Nou ok, buenos días esta manana dan . En een buenos días is hetquote:Op woensdag 16 april 2014 09:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Desgraciadamente, no.
Ah, Nicole y Hugo!
En dan is het buenos días esta mañana.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ok, buenos días esta manana dan . En een buenos días is het![]()
En met de Pasen wordt het ook prachtig weer
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziekquote:Op woensdag 16 april 2014 11:23 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
Bah dat stukje over boston lavje, zal je zien dat over 2 weken ook veel meer agenten staan in enschede tijdens de marathon
Dat soort mafketels moet je gewoon in een voetbal stadion porppen met hooligans terroristen en andere rand debiellen, gewoon uit laten vechten en live uitzenden op TV, of voor mij Youtube livestreamquote:Op woensdag 16 april 2014 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt he. Wat bezielt sommige mensen toch, ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je klikt en kijkt ben je het zometeen weer kwijt![]()
nooit men in black gezien?quote:
Moe en hoofdpijn.quote:
septemberquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moe en hoofdpijn.
(korte versie)
Fijn dat het goed met je gaat. Wanneer begin je met de studie en wat doe je momenteel?
Ben je loof.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
september
ja tulpenleef
ben er alweer dik mee an
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleurquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tulpen is binnenkort toch over? Wat komt er dan?
Ja, werk kan een sleur worden .
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind al het werk wat ik gehad heb een sleur
stel mij ook aan hoor
mag blijven tot september bij tulpies
zoek nog steeds iemand die een webshop kan maken
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo iemand kun je vast wel vinden op FOK!
Eerst goedmaken dan maar Tjack.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb ook een vriend maar boos op hem durf niet te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |