Heerlijk ouderwets chaosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
Theater van de lach van John Lanting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
was juist een 'echte' ouderwetse Californication chaos, hebben ze er elk seizoen minstens 1 van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:21 schreef Littlecreep het volgende:
Wat mij betreft mag het snel afgelopen zijn. Laatste aflevering vond ik het hoogtepunt van slecht en lui schrijven. Daar kon zelfs Eddie Nero niks aan veranderen.
En wat een verschrikking is die Levon.
Becca is de Meg van Californication. Niemand moet haar, niemand wil over haar praten en ze praat gruwelijk irritant.quote:
Hoe kan je die lelijke robot missen. Zet mij in een zwarte pruik en dan ben ik een knappere en bovenal beter acterende Becca, met mijn ervaring van één schoolmusical toen ik 10 was.quote:
Vannacht liep de 720p versie hier binnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Is al als torrent te vinden. Alleen is geen 720p-versie.
Trouwens, http://www.filestube.to heeft nu iets nieuws dat als je zoekt je daarna ook op het tabje 'Video' kunt drukken en dan een stream kunt kijken. Just FYI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima show overall, alleen het ging idd te lang door. Had al eerder moeten stoppen.
Hank die stikt in een doperwt, Karen die de heimlich-greep uitvoert en faalt en een laatste shot op Hank z'n begrafenis.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:25 schreef remlof het volgende:
Season final with a special dinner.
Ik hoop dat ze daar nog wat van maken.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:48 schreef DenWauw het volgende:
Wat is het toch ook een monotone koe die Becca.
Dat zit er wel in jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Hank via Charlie een deal sluit om een tv-serie te schrijven over z'n leven als New Yorkse schrijver in Californië. En dat gaat dan Californication heten.
Cirkeltje rond, klaar
Nee, die gingen een TV-show produceren in hun TV-show die eigenlijk hun TV show was... maar dat was niet het einde van de seriequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit deed Seinfeld 15 jaar geleden toch ook al...
Geen idee, ik vond die serie tenenkrommend slecht. Vraag me nog steeds af waarom die zo populair was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit deed Seinfeld 15 jaar geleden toch ook al...
Misschien lieten ze daarom Santa Monica Cop na één aflevering cancelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef L3viathan het volgende:
Misschien schamen ze zich voor hun eigen wanproduct
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef glannie het volgende:
Je zag het liefst na seizoen 3 de show al eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima show overall, alleen het ging idd te lang door. Had al eerder moeten stoppen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestatits van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Of die van Camilla Luddingtonquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestaties van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Ik kan niet stoppen met staren naar haar prachtige *euh* ogen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef znarch het volgende:
Ik vond Eva Amurri toch het best
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Omdat de serie toch al niet meer verlengt kan wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
maar wellicht is dat ook het doel.
Je zit er niet eens zo ver vanafquote:Op zondag 29 juni 2014 03:42 schreef Nielsch het volgende:
De serie had eigenlijk op z'n hoogtepunt moeten stoppen en dat was na seizoen 4. You can't always get what you want.
Mijn god wat een geweldige scene:
Het einde kon me ook minder bekoren, maar dat kwam door het hele seizoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef glannie het volgende:
And I think it's gonna be a long, long, time
Idd. Alle cliches zijn wel gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Buster91 het volgende:
Damn wat een lame einde van een lame seizoen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
Prima einde naar mijn mening. Ok, het zit vol met cliché's, maar ik heb er vrede mee na een zeer wisselvallig seizoen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, heb ik niet eens zin in de laatste aflevering
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Charlie was wel baas.![]()
Voor de rest viel het wel een beetje tegen ja.
Serieus? Dit het beste seizoen? Ik mag hopen dat dit het enige seizoen is wat je hebt gekeken dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Sloggi het volgende:
De laatste seizoenen waren een verschrikking, maar toch kreeg ik kippenvel toen Henk naast Karen ging zitten en Rocket Man in werd gezet. Prachtig nummer en een verwijzing naar het einde van misschien wel het beste seizoen.
Lees het nog eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Dit het beste seizoen? Ik mag hopen dat dit het enige seizoen is wat je hebt gekeken dan?
Ik vond het een redelijk einde. Ietwat te cheesy en 'eind goed, al goed', maar okee...
Ah okee, ik dacht alquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lees het nog eens
Hij verwijst naar een ander seizoen, het eind, waarin ook hetzelfde nummer werd gedraaid... DAT vond hij het beste seizoen
David Duchovny wou zelf dat Hank Moody dood zou gaan las ik in een interview... was wel mooi geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Protax het volgende:
Eens, beetje een soft einde, had er iets meer van verwacht.
Precies dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:54 schreef Blistering het volgende:
Stiekem toch wel een heel mooi einde![]()
Gelukkig is het nu klaar, dat dan ook weer wel. Al met al genoten van deze serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |