ep5 is gister uitgezonden, maar die stond vorige week al online dus die hebben we al gezienquote:
Ok tnx. Meh.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ep5 is gister uitgezonden, maar die stond vorige week al online dus die hebben we al gezien
http://www.tv.com/shows/californication/episodes/
Internet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar komen die pre-releases nou elke keer vandaan?
Duhquote:
Showtime On Demand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar komen die pre-releases nou elke keer vandaan?
Ik hoop het oprechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef Blistering het volgende:
Zou toch wel een mooie grap zijn als Hank na 6 seizoenen janken om Karen gewoon ervandoor gaat met Julia
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef Blistering het volgende:
Zou toch wel een mooie grap zijn als Hank na 6 seizoenen janken om Karen gewoon ervandoor gaat met Julia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 24-05-2014 23:26:44 ]
Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk erg sterk, vooral 1... daarna werd het vermaak steeds platter en met minder diepgang. Enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:52 schreef Flugel83 het volgende:
Pfieww en ik dacht dat het weer aan mij lag dat ik dit seizoen echt verschrikkelijk vind. Kijk de slechts 25-minuten durende afleveringen echt met moeite uit. Er is werkelijk niets origineels en interessants meer te vinden. Eens met de opmerking van hierboven, na seizoen vier was de koek al op.
Het einde van seizoen 3 vond ik overigens het absolute hoogtepunt van de serie![]()
Ja, de nadruk kwam meer te liggen op comedy en minder op drama en dat was jammer in mijn ogen. Ik kijk het nog steeds met plezier maar vind die Levon helemaal niks eigenlijk. Sowieso dit hele seizoen niet echt. Ben wel benieuwd hoe ze het laten eindigen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk erg sterk, vooral 1... daarna werd het vermaak steeds platter en met minder diepgang. Enkele uitzonderingen daargelaten.
Seizoen 1![]()
![]()
Inderdaad, juist de hele donkere ondertoon in de serie kon ik enorm waarderenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, de nadruk kwam meer te liggen op comedy en minder op drama en dat was jammer in mijn ogen. Ik kijk het nog steeds met plezier maar vind die Levon helemaal niks eigenlijk. Sowieso dit hele seizoen niet echt. Ben wel benieuwd hoe ze het laten eindigen.
Idd, wel jammer, dacht dat je ze het in mei deden ipv januari zodat ze er nog iets spectaculairs van konden maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, juist de hele donkere ondertoon in de serie kon ik enorm waarderen
Costa XLquote:
Het is inderdaad ontzettend matig geworden.. Jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:52 schreef Flugel83 het volgende:
Pfieww en ik dacht dat het weer aan mij lag dat ik dit seizoen echt verschrikkelijk vind. Kijk de slechts 25-minuten durende afleveringen echt met moeite uit. Er is werkelijk niets origineels en interessants meer te vinden. Eens met de opmerking van hierboven, na seizoen vier was de koek al op.
Het einde van seizoen 3 vond ik overigens het absolute hoogtepunt van de serie![]()
eens!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:33 schreef Blistering het volgende:
Het zou mij overigens een rotzorg zijn wat er gebeurt dit seizoen. Vind het maar een soort verlepte comedy geworden met uitgemolken seksgrappen en andere dingen die gewoon niet grappig zijn. Totale miscast wat betreft Hank jr., en daarnaast vind ik die hele verhaallijn omtrent Hank met die serie ook maar saai.
Ik blijf het kijken omdat ik al vanaf het begin een trouwe kijker ben, maar wat mij betreft was dit het echte einde voor Cali:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2014 23:29:17 ]
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...Staat ie al online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- gevonden!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat ie, de 16 jarige dochter van Karen haar ex, Mia, geneukt had.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is inderdaad ontzettend matig geworden.. Jammer.
Wat vertelt hij hier aan Karen eigenlijk?
Ep 8 heeft wel een hoog ouderwets Californication-gehalte...Ja, return of the mothafuckaaa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Vertelde hij dat pas in seizoen 3 ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat ie, de 16 jarige dochter van Karen haar ex, Mia, geneukt had.
Jup :pquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vertelde hij dat pas in seizoen 3 ja?
Dat hoop ik wel.quote:
Jammer he, ik weet nog dat er een keertje in december een ep was gelekt en ik helemaal wild werd, wilde bijna de middag vrij nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef drGoeroe het volgende:
Eens met de meeste meningen hier, het is gewoon een platte comedy geworden die zeker niet op z'n hoogtepunt gaat stoppen. Eerste seizoenen keek je echt uit naar een volgende aflevering hoe het verder ging maar nu..
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef DenWauw het volgende:
Ik snap al 7 seizoenen niet wat er zo boeiend is aan Karen. Hij heeft alleen maar vrouwen ontmoet die ontegenzeggelijk veel beter bij Hank passen. Dat gaat me vooral vervelen.
Tot op de bodem en verder, maar alles wat geen aandacht krijgt...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.
Die domme doos wist het dan nog wel goed te verwoorden: Hank, je bent verliefd op het idee van liefde/verliefd zijn.quote:
Hihi ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karen is echt een janksnol geworden
Pffffquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Had verwacht dat het flashbacks naar momenten uit de show zou zijn, maar het waren gewoon flashbacks naar het verleden van Hank en Karen. Vond het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:09 schreef stijn_ het volgende:
Ep09, kijk de laatste 4 minuten maar, de rest is flashbackrukzooi
Het is nog 3 afleveringen? Straks de nieuwe maar even kijken. Ik ga het wel uitzitten, maar de lol is er wel af. Het is allemaal herkauwen geworden... Hank komt lekkere chick tegen, ze hebben seks, Hank wil het goedmaken met Karen, zij houdt de boot af, Runkle verneukt weer iets, Marcy wil weer drugs/seks/maakt drama om iets anders. Rewind, repeat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ben er klaar mee, ga de rest niet eens meer kijken.. bagger
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef Multivitamine het volgende:
E09 was waardeloos. Waste of time en je mist niets als je hem niet kijkt.
Bijna dit niveau hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Blistering het volgende:
Gruwelijke aflevering, eindelijk weer die ouderwetse Cali vibe.
En het allerbeste was nog wel dat die kutmongool van een Levon er niet in zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
Dat gedoe met Karen is passé, sorry. Ze begint een beetje de Katrien Duck van Californiction te worden. Ook al doet Hank zijn best, het is nooit goed genoeg. En hup, ze laat hem weer in de steek en komt altijd weer terug. Na 7 seizoenen weten we het nou wel. Laat die bitch dood gaan!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond het helemaal geen slechte aflevering eigenlijkDeed me een beetje denken aan "In Utero" uit seizoen 2. Dat was echt een geniale aflevering (stukken beter dan deze wel). Maar de wat serieuzere noot, zoals in seizoen 1 en 2, dat is waarom ik Californication keek, niet al dat clownsgedoe (alheowel dat ook wel vermakelijk is, maar mis altijd de zware ondertoon die de serie ooit had).
Niet belangrijk gezien de tieten die we wél te zien krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:26 schreef DenWauw het volgende:
En nog steeds geen tieten van Karen of Marcy gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |