Klinkt goed Sara.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
zo, ik kan Pasen vieren en weliswaar op m'n eigen manier. chips, frisdrank, dvd'tje en geen gezaag rond mij.
heerlijk toch
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep volgens oer hollands recept. :p
Hij was alleen een beetje droog.
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.
Bijna jarig B
..en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.
Ja bijna een feestje. Nou ja denk dat ik vanavond maar alvast begin...
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!quote:
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomtquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef hENKIE8 het volgende:
Dag allemaal. Sorry dat ik er zo weinig ben
ik eet geen eitjes meerquote:Op zondag 20 april 2014 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Fijne pasen! Niet te veel eitjes eten iedereen. Doe ik ook niet.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
Hoe gaafquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
ik heb snoep ipv eitjesquote:
Die tellen ook op pasen!quote:Op zondag 20 april 2014 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb snoep ipv eitjesin de vorm van een ei dus
En ajax kijken natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo, lief dagboek.
M'n hoofd is zojuist weer kaal geworden. Kapper op zondag. Nu ga ik mij omkleden en hardlopen. Daarna douchen, even naar de groenteboer, vervolgens verjaardag van oma
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |