quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al lang blij dat het erop lijkt dat we dit seizoen geen/weinig Becca gaan zienquote:
Spoiler dit ff manquote:Op maandag 14 april 2014 13:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha, ik kan Michael Imperioli niet los zien van Christopher Moltisanti.
Tuurlijk was het voorspelbaar, de vragen die dat joch stelde gingen nergens over. Maar toch wel weer twist in het verhaalquote:
Gaat om de tweede zin die ik natuurlijk niet wilde citeren omdat zijn aanpassing dan zinloos zou worden....quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Retarded het volgende:
idd.. een acteur uit The Sopranos speelt nu in Californication. Wat een spoiler...
Dan zou een waarschuwing in de OP niet misstaan, want ik keek hier vooral voor -de meer algemene- meningen over een seizoen of afleveringen, en andere informatie.quote:Op maandag 14 april 2014 17:48 schreef Retarded het volgende:
Dan nog... dit is het Californication USA topic. Ik ga ook niet het Game of Thrones topic zitten lezen als ik de laatste episode nog niet gezien heb.
Algemene kennis. USA topics gaan over de laatst uitgezonde aflevering in....de usa!quote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan zou een waarschuwing in de OP niet misstaan, want ik keek hier vooral voor -de meer algemene- meningen over een seizoen of afleveringen, en andere informatie.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Algemene kennis. USA topics gaan over de laatst uitgezonde aflevering in....de usa!
Ik moest even denken, wie is dat ook alweer, ik herkende hem niet meteen met dat lange haar.quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Retarded het volgende:
idd.. een acteur uit The Sopranos speelt nu in Californication. Wat een spoiler...
Ik dacht dat 'ie bij hem in de leer wilde gaan omdat 'ie zelf niet aan chickies komt en Hank wel... Maar ergens jaloers en afgunstig is omdat hij zelf vrouwen in een erg hoog vaandel heeft zitten, maar Hank ze gewoon als een stuk vlees lijkt te zien dat je snel ff uit de verpakking haalt, opbakt en consumeert en 'ie daar wat problemen mee heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik zag het niet helemaal aankomen, dacht eerst dat hij verliefd zou zijn op hem of zo gezien al zijn domme vragen die veelal over zijn relaties en/of seks gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |