SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Had haar ook slimmer in geschatquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Dact dat het zo'n intelligente meid was. Niet dus.
Hoi schatje.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
Oeh, dat wordt mattenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Over schatjes gesproken, waar ben je, allerliefste starla van mij?
owjeeequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Es. Wat heb je ons schandelijk verwaarloosd
Dat vindt ze vast lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat haar alle hoeken van m'n slaapkamer zien ja, matten*pets*
had eerder moeten zien, heb al 3 karbonades in de pan liggenquote:
Je hebt een *kuch* puntquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben onweerstaanbaar, dus dat vast en zeker!.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
hallo jongens
dit is mijn laatste avond hier denk ik
ik heb mijn tas al gepakt om in dienst te gaan
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.quote:
ik ga onderduiken bij dienstplicht!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmmm nog niks is zeker kerel maar voor mensen die ons land gaan verdedigen i salute you.
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ga onderduiken bij dienstplicht!
En goedenavond allen
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.
Ik ga vast Wodka in slaan
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poetin ruzie gaat maken met Nederland. Hij heeft laatst nog gezellig met de koning en Maxima een biertje in het Heinekenhouse gedronken dus wij zitten goed
wodka-jus heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef theguyver het volgende:
[..]daarom ga ik lading wodka in slaan.
Russen op een feest altijd leuk![]()
Hoi Henkiequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ik ga onderduiken bij dienstplicht!
En goedenavond allen
In geval van nood kan iedereen toch opgeroepen worden? Meen me ooit zo'n brief te hebben ontvangen, dat ondanks de dienstplicht, ik nog wel op moet komen draven als 'ons land het nodig is'.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie
Er is geen dienstplicht meer. En je hebt natuurlijk niets aan mannen oproepen die nooit in dienst geweest zijn. Wat moeten die beginnen?
Dus wees maar niet bang. Die oproep komt niet
De V van Vrede. God is overal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
Trouwens best druk in de lucht, dat wel![]()
[ afbeelding ]
En een driehoek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De V van Vrede. God is overal.
Of de drie. Van wereld oorlog 3. God's wegen zijn ondoorgrondelijk.
Ach, je mag best grapjes maken hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een driehoek.
En ja, je hebt gelijk. Ik maak nu een paar grapjes, maar voor hetzelfde geld hebben we straks een derde wereldoorlog en dat zou een ramp betekenen.
Laten we hopen dat de rust weerkeert.
Ja, dat is echt oorlog. De eerste doden zijn ook al gevallenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je mag best grapjes maken hoor. Doe ik toch ook
.
Maar hoop dat het mee gaat vallen. Aan de andere kant; ik kan de lakse en brave houding van 'het Westen' ook niet uitstaan. We mogen nu wel een keer van ons af bijten en een hele troepenmacht langs de oost grens planten. Nu komt het over of we met ons laten sollen.. weet niet. Houd ik niet van.
En kijk:
Daar is gewoon oorlog gaande..
leuk jaren 80 deuntjequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, je mag best grapjes maken hoor. Doe ik toch ook
.
Maar hoop dat het mee gaat vallen. Aan de andere kant; ik kan de lakse en brave houding van 'het Westen' ook niet uitstaan. We mogen nu wel een keer van ons af bijten en een hele troepenmacht langs de oost grens planten. Nu komt het over of we met ons laten sollen.. weet niet. Houd ik niet van.
En kijk:
Daar is gewoon oorlog gaande..
Wat is KO2 Tjack?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:23 schreef Tjacka het volgende:
maar voor doemdenkers en mensen die interesse hebben in de maatschappij zijn dit enge tijden
al geloof ik niet in een WO3 maar meer in een KO2
koude oorlog 2quote:
Nooit afgelopen en indien nodig aangezwengeld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
koude oorlog 2
tussen de eu en rusland
al is die al paar maanden aan de gang
of nooit afgelopen
zo kan je het ook zien
ik vind het allemaal zo raar hquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit afgelopen en indien nodig aangezwengeld.
Denk ik.
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koudquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Henkie
Er is geen dienstplicht meer. En je hebt natuurlijk niets aan mannen oproepen die nooit in dienst geweest zijn. Wat moeten die beginnen?
Dus wees maar niet bang. Die oproep komt niet
gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
dienstplicht bestaat niet meer sinds 1996 dus no worries.
Ik ga vast Wodka in slaan
Het is ook heel raar. Onwerkelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het allemaal zo raar h
deze 20 jaar waren toch vrij rustig
maar in principe is 20 jaar ook niet heel veel
Nee hoor Henk, er komt helemaal geen dienstplicht meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koud
Denk dat het eerder verdedigen is hoor, Rusland binnen vallen is zelfmoord, zie WW2 en Napoleon's poging.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:49 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
hoi ! Bij een nieuwe dienstplicht dan? Ik wil iig niet naar rusland veel te koud
winter war toch? De russen schamen zich daar voor hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat het eerder verdedigen is hoor, Rusland binnen vallen is zelfmoord, zie WW2 en Napoleon's poging.
Als we het zoals Finland doen in ww2 maken we nog redelijk kans
Snipen als een foddermucker!
[ afbeelding ]
Simo_Hayha aka WHITE DEATH!!!!!!!!!!
Desgraciadamente, no.quote:
Nou ok, buenos das esta manana dan . En een buenos das is hetquote:Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Desgraciadamente, no.
Ah, Nicole y Hugo!
En dan is het buenos das esta maana.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ok, buenos das esta manana dan . En een buenos das is het![]()
En met de Pasen wordt het ook prachtig weer
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziekquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
Bah dat stukje over boston lavje, zal je zien dat over 2 weken ook veel meer agenten staan in enschede tijdens de marathon
Dat soort mafketels moet je gewoon in een voetbal stadion porppen met hooligans terroristen en andere rand debiellen, gewoon uit laten vechten en live uitzenden op TV, of voor mij Youtube livestreamquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt![]()
Moe en hoofdpijn.quote:
septemberquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moe en hoofdpijn.
(korte versie)
Fijn dat het goed met je gaat. Wanneer begin je met de studie en wat doe je momenteel?
Ben je loof.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
september
ja tulpenleef
ben er alweer dik mee an
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleurquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tulpen is binnenkort toch over? Wat komt er dan?
Ja, werk kan een sleur worden .
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleur
stel mij ook aan hoor
mag blijven tot september bij tulpies
zoek nog steeds iemand die een webshop kan maken
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!
Eerst goedmaken dan maar Tjack.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragen
Hoop dat het lukt.quote:
ik keek dat vorige week ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het lukt.
Zit naar Jouw Vrouw, Mijn Vrouw te kijken en ken al die lui niet. En dat zijn BN'ers
Nu ook. Best boeiend, die twee uitersten zo zien mixen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik keek dat vorige week ook
was best een boeiende ervaring
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even een mooi liedje voor het slapen gaan
Voor straks slaap lekker en tot morgen
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)alarmed-friends.html
lol
he wauw ik wist nog niet dat prinses diana's moeder een rothschild was! prinses zelf was dus joods/rothschild straks en is prins william de eerste joodse rothschild koning van gb.
man ik loop achter
gewoon in bed gaan liggen meid, kopje rooibosthee met honingquote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manierquote:Op donderdag 17 april 2014 11:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
oef toe maar, je bent wel vroeg uit je nest als je er net een nachtdienst op hebt zitten
Hahaha nice , KILO knallers?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee gister had ik dag/avond nachtdiensten beginnen vanaf vandaag. Wel dikke euro's verdienen op deze manier
Gister nog even m'n vriezer vol geknalt met spullen die bijna op hun tht zitten....haha tht in de vriezer.
Heb gewoon een bak met 9,02 kilo aan kipsat stokjes.makkelijk voor m'n verjaardag.
Isss gratisssquote:Op donderdag 17 april 2014 11:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha nice , KILO knallers?
wanneer ben je jarig danik ben er niet zo'n fan van
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Kut duitsers. 12 nachtdiensten achter elkaar nu. Alleen aankomende zaterdag op zondag vrij en die week erop ook.
Beterschap Sara.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:22 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een verkoudheid en die komt van de mama.
Wat voel ik me beroerd en zielig(ongesteldheid erbovenop)
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Isss gratisss
Anders gooien ze het weg dus nemen we het stiekem mee.
Dinsdag. 20 lentes jong
Ach ja ik ben van de straat hequote:Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig, ze laten je wel zwoegen B
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah kijk ja, als net bij de datum is doen ze dat wel vaker inderdaad.
groot feest geplanned?
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij Bquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja ik ben van de straat he
[..]
Neu niks bijzonders. Gewoon gezellig avondje met vrienden en familie.
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En met elke dag eh ik bedoel nacht komt je doel een stapje dichterbij B
oeh lekker hoor, ik zeg doenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het doel lijkt ook omvangrijker te worden
Ben er nog over aan het nadenken maar ik denk erover om nog 1 a 2 landen te bezoeken. Ik kan een maand op vakantie dus ja. Maar waarheen he? Japan, VS, Indonesi lastig hoor
ik ook.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook.
Denk heel erg over Indonesi omdat ik weet dat mijn vader daar graag een keer heen zou willen. Maar m'n moeder durft niet te vliegen dus zal het er nooit van komen. Tenzij ik het hem cadeau doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |