Begrijp ik, mind Piquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
Grapje schat.quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax een pak slaag gehad
Moeraskat welkom hier
Nu weer weg, het nachtleven vanNunspeet lokt:+
biwquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomt
stond jij ons ook uit te zwaaienquote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje schat.
Veel plezier daar! Ik ga nagenieten van het leedvermaak
He tjack! Blaadjes! JanCees!![]()
.
Balen Tjack.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
He bah wat vervelend en net met de Pasenquote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:
Hoi Hoi![]()
griepje, word komende paar dagen nog niet kraamschudden
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharmaquote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah wat vervelend en net met de Pasenbeterschap guyvie
Ja, beetje paracetamol kan ook helpen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharma
quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
ik baal er echt enorm vanquote:
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik baal er echt enorm van
wat een kutseizoen
dit ajax is geen kampioenshuldiging waard
en een mooie dag voor de restquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
ik bedoel dat gister een mooie dag was !(omdat ajax verloor) Maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook Henkie, geniet van het laatste stukje van de Pasen en straks van VI
Vind dat de supporters van Ajax wel erg veel steekjes laten vallen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het is een heel legioen en die kun je niet de schuld geven van wat een paar debielen flikken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.
In voor en tegenspoed tot de dood ons scheidt heb ik beloofd toen ik ajax trouwde.
schaam mij echt kapotquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |