Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )quote:
Finale zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Tussen Zwolle en?quote:
Voor wie ben jij?quote:
Ik ben voor Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 16:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor wie ben jij?
Ik ben in januari voor het eerst naar een voetbalwedstrijd geweest. Ajax - Feyenoord.
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.quote:Op zondag 20 april 2014 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax.
Ajax - Feyenoord, altijd leuke wedstrijden. Zeker omdat Ajax altijd wint.
Is het zo erg daar?quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:
aaah genieten!!!!
ik moest gelukkig niet naar m'n familie
Yesquote:Op zondag 20 april 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beker wedstrijd? ( ik weet niets van voetbal )
Jij mag blijven.quote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Feyenoord scoorde eerst. Ik moest gniffelen. Mijn vader is voor Feyenoord, dus ik ook, als ik moest kiezen. En ik was samen met een vriend. Maar uiteindelijk was het voor de sfeer veel beter dat Ajax gewonnen had.
Bedanktquote:
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 20 april 2014 16:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
beetje lawaaierig en druk. langs vaders kant zijn ze gewoon met teveel, nu is het zo dat de nonkels en tantes apart vieren en wij ook maar ik was niet van zin om naar Leuven te tjoeken met een kop vol snot.
Toch bedanktquote:Op zondag 20 april 2014 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mooi. Niet dat ik er verder iets over te vertellen heb, maar ik waan me graag machtig.
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn meningquote:Op zondag 20 april 2014 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toch bedanktIk hecht waarde aan jouw mening.
Ik hoop dat dit niet waar isquote:Op zondag 20 april 2014 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu móet je zelfs blijven. De eerste die waarde hecht aan mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |