SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Had haar ook slimmer in geschatquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Dact dat het zo'n intelligente meid was. Niet dus.
Hoi schatje.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
Oeh, dat wordt mattenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
owjeeequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Es. Wat heb je ons schandelijk verwaarloosd
Dat vindt ze vast lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat haar alle hoeken van m'n slaapkamer zien ja, matten*pets*
had eerder moeten zien, heb al 3 karbonades in de pan liggenquote:
Je hebt een *kuch* puntquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben onweerstaanbaar, dus dat vast en zeker!.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
hallo jongens
dit is mijn laatste avond hier denk ik
ik heb mijn tas al gepakt om in dienst te gaan
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.quote:
ik ga onderduiken bij dienstplicht!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ga onderduiken bij dienstplicht!
En goedenavond allen
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.
Ik ga vast Wodka in slaan
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goed
wodka-jus heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef theguyver het volgende:
[..]daarom ga ik lading wodka in slaan.
Russen op een feest altijd leuk![]()
Hoi Henkiequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ga onderduiken bij dienstplicht!
En goedenavond allen
In geval van nood kan iedereen toch opgeroepen worden? Meen me ooit zo'n brief te hebben ontvangen, dat ondanks de dienstplicht, ik nog wel op moet komen draven als 'ons land het nodig is'.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie
Er is geen dienstplicht meer. En je hebt natuurlijk niets aan mannen oproepen die nooit in dienst geweest zijn. Wat moeten die beginnen?
Dus wees maar niet bang. Die oproep komt niet
De V van Vrede. God is overal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
Trouwens best druk in de lucht, dat wel![]()
[ afbeelding ]
En een driehoek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De V van Vrede. God is overal.
Of de drie. Van wereld oorlog 3. God's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Ach, je mag best grapjes maken hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een driehoek.
En ja, je hebt gelijk. Ik maak nu een paar grapjes, maar voor hetzelfde geld hebben we straks een derde wereldoorlog en dat zou een ramp betekenen.
Laten we hopen dat de rust weerkeert.
Ja, dat is echt oorlog. De eerste doden zijn ook al gevallenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je mag best grapjes maken hoor. Doe ik toch ook
.
Maar hoop dat het mee gaat vallen. Aan de andere kant; ik kan de lakse en brave houding van 'het Westen' ook niet uitstaan. We mogen nu wel een keer van ons af bijten en een hele troepenmacht langs de oost grens planten. Nu komt het over of we met ons laten sollen.. weet niet. Houd ik niet van.
En kijk:
Daar is gewoon oorlog gaande..
leuk jaren 80 deuntjequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je mag best grapjes maken hoor. Doe ik toch ook
.
Maar hoop dat het mee gaat vallen. Aan de andere kant; ik kan de lakse en brave houding van 'het Westen' ook niet uitstaan. We mogen nu wel een keer van ons af bijten en een hele troepenmacht langs de oost grens planten. Nu komt het over of we met ons laten sollen.. weet niet. Houd ik niet van.
En kijk:
Daar is gewoon oorlog gaande..
Wat is KO2 Tjack?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Tjacka het volgende:
maar voor doemdenkers en mensen die interesse hebben in de maatschappij zijn dit enge tijden
al geloof ik niet in een WO3 maar meer in een KO2
koude oorlog 2quote:
Nooit afgelopen en indien nodig aangezwengeld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
koude oorlog 2
tussen de eu en rusland
al is die al paar maanden aan de gang
of nooit afgelopen
zo kan je het ook zien
ik vind het allemaal zo raar héquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit afgelopen en indien nodig aangezwengeld.
Denk ik.
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koudquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie
Er is geen dienstplicht meer. En je hebt natuurlijk niets aan mannen oproepen die nooit in dienst geweest zijn. Wat moeten die beginnen?
Dus wees maar niet bang. Die oproep komt niet
gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.
Ik ga vast Wodka in slaan
Het is ook heel raar. Onwerkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het allemaal zo raar hé
deze 20 jaar waren toch vrij rustig
maar in principe is 20 jaar ook niet heel veel
Nee hoor Henk, er komt helemaal geen dienstplicht meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koud
Denk dat het eerder verdedigen is hoor, Rusland binnen vallen is zelfmoord, zie WW2 en Napoleon's poging.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koud
winter war toch? De russen schamen zich daar voor hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat het eerder verdedigen is hoor, Rusland binnen vallen is zelfmoord, zie WW2 en Napoleon's poging.
Als we het zoals Finland doen in ww2 maken we nog redelijk kans
Snipen als een foddermucker!
[ afbeelding ]
Simo_Hayha aka WHITE DEATH!!!!!!!!!!
Desgraciadamente, no.quote:
Nou ok, buenos días esta manana dan . En een buenos días is hetquote:Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Desgraciadamente, no.
Ah, Nicole y Hugo!
En dan is het buenos días esta mañana.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ok, buenos días esta manana dan . En een buenos días is het![]()
En met de Pasen wordt het ook prachtig weer
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziekquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
Bah dat stukje over boston lavje, zal je zien dat over 2 weken ook veel meer agenten staan in enschede tijdens de marathon
Dat soort mafketels moet je gewoon in een voetbal stadion porppen met hooligans terroristen en andere rand debiellen, gewoon uit laten vechten en live uitzenden op TV, of voor mij Youtube livestreamquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt![]()
Moe en hoofdpijn.quote:
septemberquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moe en hoofdpijn.
(korte versie)
Fijn dat het goed met je gaat. Wanneer begin je met de studie en wat doe je momenteel?
Ben je loof.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
september
ja tulpenleef
ben er alweer dik mee an
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleurquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tulpen is binnenkort toch over? Wat komt er dan?
Ja, werk kan een sleur worden .
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleur
stel mij ook aan hoor
mag blijven tot september bij tulpies
zoek nog steeds iemand die een webshop kan maken
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!
Eerst goedmaken dan maar Tjack.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragen
Hoop dat het lukt.quote:
ik keek dat vorige week ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt.
Zit naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw te kijken en ken al die lui niet. En dat zijn BN'ers
Nu ook. Best boeiend, die twee uitersten zo zien mixen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik keek dat vorige week ook
was best een boeiende ervaring
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even een mooi liedje voor het slapen gaan
Voor straks slaap lekker en tot morgen
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)alarmed-friends.html
lol
he wauw ik wist nog niet dat prinses diana's moeder een rothschild was! prinses zelf was dus joods/rothschild straks en is prins william de eerste joodse rothschild koning van gb.
man ik loop achter
gewoon in bed gaan liggen meid, kopje rooibosthee met honingquote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manierquote:Op donderdag 17 april 2014 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zitten
Hahaha nice , KILO knallers?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manier
Gister nog even m'n vriezer vol geknalt met spullen die bijna op hun tht zitten....haha tht in de vriezer.
Heb gewoon een bak met 9,02 kilo aan kipsaté stokjes.makkelijk voor m'n verjaardag.
Isss gratisssquote:Op donderdag 17 april 2014 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha nice , KILO knallers?
wanneer ben je jarig danik ben er niet zo'n fan van
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Beterschap Sara.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Isss gratisss
Anders gooien ze het weg dus nemen we het stiekem mee.
Dinsdag. 20 lentes jong
Ach ja ik ben van de straat hequote:Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen B
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.
groot feest geplanned?
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja ik ben van de straat he
[..]
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij B
oeh lekker hoor, ik zeg doenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te worden
Ben er nog over aan het nadenken maar ik denk erover om nog 1 a 2 landen te bezoeken. Ik kan een maand op vakantie dus ja. Maar waarheen he? Japan, VS, Indonesië lastig hoor
ik ook.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook.
Denk heel erg over Indonesië omdat ik weet dat mijn vader daar graag een keer heen zou willen. Maar m'n moeder durft niet te vliegen dus zal het er nooit van komen. Tenzij ik het hem cadeau doe
Zo'n zoon wil elke ouder wel denk ik. Vind het zo'n lief idee.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook.
Denk heel erg over Indonesië omdat ik weet dat mijn vader daar graag een keer heen zou willen. Maar m'n moeder durft niet te vliegen dus zal het er nooit van komen. Tenzij ik het hem cadeau doe
Ik denk dat ik alleen gek zou worden als een Nederlander een F1-race wint, PSV de CL wint of Broersen WK-goud zou pakken.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi !
Nog in de Terpstra-overwinningsroes of kijken we al weer uit naar de volgende koers?
Het wordt wel weer eens tijd dat PSV wat wint.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen gek zou worden als een Nederlander een F1-race wint, PSV de CL wint of Broersen WK-goud zou pakken.
Daarom ook zo leuk he. Ik denk zelf dat Degenkolb dit seizoen heel goed gaat .quote:Op donderdag 17 april 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
AGR is altijd een loterij. Ik durf niets te voorspellen. Vanuit Nederland denk ik dat Mollema en Slagter wel kansjes hebben. Verder zie ik jongens als Hagen, van Avermaet et al toch wel meedoen om de stuivers. Maar wie er wint is altijd een raadsel
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hoort bij de 'et al'.
En mwah, van de ene kant, maar de koers zit vaak heel erg op slot tot random demarrage op 3 km van de meet.
Wel een beetje sneu voor m'n moedertje.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n zoon wil elke ouder wel denk ik. Vind het zo'n lief idee.
Ja dat lijkt mij dus ook gaaf! Zou wel kunnen icm Indonesië.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]toffe actie, ik zelf wil nog een keer naar Tokio.
Parachutte springenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu voor m'n moedertje.
Nou ja ga ik met haar wel een keer naar Texel
Zooo ja dat lijkt me zo gaaf. Nog nooit gedaan en nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom niet?quote:
ja heb x op texel gedaan 3 dagen later en las dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zooo ja dat lijkt me zo gaaf. Nog nooit gedaan en nu ik erover nadenk vraag ik me af waarom niet?
209 euro hier in zeeland zie ik nu net.
Ach ja die dingen gebeuren. Niet dat het niet erg is hoor maar sprongen met slechte afloop is maar een heel klein percentage.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja heb x op texel gedaan 3 dagen later en las dit.
http://nos.nl/artikel/173(...)utesprong-texel.html
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja die dingen gebeuren. Niet dat het niet erg is hoor maar sprongen met slechte afloop is maar een heel klein percentage.
Net als massage met happy afloop, maar dat geheel terzijde
Maar hoe vond jij het?
Je weet maar nooit. Want nu ben ik er nietquote:Op donderdag 17 april 2014 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had ik vorige week. Dus zondag wint er geen Nederlander.
Essquote:
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2014 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ess
Jou heb ik al lang nergens meer gezien
Te druk leven?quote:
Zoiets jaquote:
Tss.quote:
Ja hoorquote:
quote:
#teamessquote:
quote:
Succesquote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb hierdoor zoveel energie gekregen dat ik eindelijk maar eens boodschappen ga doen
Jij brengt geen ongeluk.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Want nu ben ik er niet.
Wij wel, met zijn allen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee![]()
Heb je nog naar de Passion gekeken? Ik niet.
Ja, was zeker mooiquote:
witte donderdagquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom heeft goede vrijdag eigenlijk goede vrijdag? Zo lollig was het toch niet? ...
In ieder geval: iedereen een heel fijne Pasen
Is je moeder nog steeds ziek nadat ze je heeft gekregen? Och, dat zal niet meevallen ..quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef sararaats het volgende:
Ons mama kon niet lachen met Goede Vrijdag. Ze lag in 1979 te creperen van de pijn.
Tja, ik ben toen geboren
Nog steeds ziek
Nee dat had er niets mee te maken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is je moeder nog steeds ziek nadat ze je heeft gekregen? Och, dat zal niet meevallen ..
haha, dat snap ik. Maar het klonk zo grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee dat had er niets mee te maken hoor.
Dat laatste ging over mezelf.
awhquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen nog 9 uur van de 54 uur werkweek
#deleef
ja bekerfinale en maandag kijken voor auto voor paquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook saaie arbeidersleef
nog wat doen dit weekend
o leukquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja bekerfinale en maandag kijken voor auto voor pa
en morgen zaalvoetbal haha
jancees nog gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo'n leaseauto maja hij wil niet te duur
De enigen die elkaar met 1 woord snappen op heel Fok!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
moet zo lachen zoals jullie twee met elkaar praten
In beperking toont zich de meester. Zoiets is het toch Scrum?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De enigen die elkaar met 1 woord snappen op heel Fok!prachtig idd!
Die kan, ik ga voor 'less is more'quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In beperking toont zich de meester. Zoiets is het toch Scrum?
Zo hey wat werd Jack van Gelder voor *** gezet bij VI
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Is dit de avond van de korte reacties?
Iew, zou daar echt niet durven slapenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand mij wat euro's lenen?
http://blog.travelchannel(...)ga_20140417_22161484
En ik zou er geld voor betalen. Wat zijn we verschillendquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iew, zou daar echt niet durven slapen
Jij bent niet bang voor geesten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik zou er geld voor betalen. Wat zijn we verschillend
Nouja, ik zou die ervaring dolgraag eens mee maken, een geest te 'vernemen' of te zien. Geloof er wel in. Ben in Engeland ook eens in een huis geweest (rondleiding, niet geslapen) waar dus geesten zouden zijn. Vriendin kreeg nadat we er weg gingen soort van misselijkheids aanval, later lazen we op de site dat heel veel vrouwen dat daar krijgen als ze in dat huis zijn geweest, haha.quote:
Nou ja, we zien het door de vingersquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou die ervaring dolgraag eens mee maken, een geest te 'vernemen' of te zien. Geloof er wel in. Ben in Engeland ook eens in een huis geweest (rondleiding, niet geslapen) waar dus geesten zouden zijn. Vriendin kreeg nadat we er weg gingen soort van misselijkheids aanval, later lazen we op de site dat heel veel vrouwen dat daar krijgen als ze in dat huis zijn geweest, haha.
Shit, te lang :S
Wel eens wat mee gemaakt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, we zien het door de vingers![]()
Ik geloof er ook in dus dat maakt het nog enger om in zo'n hotel te slapen.
hey miep ik moet je wat sturen maar heb je nummer niet meer, stuur es apjequote:
Wat een schatje zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey miep ik moet je wat sturen maar heb je nummer niet meer, stuur es apje
quote:
Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshowquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je VI al helemaal gezien? En? Topshow?
Ja, die was goed zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshow
Ja, ik ken de namen. Weet alleen niet waar ze op slaan of vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
witte donderdag
goede vrijdag
stille zaterdag
Paaszondag
Jij en iedereen hier ook fijne Paasdagen
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen, deze stille zaterdagmorgen.
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het mag dan wel stille zaterdag zijn, het is in de trein behoorlijk druk
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.
Ga je op familiebezoek?
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werken
Jupquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijk
Jij hebt geen leuke collega's?quote:
Jij working class hero jij Bquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen. Weekend
wat een duitsers man! 2 dagen van 21.00 tot 10.00 gewerkt. :|
Nou was het wel een klein beetje beu hoor. Chaos was het sochtens. Het lekkere van nachtdienst is dat je dan op een gegeven moment lekker naar huis kan terwijl de anderen het nog hartstikke druk hebbenquote:
Klinkt goed Sara.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
zo, ik kan Pasen vieren en weliswaar op m'n eigen manier. chips, frisdrank, dvd'tje en geen gezaag rond mij.
heerlijk toch
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep volgens oer hollands recept. :p
Hij was alleen een beetje droog.
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.
Bijna jarig B
..en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.
Ja bijna een feestje. Nou ja denk dat ik vanavond maar alvast begin...
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!quote:
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomtquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef hENKIE8 het volgende:
Dag allemaal. Sorry dat ik er zo weinig ben
ik eet geen eitjes meerquote:Op zondag 20 april 2014 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Fijne pasen! Niet te veel eitjes eten iedereen. Doe ik ook niet.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
Hoe gaafquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
Die tellen ook op pasen!quote:Op zondag 20 april 2014 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb snoep ipv eitjesin de vorm van een ei dus
En ajax kijken natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo, lief dagboek.
M'n hoofd is zojuist weer kaal geworden. Kapper op zondag. Nu ga ik mij omkleden en hardlopen. Daarna douchen, even naar de groenteboer, vervolgens verjaardag van oma
.
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )quote:
Finale zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Tussen Zwolle en?quote:
Voor wie ben jij?quote:
Ik ben voor Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor wie ben jij?
Ik ben in januari voor het eerst naar een voetbalwedstrijd geweest. Ajax - Feyenoord.
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.quote:Op zondag 20 april 2014 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax.
Ajax - Feyenoord, altijd leuke wedstrijden. Zeker omdat Ajax altijd wint.
Is het zo erg daar?quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:
aaah genieten!!!!
ik moest gelukkig niet naar m'n familie
Yesquote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Jij mag blijven.quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.
Bedanktquote:
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 20 april 2014 16:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.
Toch bedanktquote:Op zondag 20 april 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mooi. Niet dat ik er verder iets over te vertellen heb, maar ik waan me graag machtig.
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn meningquote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch bedanktIk hecht waarde aan jouw mening.
Ik hoop dat dit niet waar isquote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
Begrijp ik, mind Piquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
Grapje schat.quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax een pak slaag gehad
Moeraskat welkom hier
Nu weer weg, het nachtleven vanNunspeet lokt:+
biwquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomt
stond jij ons ook uit te zwaaienquote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje schat.
Veel plezier daar! Ik ga nagenieten van het leedvermaak
He tjack! Blaadjes! JanCees!![]()
.
Balen Tjack.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
He bah wat vervelend en net met de Pasenquote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:
Hoi Hoi![]()
griepje, word komende paar dagen nog niet kraamschudden
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharmaquote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah wat vervelend en net met de Pasenbeterschap guyvie
Ja, beetje paracetamol kan ook helpen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharma
quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
ik baal er echt enorm vanquote:
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik baal er echt enorm van
wat een kutseizoen
dit ajax is geen kampioenshuldiging waard
en een mooie dag voor de restquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
ik bedoel dat gister een mooie dag was !(omdat ajax verloor) Maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook Henkie, geniet van het laatste stukje van de Pasen en straks van VI
Vind dat de supporters van Ajax wel erg veel steekjes laten vallen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het is een heel legioen en die kun je niet de schuld geven van wat een paar debielen flikken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.
In voor en tegenspoed tot de dood ons scheidt heb ik beloofd toen ik ajax trouwde.
schaam mij echt kapotquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
fantastisch jaquote:
ik blijf ajax altijd trouw maar ook kritischquote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.
In voor en tegenspoed tot de dood ons scheidt heb ik beloofd toen ik ajax trouwde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |