Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Is dit de avond van de korte reacties?
Iew, zou daar echt niet durven slapenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand mij wat euro's lenen?
http://blog.travelchannel(...)ga_20140417_22161484
En ik zou er geld voor betalen. Wat zijn we verschillendquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iew, zou daar echt niet durven slapen
Jij bent niet bang voor geesten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik zou er geld voor betalen. Wat zijn we verschillend
Nouja, ik zou die ervaring dolgraag eens mee maken, een geest te 'vernemen' of te zien. Geloof er wel in. Ben in Engeland ook eens in een huis geweest (rondleiding, niet geslapen) waar dus geesten zouden zijn. Vriendin kreeg nadat we er weg gingen soort van misselijkheids aanval, later lazen we op de site dat heel veel vrouwen dat daar krijgen als ze in dat huis zijn geweest, haha.quote:
Nou ja, we zien het door de vingersquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou die ervaring dolgraag eens mee maken, een geest te 'vernemen' of te zien. Geloof er wel in. Ben in Engeland ook eens in een huis geweest (rondleiding, niet geslapen) waar dus geesten zouden zijn. Vriendin kreeg nadat we er weg gingen soort van misselijkheids aanval, later lazen we op de site dat heel veel vrouwen dat daar krijgen als ze in dat huis zijn geweest, haha.
Shit, te lang :S
Wel eens wat mee gemaakt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, we zien het door de vingers![]()
Ik geloof er ook in dus dat maakt het nog enger om in zo'n hotel te slapen.
hey miep ik moet je wat sturen maar heb je nummer niet meer, stuur es apjequote:
Wat een schatje zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey miep ik moet je wat sturen maar heb je nummer niet meer, stuur es apje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |