quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang blij dat het erop lijkt dat we dit seizoen geen/weinig Becca gaan zienquote:
Spoiler dit ff manquote:Op maandag 14 april 2014 13:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha, ik kan Michael Imperioli niet los zien van Christopher Moltisanti.
Tuurlijk was het voorspelbaar, de vragen die dat joch stelde gingen nergens over. Maar toch wel weer twist in het verhaalquote:
Gaat om de tweede zin die ik natuurlijk niet wilde citeren omdat zijn aanpassing dan zinloos zou worden....quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Retarded het volgende:
idd.. een acteur uit The Sopranos speelt nu in Californication. Wat een spoiler...
Dan zou een waarschuwing in de OP niet misstaan, want ik keek hier vooral voor -de meer algemene- meningen over een seizoen of afleveringen, en andere informatie.quote:Op maandag 14 april 2014 17:48 schreef Retarded het volgende:
Dan nog... dit is het Californication USA topic. Ik ga ook niet het Game of Thrones topic zitten lezen als ik de laatste episode nog niet gezien heb.
Algemene kennis. USA topics gaan over de laatst uitgezonde aflevering in....de usa!quote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan zou een waarschuwing in de OP niet misstaan, want ik keek hier vooral voor -de meer algemene- meningen over een seizoen of afleveringen, en andere informatie.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Algemene kennis. USA topics gaan over de laatst uitgezonde aflevering in....de usa!
Ik moest even denken, wie is dat ook alweer, ik herkende hem niet meteen met dat lange haar.quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Retarded het volgende:
idd.. een acteur uit The Sopranos speelt nu in Californication. Wat een spoiler...
Ik dacht dat 'ie bij hem in de leer wilde gaan omdat 'ie zelf niet aan chickies komt en Hank wel... Maar ergens jaloers en afgunstig is omdat hij zelf vrouwen in een erg hoog vaandel heeft zitten, maar Hank ze gewoon als een stuk vlees lijkt te zien dat je snel ff uit de verpakking haalt, opbakt en consumeert en 'ie daar wat problemen mee heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik zag het niet helemaal aankomen, dacht eerst dat hij verliefd zou zijn op hem of zo gezien al zijn domme vragen die veelal over zijn relaties en/of seks gingen.
Geniale quote iddquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef shiznuts het volgende:
"Freedom is just another word for missing someone" [..] "I think Taylor Swift said that" xD
Ja dat hebben ze al een aantal keer gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Dan Karin aantreffen in een café waar de date overduidelijk even weg was, maar dat toch als een soort verrassing werd gebracht
Dat vond ik juist goed. Geen gezeik meer met gasten uit vorige seizoenen die niet echt relevant zijn.quote:Dan het feit dat alle openstaande shit van vorig seizoen met Atticus zo in 1 zinnetje werd afgerond waardoor het allemaal niet meer on screen aan bod hoefde te komen
Maar het is zo makkelijk en lui om dat offscreen te doen. Zo blijf je steeds weer in hetzelfde terugvallen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze al een aantal keer gedaan.
[..]
Dat vond ik juist goed. Geen gezeik meer met gasten uit vorige seizoenen die niet echt relevant zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:29 schreef remlof het volgende:
Oh noesBeter dan over die annoying daughter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Een heerlijke blonde.quote:
Ik moest ook aan Jonah Hill denken. Maar hij is een veel beter en ervaren acteur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wannabee Jonah Hill dat het is![]()
Jep.quote:
HD beeld is belangrijker dan subs.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
E03 is er al hoor. Nog geen subs gezien trouwens.
Karin begint een karikatuur te worden. Iemand met heel veel last van het Stockholm syndroom ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef thepredator het volgende:
vind dat deze serie ook wel ten einde had mogen zijn.. beetje de rek is eruit.
Klopt ja, dat viel ons hier ook al op. Die derde ep was wel erg tof though. Vintage Caliquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:36 schreef MikeyMo het volgende:
ze overacteerde behoorlijk in die eerste scenes met Hank... en dan dat "Nou ben ik niet moeder #1 meer"
Discount Jonah Hillquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
Runkle en marcy moeten gewoon spin-off krijgen, die zoon van hank is in mijn ogen ook niet zo'n succes so far.
Die was echt prachtigquote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
What's that smell?
Hmm, must be ambition.
Goeie tiet, de eerste pas van het seizoen helaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
What's that smell?
Hmm, must be ambition.
Ja, mochten niet klagen. Jammer dat die partypooper binnen kwam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie tiet, de eerste pas van het seizoen helaas.
Haha is dat dezelfde! Dan heeft ie zich goed laten gaan...quote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij veel toffer. En minder dik.
Holy shit. Inderdaad zeg. Sommige scenes wordt er inderdaad dramatisch geacteerd viel mij op bij het zin van e3.quote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Haha is dat dezelfde! Dan heeft ie zich goed laten gaan...
Is dat uit Project X (2012) - IMDb?quote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij veel toffer. En minder dik.
Ja.quote:
Waarom met ondertitels kijken?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:53 schreef Luigi het volgende:
Waarom is het zo lastig om ondertitels voor e04 en e05 te vinden... was de vorige afleveringen ook al zo. Grrrr.
Vind ik fijner. Hoeft de tv niet zo hard, je mist geen details, etc, etc. Maar dat was de vraag niet.quote:
Ik kan genoeg ondertitels in het Engels vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vind ik fijner. Hoeft de tv niet zo hard, je mist geen details, etc, etc. Maar dat was de vraag niet.
Gewoon kijken, wordt je wel duidelijk.quote:
Iemand die ik zou doen voordat ik de laatste ep zag. Nu ik weet wiens paling ze heeft gehad moet ik der niet meerquote:
addic7ed.comquote:Op maandag 5 mei 2014 19:53 schreef Luigi het volgende:
Waarom is het zo lastig om ondertitels voor e04 en e05 te vinden... was de vorige afleveringen ook al zo. Grrrr.
Ik vind het steeds meer John Lanting's Theater van de Lach worden.quote:
Die "was she hot" opmerking over die dode moeder zag ik niet aankomen en ging ik toch wel even stuk omquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het steeds meer John Lanting's Theater van de Lach worden.
De grappen en situaties zie je mijlenver van te voren aankomen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is die Karen fucking irritant zeg. Laat dat kind gewoon ballen. Fucking cockblocker.
Ik weet niet.. hij doet het niet slecht maar kan hem toch niet echt serieus nemen. Misschien komt dat door dat maffe haar. Of zijn sopranos character zit nog teveel in mijn hoofd en kan ik dat lastig los zien..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef El_Grando101 het volgende:
Inderdaad, Karin heeft weinig meerwaarde meer in de serie.
Vorig seizoen vond ik niets, dit seizoen vermaak ik me toch weer kostelijk. Michael Imperioli doet het ook erg goed!
ep5 is gister uitgezonden, maar die stond vorige week al online dus die hebben we al gezienquote:
Ok tnx. Meh.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ep5 is gister uitgezonden, maar die stond vorige week al online dus die hebben we al gezien
http://www.tv.com/shows/californication/episodes/
Internet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar komen die pre-releases nou elke keer vandaan?
Duhquote:
Showtime On Demand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar komen die pre-releases nou elke keer vandaan?
Ik hoop het oprechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef Blistering het volgende:
Zou toch wel een mooie grap zijn als Hank na 6 seizoenen janken om Karen gewoon ervandoor gaat met Julia
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef Blistering het volgende:
Zou toch wel een mooie grap zijn als Hank na 6 seizoenen janken om Karen gewoon ervandoor gaat met Julia
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 24-05-2014 23:26:44 ]
Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk erg sterk, vooral 1... daarna werd het vermaak steeds platter en met minder diepgang. Enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:52 schreef Flugel83 het volgende:
Pfieww en ik dacht dat het weer aan mij lag dat ik dit seizoen echt verschrikkelijk vind. Kijk de slechts 25-minuten durende afleveringen echt met moeite uit. Er is werkelijk niets origineels en interessants meer te vinden. Eens met de opmerking van hierboven, na seizoen vier was de koek al op.
Het einde van seizoen 3 vond ik overigens het absolute hoogtepunt van de serie![]()
Ja, de nadruk kwam meer te liggen op comedy en minder op drama en dat was jammer in mijn ogen. Ik kijk het nog steeds met plezier maar vind die Levon helemaal niks eigenlijk. Sowieso dit hele seizoen niet echt. Ben wel benieuwd hoe ze het laten eindigen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk erg sterk, vooral 1... daarna werd het vermaak steeds platter en met minder diepgang. Enkele uitzonderingen daargelaten.
Seizoen 1![]()
![]()
Inderdaad, juist de hele donkere ondertoon in de serie kon ik enorm waarderenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, de nadruk kwam meer te liggen op comedy en minder op drama en dat was jammer in mijn ogen. Ik kijk het nog steeds met plezier maar vind die Levon helemaal niks eigenlijk. Sowieso dit hele seizoen niet echt. Ben wel benieuwd hoe ze het laten eindigen.
Idd, wel jammer, dacht dat je ze het in mei deden ipv januari zodat ze er nog iets spectaculairs van konden maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, juist de hele donkere ondertoon in de serie kon ik enorm waarderen
Costa XLquote:
Het is inderdaad ontzettend matig geworden.. Jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:52 schreef Flugel83 het volgende:
Pfieww en ik dacht dat het weer aan mij lag dat ik dit seizoen echt verschrikkelijk vind. Kijk de slechts 25-minuten durende afleveringen echt met moeite uit. Er is werkelijk niets origineels en interessants meer te vinden. Eens met de opmerking van hierboven, na seizoen vier was de koek al op.
Het einde van seizoen 3 vond ik overigens het absolute hoogtepunt van de serie![]()
eens!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:33 schreef Blistering het volgende:
Het zou mij overigens een rotzorg zijn wat er gebeurt dit seizoen. Vind het maar een soort verlepte comedy geworden met uitgemolken seksgrappen en andere dingen die gewoon niet grappig zijn. Totale miscast wat betreft Hank jr., en daarnaast vind ik die hele verhaallijn omtrent Hank met die serie ook maar saai.
Ik blijf het kijken omdat ik al vanaf het begin een trouwe kijker ben, maar wat mij betreft was dit het echte einde voor Cali:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2014 23:29:17 ]
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...Staat ie al online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- gevonden!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat ie, de 16 jarige dochter van Karen haar ex, Mia, geneukt had.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is inderdaad ontzettend matig geworden.. Jammer.
Wat vertelt hij hier aan Karen eigenlijk?
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...Ja, return of the mothafuckaaa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Vertelde hij dat pas in seizoen 3 ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ie, de 16 jarige dochter van Karen haar ex, Mia, geneukt had.
Jup :pquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vertelde hij dat pas in seizoen 3 ja?
Dat hoop ik wel.quote:
Jammer he, ik weet nog dat er een keertje in december een ep was gelekt en ik helemaal wild werd, wilde bijna de middag vrij nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef drGoeroe het volgende:
Eens met de meeste meningen hier, het is gewoon een platte comedy geworden die zeker niet op z'n hoogtepunt gaat stoppen. Eerste seizoenen keek je echt uit naar een volgende aflevering hoe het verder ging maar nu..
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef DenWauw het volgende:
Ik snap al 7 seizoenen niet wat er zo boeiend is aan Karen. Hij heeft alleen maar vrouwen ontmoet die ontegenzeggelijk veel beter bij Hank passen. Dat gaat me vooral vervelen.
Tot op de bodem en verder, maar alles wat geen aandacht krijgt...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.
Die domme doos wist het dan nog wel goed te verwoorden: Hank, je bent verliefd op het idee van liefde/verliefd zijn.quote:
Hihi ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karen is echt een janksnol geworden
Pffffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Had verwacht dat het flashbacks naar momenten uit de show zou zijn, maar het waren gewoon flashbacks naar het verleden van Hank en Karen. Vond het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Het is nog 3 afleveringen? Straks de nieuwe maar even kijken. Ik ga het wel uitzitten, maar de lol is er wel af. Het is allemaal herkauwen geworden... Hank komt lekkere chick tegen, ze hebben seks, Hank wil het goedmaken met Karen, zij houdt de boot af, Runkle verneukt weer iets, Marcy wil weer drugs/seks/maakt drama om iets anders. Rewind, repeat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ben er klaar mee, ga de rest niet eens meer kijken.. bagger
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef Multivitamine het volgende:
E09 was waardeloos. Waste of time en je mist niets als je hem niet kijkt.
Bijna dit niveau hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Blistering het volgende:
Gruwelijke aflevering, eindelijk weer die ouderwetse Cali vibe.
En het allerbeste was nog wel dat die kutmongool van een Levon er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat gedoe met Karen is passé, sorry. Ze begint een beetje de Katrien Duck van Californiction te worden. Ook al doet Hank zijn best, het is nooit goed genoeg. En hup, ze laat hem weer in de steek en komt altijd weer terug. Na 7 seizoenen weten we het nou wel. Laat die bitch dood gaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond het helemaal geen slechte aflevering eigenlijkDeed me een beetje denken aan "In Utero" uit seizoen 2. Dat was echt een geniale aflevering (stukken beter dan deze wel). Maar de wat serieuzere noot, zoals in seizoen 1 en 2, dat is waarom ik Californication keek, niet al dat clownsgedoe (alheowel dat ook wel vermakelijk is, maar mis altijd de zware ondertoon die de serie ooit had).
Niet belangrijk gezien de tieten die we wél te zien krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:26 schreef DenWauw het volgende:
En nog steeds geen tieten van Karen of Marcy gezien.
Heerlijk ouderwets chaosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
Theater van de lach van John Lanting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
was juist een 'echte' ouderwetse Californication chaos, hebben ze er elk seizoen minstens 1 van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:21 schreef Littlecreep het volgende:
Wat mij betreft mag het snel afgelopen zijn. Laatste aflevering vond ik het hoogtepunt van slecht en lui schrijven. Daar kon zelfs Eddie Nero niks aan veranderen.
En wat een verschrikking is die Levon.
Becca is de Meg van Californication. Niemand moet haar, niemand wil over haar praten en ze praat gruwelijk irritant.quote:
Hoe kan je die lelijke robot missen. Zet mij in een zwarte pruik en dan ben ik een knappere en bovenal beter acterende Becca, met mijn ervaring van één schoolmusical toen ik 10 was.quote:
Vannacht liep de 720p versie hier binnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Is al als torrent te vinden. Alleen is geen 720p-versie.
Trouwens, http://www.filestube.to heeft nu iets nieuws dat als je zoekt je daarna ook op het tabje 'Video' kunt drukken en dan een stream kunt kijken. Just FYI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima show overall, alleen het ging idd te lang door. Had al eerder moeten stoppen.
Hank die stikt in een doperwt, Karen die de heimlich-greep uitvoert en faalt en een laatste shot op Hank z'n begrafenis.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:25 schreef remlof het volgende:
Season final with a special dinner.
Ik hoop dat ze daar nog wat van maken.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:48 schreef DenWauw het volgende:
Wat is het toch ook een monotone koe die Becca.
Dat zit er wel in jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Hank via Charlie een deal sluit om een tv-serie te schrijven over z'n leven als New Yorkse schrijver in Californiė. En dat gaat dan Californication heten.
Cirkeltje rond, klaar
Nee, die gingen een TV-show produceren in hun TV-show die eigenlijk hun TV show was... maar dat was niet het einde van de seriequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit deed Seinfeld 15 jaar geleden toch ook al...
Geen idee, ik vond die serie tenenkrommend slecht. Vraag me nog steeds af waarom die zo populair was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit deed Seinfeld 15 jaar geleden toch ook al...
Misschien lieten ze daarom Santa Monica Cop na één aflevering cancelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef L3viathan het volgende:
Misschien schamen ze zich voor hun eigen wanproduct
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef glannie het volgende:
Je zag het liefst na seizoen 3 de show al eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima show overall, alleen het ging idd te lang door. Had al eerder moeten stoppen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestatits van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Of die van Camilla Luddingtonquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestaties van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Ik kan niet stoppen met staren naar haar prachtige *euh* ogen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef znarch het volgende:
Ik vond Eva Amurri toch het best
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Omdat de serie toch al niet meer verlengt kan wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
maar wellicht is dat ook het doel.
Je zit er niet eens zo ver vanafquote:Op zondag 29 juni 2014 03:42 schreef Nielsch het volgende:
De serie had eigenlijk op z'n hoogtepunt moeten stoppen en dat was na seizoen 4. You can't always get what you want.
Mijn god wat een geweldige scene:
Het einde kon me ook minder bekoren, maar dat kwam door het hele seizoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef glannie het volgende:
And I think it's gonna be a long, long, time
Idd. Alle cliches zijn wel gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Buster91 het volgende:
Damn wat een lame einde van een lame seizoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
Prima einde naar mijn mening. Ok, het zit vol met cliché's, maar ik heb er vrede mee na een zeer wisselvallig seizoen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, heb ik niet eens zin in de laatste aflevering
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Charlie was wel baas.![]()
Voor de rest viel het wel een beetje tegen ja.
Serieus? Dit het beste seizoen? Ik mag hopen dat dit het enige seizoen is wat je hebt gekeken dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Sloggi het volgende:
De laatste seizoenen waren een verschrikking, maar toch kreeg ik kippenvel toen Henk naast Karen ging zitten en Rocket Man in werd gezet. Prachtig nummer en een verwijzing naar het einde van misschien wel het beste seizoen.
Lees het nog eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Dit het beste seizoen? Ik mag hopen dat dit het enige seizoen is wat je hebt gekeken dan?
Ik vond het een redelijk einde. Ietwat te cheesy en 'eind goed, al goed', maar okee...
Ah okee, ik dacht alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lees het nog eens
Hij verwijst naar een ander seizoen, het eind, waarin ook hetzelfde nummer werd gedraaid... DAT vond hij het beste seizoen
David Duchovny wou zelf dat Hank Moody dood zou gaan las ik in een interview... was wel mooi geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Protax het volgende:
Eens, beetje een soft einde, had er iets meer van verwacht.
Precies dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef Blistering het volgende:
Stiekem toch wel een heel mooi einde![]()
Gelukkig is het nu klaar, dat dan ook weer wel. Al met al genoten van deze serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |