Tss.quote:
Ja hoorquote:
quote:
#teamessquote:
quote:
Succesquote:Op donderdag 17 april 2014 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb hierdoor zoveel energie gekregen dat ik eindelijk maar eens boodschappen ga doen
Jij brengt geen ongeluk.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Want nu ben ik er niet.
Wij wel, met zijn allen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het niet nee![]()
Heb je nog naar de Passion gekeken? Ik niet.
Ja, was zeker mooiquote:
witte donderdagquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom heeft goede vrijdag eigenlijk goede vrijdag? Zo lollig was het toch niet? ...
In ieder geval: iedereen een heel fijne Pasen
Is je moeder nog steeds ziek nadat ze je heeft gekregen? Och, dat zal niet meevallen ..quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef sararaats het volgende:
Ons mama kon niet lachen met Goede Vrijdag. Ze lag in 1979 te creperen van de pijn.
Tja, ik ben toen geboren
Nog steeds ziek
Nee dat had er niets mee te maken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is je moeder nog steeds ziek nadat ze je heeft gekregen? Och, dat zal niet meevallen ..
haha, dat snap ik. Maar het klonk zo grappig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee dat had er niets mee te maken hoor.
Dat laatste ging over mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |