Heerlijk ouderwets chaosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
Theater van de lach van John Lanting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:24 schreef stijn_ het volgende:
En ook weer een leuke episode voor de verandering..
was juist een 'echte' ouderwetse Californication chaos, hebben ze er elk seizoen minstens 1 van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:21 schreef Littlecreep het volgende:
Wat mij betreft mag het snel afgelopen zijn. Laatste aflevering vond ik het hoogtepunt van slecht en lui schrijven. Daar kon zelfs Eddie Nero niks aan veranderen.
En wat een verschrikking is die Levon.
Becca is de Meg van Californication. Niemand moet haar, niemand wil over haar praten en ze praat gruwelijk irritant.quote:
Hoe kan je die lelijke robot missen. Zet mij in een zwarte pruik en dan ben ik een knappere en bovenal beter acterende Becca, met mijn ervaring van één schoolmusical toen ik 10 was.quote:
Vannacht liep de 720p versie hier binnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Is al als torrent te vinden. Alleen is geen 720p-versie.
Trouwens, http://www.filestube.to heeft nu iets nieuws dat als je zoekt je daarna ook op het tabje 'Video' kunt drukken en dan een stream kunt kijken. Just FYI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |