SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Had haar ook slimmer in geschatquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Dact dat het zo'n intelligente meid was. Niet dus.
Hoi schatje.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
Oeh, dat wordt mattenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
owjeeequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Es. Wat heb je ons schandelijk verwaarloosd
Dat vindt ze vast lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat haar alle hoeken van m'n slaapkamer zien ja, matten*pets*
had eerder moeten zien, heb al 3 karbonades in de pan liggenquote:
Je hebt een *kuch* puntquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben onweerstaanbaar, dus dat vast en zeker!.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
hallo jongens
dit is mijn laatste avond hier denk ik
ik heb mijn tas al gepakt om in dienst te gaan
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.quote:
ik ga onderduiken bij dienstplicht!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ga onderduiken bij dienstplicht!
En goedenavond allen
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.
Ik ga vast Wodka in slaan
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |