Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshowquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je VI al helemaal gezien? En? Topshow?
Ja, die was goed zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshow
Ja, ik ken de namen. Weet alleen niet waar ze op slaan of vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
witte donderdag
goede vrijdag
stille zaterdag
Paaszondag
Jij en iedereen hier ook fijne Paasdagen
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen, deze stille zaterdagmorgen.
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het mag dan wel stille zaterdag zijn, het is in de trein behoorlijk druk
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.
Ga je op familiebezoek?
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werken
Jupquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijk
Jij hebt geen leuke collega's?quote:
Jij working class hero jij Bquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen. Weekend
wat een duitsers man! 2 dagen van 21.00 tot 10.00 gewerkt. :|
Nou was het wel een klein beetje beu hoor. Chaos was het sochtens. Het lekkere van nachtdienst is dat je dan op een gegeven moment lekker naar huis kan terwijl de anderen het nog hartstikke druk hebbenquote:
Klinkt goed Sara.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
zo, ik kan Pasen vieren en weliswaar op m'n eigen manier. chips, frisdrank, dvd'tje en geen gezaag rond mij.
heerlijk toch
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep volgens oer hollands recept. :p
Hij was alleen een beetje droog.
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je hebt er nog lang een lekkere nasmaak van.
Bijna jarig B
..en gelijk heb jequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Smaak doet er niet toe als de boter maar goed is.
Ja bijna een feestje. Nou ja denk dat ik vanavond maar alvast begin...
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!quote:
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomtquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef hENKIE8 het volgende:
Dag allemaal. Sorry dat ik er zo weinig ben
ik eet geen eitjes meerquote:Op zondag 20 april 2014 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Fijne pasen! Niet te veel eitjes eten iedereen. Doe ik ook niet.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
Hoe gaafquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga morgen weg. Naar Nunspeet. Ga de omgeving van Het Ronde Huis verkennen. Ben zo benieuwd. Praat er nu al een paar jaar over op de topics en heb er zoveel over gelezen en dus wordt het tijd dat ik de omgeving daar eens ga bekijken. Zin in!
ik heb snoep ipv eitjesquote:
Die tellen ook op pasen!quote:Op zondag 20 april 2014 11:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb snoep ipv eitjesin de vorm van een ei dus
En ajax kijken natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo, lief dagboek.
M'n hoofd is zojuist weer kaal geworden. Kapper op zondag. Nu ga ik mij omkleden en hardlopen. Daarna douchen, even naar de groenteboer, vervolgens verjaardag van oma
.
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )quote:
Finale zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Tussen Zwolle en?quote:
Voor wie ben jij?quote:
Ik ben voor Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor wie ben jij?
Ik ben in januari voor het eerst naar een voetbalwedstrijd geweest. Ajax - Feyenoord.
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.quote:Op zondag 20 april 2014 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax.
Ajax - Feyenoord, altijd leuke wedstrijden. Zeker omdat Ajax altijd wint.
Is het zo erg daar?quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:
aaah genieten!!!!
ik moest gelukkig niet naar m'n familie
Yesquote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Jij mag blijven.quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.
Bedanktquote:
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 20 april 2014 16:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.
Toch bedanktquote:Op zondag 20 april 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mooi. Niet dat ik er verder iets over te vertellen heb, maar ik waan me graag machtig.
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn meningquote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch bedanktIk hecht waarde aan jouw mening.
Ik hoop dat dit niet waar isquote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
Begrijp ik, mind Piquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
Grapje schat.quote:Op zondag 20 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax een pak slaag gehad
Moeraskat welkom hier
Nu weer weg, het nachtleven vanNunspeet lokt:+
biwquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie. Geeft niet hoor. Als je maar wel terugkomt
stond jij ons ook uit te zwaaienquote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje schat.
Veel plezier daar! Ik ga nagenieten van het leedvermaak
He tjack! Blaadjes! JanCees!![]()
.
Balen Tjack.quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
He bah wat vervelend en net met de Pasenquote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:
Hoi Hoi![]()
griepje, word komende paar dagen nog niet kraamschudden
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharmaquote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah wat vervelend en net met de Pasenbeterschap guyvie
Ja, beetje paracetamol kan ook helpen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ik heb niet zoveel met dat feest, maar goed kopje thee honing misschien wat hulp van bigpharma
quote:Op maandag 21 april 2014 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond jij ons ook uit te zwaaien
de tering wat een sneue club toch
bijna nog zieliger dan 410
ik baal er echt enorm vanquote:
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik baal er echt enorm van
wat een kutseizoen
dit ajax is geen kampioenshuldiging waard
en een mooie dag voor de restquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
ik bedoel dat gister een mooie dag was !(omdat ajax verloor) Maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook Henkie, geniet van het laatste stukje van de Pasen en straks van VI
Vind dat de supporters van Ajax wel erg veel steekjes laten vallen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan ik me goed voorstellen. Je word gewoon afgedroogd door PEC, (een deel van) je supporters laten je keihard in de steek. Met recht een ongelofelijk rotdag gisteren voor elke Ajacied.
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Het is een heel legioen en die kun je niet de schuld geven van wat een paar debielen flikken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mja was best rotdag ja. Maar ik eeger me vooral aan de zogenaamde supporters die ajax nu vanalles toe wensen. Flikker op.
In voor en tegenspoed tot de dood ons scheidt heb ik beloofd toen ik ajax trouwde.
schaam mij echt kapotquote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |