Hihi ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karen is echt een janksnol geworden
Pffffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Had verwacht dat het flashbacks naar momenten uit de show zou zijn, maar het waren gewoon flashbacks naar het verleden van Hank en Karen. Vond het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Het is nog 3 afleveringen? Straks de nieuwe maar even kijken. Ik ga het wel uitzitten, maar de lol is er wel af. Het is allemaal herkauwen geworden... Hank komt lekkere chick tegen, ze hebben seks, Hank wil het goedmaken met Karen, zij houdt de boot af, Runkle verneukt weer iets, Marcy wil weer drugs/seks/maakt drama om iets anders. Rewind, repeat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ben er klaar mee, ga de rest niet eens meer kijken.. bagger
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef Multivitamine het volgende:
E09 was waardeloos. Waste of time en je mist niets als je hem niet kijkt.
Bijna dit niveau hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Blistering het volgende:
Gruwelijke aflevering, eindelijk weer die ouderwetse Cali vibe.
En het allerbeste was nog wel dat die kutmongool van een Levon er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat gedoe met Karen is passé, sorry. Ze begint een beetje de Katrien Duck van Californiction te worden. Ook al doet Hank zijn best, het is nooit goed genoeg. En hup, ze laat hem weer in de steek en komt altijd weer terug. Na 7 seizoenen weten we het nou wel. Laat die bitch dood gaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond het helemaal geen slechte aflevering eigenlijkDeed me een beetje denken aan "In Utero" uit seizoen 2. Dat was echt een geniale aflevering (stukken beter dan deze wel). Maar de wat serieuzere noot, zoals in seizoen 1 en 2, dat is waarom ik Californication keek, niet al dat clownsgedoe (alheowel dat ook wel vermakelijk is, maar mis altijd de zware ondertoon die de serie ooit had).
Niet belangrijk gezien de tieten die we wél te zien krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:26 schreef DenWauw het volgende:
En nog steeds geen tieten van Karen of Marcy gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |