Nee ik ging net even naar de Zeemanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
het is toch niet zo lekker buiten
ik zit weer binnen
Komende weken alleen maar regen en een verzopen zomer zal je net zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ging net even naar de Zeemanen het was best fris.
Volgende week wordt het dacht ik iets lekkerder. Hoop het wel want ik heb volgende week een leuke week voor de boeg. Plus het is volgende week zaterdag al Koningsdag! Gaat snel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Komende weken alleen maar regen en een verzopen zomer zal je net zien.
Waren de panterpakjes in de aanbieding?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ging net even naar de Zeemanen het was best fris.
Nee heb er nog wel naar gekeken, maar niks panterigs gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren de panterpakjes in de aanbieding?
Helaas voor de werkenden is het op zaterdag.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand geeft een reet om de monarchie maar als het dan Koningdag is staat iedereen te zuipen in zijn oranje shirtje.
wel een feest naast (of in) het stadion weer, verder weinig last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt niet heHet is dit jaar wel vlakbij mij, in Amstelveen o.a.
Erin ja, net als vorig jaar. Ik ga meestal wel even in de Beethovenstraat kijken, is vlakbij en niet zo superdruk.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een feest naast (of in) het stadion weer, verder weinig last van
Ik twijfel nog om eventueel naar België te gaan de avond ervoor en de dag erna terug komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Erin ja, net als vorig jaar. Ik ga meestal wel even in de Beethovenstraat kijken, is vlakbij en niet zo superdruk.
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om eventueel naar België te gaan de avond ervoor en de dag erna terug komen.
Het boer gehalte is wel erg hoog op zulke dagenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven heb je er ook geen last vanHier in de buurt valt het sowieso wel mee. Al is een weekendje Antwerpen of Brussel ook leuk natuurlijk.
Ja dat is heel gek.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het heel gek dat ik wel zin heb in WW3?
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot er af halen?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier bekend met TSA sloten naar de VS. Heb een mooie koffer op wieltjes, precies groot genoeg voor de paar dagen dat ik ga, maar het slot dat op die koffer zit zal niet TSA approved zijn. Wat is de beste oplossing?
Dan is de rest van de maatschappij net zo chaotisch als dat het voor mij altijd al is.quote:
Ik weet niet eens wat TSA sloten zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand hier bekend met TSA sloten naar de VS. Heb een mooie koffer op wieltjes, precies groot genoeg voor de paar dagen dat ik ga, maar het slot dat op die koffer zit zal niet TSA approved zijn. Wat is de beste oplossing?
Puberteit, hoop ik. Dat mis ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andere koffer aanschaffen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |