Misschien lieten ze daarom Santa Monica Cop na één aflevering cancelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef L3viathan het volgende:
Misschien schamen ze zich voor hun eigen wanproduct
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef glannie het volgende:
Je zag het liefst na seizoen 3 de show al eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima show overall, alleen het ging idd te lang door. Had al eerder moeten stoppen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestatits van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Of die van Camilla Luddingtonquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:34 schreef glannie het volgende:
Ik denk dat ik seizoen 3 het sterkst vond ja, maar ik had natuurlijk voor geen goud de sterke acteerprestaties van Addison Timlin (Sasha Bingham) uit seizoen vier willen missen :p
Ik kan niet stoppen met staren naar haar prachtige *euh* ogen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef znarch het volgende:
Ik vond Eva Amurri toch het best
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Omdat de serie toch al niet meer verlengt kan wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
maar wellicht is dat ook het doel.
Je zit er niet eens zo ver vanafquote:Op zondag 29 juni 2014 03:42 schreef Nielsch het volgende:
De serie had eigenlijk op z'n hoogtepunt moeten stoppen en dat was na seizoen 4. You can't always get what you want.
Mijn god wat een geweldige scene:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |