt fijn.
Nu nooit meer last van, want ik ga nooit meer naar buiten als echte FOK!ker.
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, kan douchen, anders zou ik het niet doen. Dat kan ik mn collega's niet maken.
Maar vanmorgen was het warme water ook nog op
Ja ik moet soms naar school enzo. Maar dan zit ik ook langer ergens binnen dan dat ik buiten rondloopquote:Op woensdag 16 april 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet af en toe wel om boodschappen te doen of zoMaar liever niet natuurlijk.
Dan wil ik hier wel een foto zien natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.
Vorige keer stond ik af te drogen toen er iemand binnenkwam en er liepen net 2 vrouwen achterquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is misschien leuk om na het douchen een keer op kantoor binnen te wandelen met niets aan, behalve je badslippertjes. Net doen of je niets in de gaten hebt. Mooi man.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De kampioensploeg van JanCees.
Voor een krat bier per week word ik jullie coach.
Waren dat wel vrouwen waarvan je hoopte dat ze het zouden zien?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vorige keer stond ik af te drogen toen er iemand binnenkwam en er liepen net 2 vrouwen achter![]()
Gelukkig is het behoorlijk indrukwekkend wat ze te zien kregen.
Daarom het krat bier voor de terugweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je wel een roteind reizen elke zondag.
Oh ik dacht voor tijdens de wedstrijd zodat het nog ergens op gaat lijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom het krat bier voor de terugweg.
Ik word wel speler-coach natuurlijk. Gullit-pruik op alles.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor tijdens de wedstrijd zodat het nog ergens op gaat lijken.
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren dat wel vrouwen waarvan je hoopte dat ze het zouden zien?
Zonder pics is deze post waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.
Discriminasie! Alleen mooie vrouwen aannemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er werken hier eigenlijk alleen maar mooie vrouwen. Geen grap.
Wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Discriminasie! Alleen mooie vrouwen aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |