Hoop dat het lukt.quote:
ik keek dat vorige week ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt.
Zit naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw te kijken en ken al die lui niet. En dat zijn BN'ers
Nu ook. Best boeiend, die twee uitersten zo zien mixen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik keek dat vorige week ook
was best een boeiende ervaring
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even een mooi liedje voor het slapen gaan
Voor straks slaap lekker en tot morgen
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)alarmed-friends.html
lol
he wauw ik wist nog niet dat prinses diana's moeder een rothschild was! prinses zelf was dus joods/rothschild straks en is prins william de eerste joodse rothschild koning van gb.
man ik loop achter
gewoon in bed gaan liggen meid, kopje rooibosthee met honingquote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manierquote:Op donderdag 17 april 2014 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zitten
Hahaha nice , KILO knallers?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manier
Gister nog even m'n vriezer vol geknalt met spullen die bijna op hun tht zitten....haha tht in de vriezer.
Heb gewoon een bak met 9,02 kilo aan kipsaté stokjes.makkelijk voor m'n verjaardag.
Isss gratisssquote:Op donderdag 17 april 2014 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha nice , KILO knallers?
wanneer ben je jarig danik ben er niet zo'n fan van
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Beterschap Sara.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Isss gratisss
Anders gooien ze het weg dus nemen we het stiekem mee.
Dinsdag. 20 lentes jong
Ach ja ik ben van de straat hequote:Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen B
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.
groot feest geplanned?
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja ik ben van de straat he
[..]
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij B
oeh lekker hoor, ik zeg doenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te worden
Ben er nog over aan het nadenken maar ik denk erover om nog 1 a 2 landen te bezoeken. Ik kan een maand op vakantie dus ja. Maar waarheen he? Japan, VS, Indonesië lastig hoor
ik ook.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook.
Denk heel erg over Indonesië omdat ik weet dat mijn vader daar graag een keer heen zou willen. Maar m'n moeder durft niet te vliegen dus zal het er nooit van komen. Tenzij ik het hem cadeau doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |