Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshowquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je VI al helemaal gezien? En? Topshow?
Ja, die was goed zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog bezig, nu net optreden gehad van die blues man. Topshow
Ja, ik ken de namen. Weet alleen niet waar ze op slaan of vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
witte donderdag
goede vrijdag
stille zaterdag
Paaszondag
Jij en iedereen hier ook fijne Paasdagen
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 april 2014 07:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen, deze stille zaterdagmorgen.
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Het mag dan wel stille zaterdag zijn, het is in de trein behoorlijk druk
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh... zit te lekker te fokken vanuit de trein? Lol.
Ga je op familiebezoek?
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, onderweg naar werk. Moet om 11 beginnen en als alles voorspoedig loopt heb ik een kwartiertje thuis om me om te kleden etc.
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jemig de pemig... Sterkte op je werk!
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is wel leuk hoor! Paasweekend is meestal wel gezellig werken
Jupquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh kijk! Ik zag al voor me dat je vreselijk zat te balen, maar als je er plezier in hebt, is het helemaal goed, natuurlijk
Jij hebt geen leuke collega's?quote:
Jij working class hero jij Bquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:32 schreef Blaadjes het volgende:
Goedemorgen. Weekend
wat een duitsers man! 2 dagen van 21.00 tot 10.00 gewerkt. :|
Nou was het wel een klein beetje beu hoor. Chaos was het sochtens. Het lekkere van nachtdienst is dat je dan op een gegeven moment lekker naar huis kan terwijl de anderen het nog hartstikke druk hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |