abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138791715

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP. :+
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:18:23 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138791764
Ik wist niet dat de joden morgen in Eindhoven speelde?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138791831
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Elan het volgende:
we hebben het kampioenschap voor de derde keer op rij vrij knullig weggegeven met name in een aantal treurige uitwedstrijden die verloren werden omdat het hele spul collectief weer eens door de ondergrens heen ging niet omdat de selectie an sig nou per se kwaliteit tekort kwam tov de concurrentie.
Door de ondergrens zakken is kwaliteit tekort komen. De spelers zijn (nog) niet constant genoeg, maar het is inderdaad waar dat we kampioenskansen hebben gehad.

o, en TT :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138791927
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Koeman had met deze selectie net zo goed kampioen kunnen worden, het is echt niet zo dat Ajax vele malen beter speelden of een veel betere selectie hebben.
In tegenstelling tot ons wonnen zij wél de beslissende potjes.

Het is absoluut niet zo dat Koeman wmb gefaald heeft qua prestaties, maar zeg nou zelf we hebben het kampioenschap voor de derde keer op rij vrij knullig weggegeven met name in een aantal treurige uitwedstrijden die verloren werden omdat het hele spul collectief weer eens door de ondergrens heen ging niet omdat de selectie an sig nou per se kwaliteit tekort kwam tov de concurrentie.

Dikke pluim voor Frank de Boer wat dat betreft.
Alleen jaar van Guidetti had er imo meer ingezeten, ook veruit de meeste punten uit de toppers gehaald, alleen lieten jullie het liggen tegen de middelmatige tegenstanders. Kan zijn vanwege een gebrek aan creativiteit. Vorig jaar was er toch wel wat mazzel, ook vrij weinig toppers gewonnen. Dit jaar was alleen de verwachting te hoog omdat jullie als enige ploeg de groep intact hielden, maar op basis van het spel is 2e plek terecht.

Valt me trouwens wel op dat jullie al 3 jaar lang nauwelijks blessures hebben, afgezien van de teen dan.
pi_138792218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef Adames het volgende:

[..]

Alleen jaar van Guidetti had er imo meer ingezeten, ook veruit de meeste punten uit de toppers gehaald, alleen lieten jullie het liggen tegen de middelmatige tegenstanders. Kan zijn vanwege een gebrek aan creativiteit. Vorig jaar was er toch wel wat mazzel, ook vrij weinig toppers gewonnen. Dit jaar was alleen de verwachting te hoog omdat jullie als enige ploeg de groep intact hielden, maar op basis van het spel is 2e plek terecht.
En dit jaar heeft elke ploeg dermate veel gemorst dat dit jaar ook veel mogelijk was, ondanks dat we mi niet genoeg gegroeid zijn met een intacte selectie (ik vond dat we alleen de periode tussen AZ-thuis en Utrecht-uit daadwerkelijk goed speelde, met slechts rkc-uit als misser) :)
quote:
Valt me trouwens wel op dat jullie al 3 jaar lang nauwelijks blessures hebben, afgezien van de teen dan.
Dat is inderdaad gunstig geweest met een vrij smalle selectie, wordt ook veel op gelet.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138792331
Wat een debiele TT joh.

Joden die denken grappig te zijn, tief op ofzo. :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138792517
Tyron _O-
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:03:05 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138792592
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een debiele TT joh.

Joden die denken grappig te zijn, tief op ofzo. :r
Het is er maar 1 hoor, andersom is trouwens beter op z'n plaats, PSV is het al een beetje in hun broek aan het doen, maar de underdog positie ligt hun uiteindelijk wel, ben benieuwd.
pi_138792717
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is er maar 1 hoor, andersom is trouwens beter op z'n plaats, PSV is het al een beetje in hun broek aan het doen, maar de underdog positie ligt hun uiteindelijk wel, ben benieuwd.
Gewoon snel de 0-1 maken zijn ze nergens meer en dat ligt Feyenoord in topwedstrijden wel komen bijna altijd voor ook tegen Ajax en Twente zowel uit als thuis :) .
blablablabla
pi_138792868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Gewoon snel de 0-1 maken zijn ze nergens meer en dat ligt Feyenoord in topwedstrijden wel komen bijna altijd voor ook tegen Ajax en Twente zowel uit als thuis :) .
om vervolgens toch weer de punten weg te geven
pi_138792973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Adames het volgende:

[..]

om vervolgens toch weer de punten weg te geven
PSV won slechts 2 duels dit jaar nadat ze op achterstand waren gekomen dus ik zie het wel als een bescheiden voordeel voor ons.
blablablabla
  Admin zaterdag 12 april 2014 @ 12:23:59 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138792982
TT }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138793023
Volgens het AD spelen we weer met dezelfde opstelling als bij Groningen. Maar dan uiteraard wel Pelle ipv Te Vrede.

Wel dus met Schaken en geen Boetius.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:29:27 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138793080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Door de ondergrens zakken is kwaliteit tekort komen. De spelers zijn (nog) niet constant genoeg, maar het is inderdaad waar dat we kampioenskansen hebben gehad.

o, en TT :')
Ik vind het nog bijzonder dat we tweede kunnen worden, ondanks de vele uitduels met dom puntverlies. NEC uit, GAE uit, Heracles thuis, RKC uit, ADO uit ;(. En dan heb ik het er nog niet eens over dat we nauwelijks in staat zijn om topduels te winnen :{ .
2000 light years from home
pi_138793108
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens het AD spelen we weer met dezelfde opstelling als bij Groningen. Maar dan uiteraard wel Pelle ipv Te Vrede.

Was te verwachten. Sowieso is het wel fijn om Boetius in te laten vallen op het moment dat er wat ruimte ontstaat. Ohja, Pelle vs. Zanka :9~
pi_138793217
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Was te verwachten. Sowieso is het wel fijn om Boetius in te laten vallen op het moment dat er wat ruimte ontstaat. Ohja, Pelle vs. Zanka :9~
Die Hendrikx schijnt erin te staan ipv Rekik.
pi_138793232
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind het nog bijzonder dat we tweede kunnen worden, ondanks de vele uitduels met dom puntverlies. NEC uit, GAE uit, Heracles thuis, RKC uit, ADO uit ;(. En dan heb ik het er nog niet eens over dat we nauwelijks in staat zijn om topduels te winnen :{ .
Ik heb ook het idee dat we véél punten gemorst hebben tegen kleintjes en weinig gecompenseerd hebben tegen de groten. Ik wilde dan ook eigenlijk zeggen dat we met dit puntenaantal ook onze handen mogen dichtknijpen met de 2e plaats, maar ff nagezocht, maar mochten we de laatste 3 potten winnen en 69 punten halen was dat de afgelopen 10 jaar goed voor positie:
3,3,2,4,2,2,4,4,3,3 dus tsja, t dan valt het allemaal nog wel mee.
pi_138793257
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:31 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hendrix speelt waarschijnlijk.
pi_138793281
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hendrix speelt waarschijnlijk.
Die is ook geen partij voor de Pel.
pi_138793313
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die is ook geen partij voor de Pel.
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:07:31 #22
425609 Reviews4all
Fan van technologie
pi_138793771
Dit weekend gaan ze waarschijnlijk al tegen PSV onderuit.
Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers
pi_138793841
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wacht. Psv treedt aan met een centraal duo bestaande uit Hendrix en Jorgensen _O-

Pelle gaat genoeg kansen krijgen
pi_138793879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wacht. Psv treedt aan met een centraal duo bestaande uit Hendrix en Jorgensen _O-

Pelle gaat genoeg kansen krijgen
Bruma en Hendrix gewoon hoor.

Dus Pelle gaat inderdaad genoeg kansen krijgen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:20:29 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138793991
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wie?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138794037
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bruma en Hendrix gewoon hoor.

Dus Pelle gaat inderdaad genoeg kansen krijgen.
Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138794062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef eight het volgende:

[..]

Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.
Schorsinkje voor Rekik
pi_138794101
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:

Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boëtius spelen i.p.v. Schaken.
pi_138794700
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boëtius spelen i.p.v. Schaken.
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138795210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).
Schaken mag de verdediging in slaap sussen, JPB maakt het af

óf

Schaken mag de verdediging de mondjes snoeren, JPB mag de vernedering groter maken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_138795339
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Bombvis het volgende:

Schaken mag de verdediging de mondjes snoeren, JPB mag ze schudden als een milkshake
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138795981
Tegen Groningen ging het goed met de 352, maar ben een beetje huiverig om tegen psv zo te spelen. De verdediging van hen is poep dus lekker druk zetten en ons eigen spel spelen.
pi_138796260
Stop dan ook met Tyron zelf uitlokken als je hem hier niet wil hebben :{

Gericht aan Vasion
pi_138796307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop dan ook met Tyron zelf uitlokken als je hem hier niet wil hebben :{

Gericht aan Vasion
:')
  zaterdag 12 april 2014 @ 15:24:49 #35
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138796317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:04 schreef TN-FR het volgende:
Tegen Groningen ging het goed met de 352, maar ben een beetje huiverig om tegen psv zo te spelen. De verdediging van hen is poep dus lekker druk zetten en ons eigen spel spelen.
Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunen :')

Gewoon lekker als Twente-uit spelen, die lui en publiek geen kans geven in de wedstrijd te komen,
pi_138796353
PSV en reactievoetbal, hé.
pi_138797367
Boëtius niet opstellen zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_138797632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:22 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius niet opstellen zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
Dit.
Schaken :'(
pi_138797910
Hoe kan HMF trouwens DM's versturen terwijl hij een perm ban heeft?

Hij bestookt me continu met DM's over renovatie / nieuwbouw. Vermoeiend figuur. :')
  Forum Admin zaterdag 12 april 2014 @ 16:52:04 #40
35723 crew  GGMM
pi_138797964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:

Hij bestookt me continu met DM's over renovatie / nieuwbouw. Vermoeiend figuur. :')
Dan block je hem toch?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138797979
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan block je hem toch?
Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch. :)
  Forum Admin zaterdag 12 april 2014 @ 16:53:30 #42
35723 crew  GGMM
pi_138797992
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch. :)
Ah zo, ja Dm-en hoort niet bij een ban dus dat kan nog gewoon, ja. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:55:16 #43
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_138798022
quote:

Ik heb ook een keer een DM-tirade van hem gehad _O- Beetje aandoenlijk.

quote:
In januari dacht hij na over een verhuur, maar Terence Kongolo mocht niet weg bij Feyenoord en knokte zich vervolgens in de basiself. De mandekker maakt indruk in het centrum van de Rotterdamse defensie en er wordt zelfs gesuggereerd dat Louis van Gaal overweegt om hem mee te nemen naar het WK. Kongolo laat het allemaal rustig op zich afkomen.

De twintigjarige Rotterdammer heeft nog niets gehoord van de bondscoach en zal ook niet teleurgesteld zijn als dat ook niet gebeurd. "Mijn kans komt wel, desnoods volgend seizoen. Ik weet dat ik nog veel moet leren om een Europese topspeler te worden", zegt Kongolo tegen RTV Rijnmond. Hij speelde tot dusver twintig competitieduels in de Eredivisie, waarvan veertien in het lopende seizoen.

Kongolo bewijst het niveau van de Nederlandse competitie aan te kunnen. "Niemand had verwacht dat ik me zo zou ontwikkelen, daar schrok iedereen toch wel van", lacht hij. "Ik wist dat ik het kon, maar op mijn leeftijd moet je geduld hebben. In het begin was dat wel moeilijk, maar ik ben gewoon hard blijven werken. De laatste weken zijn een bevestiging voor wat ik eigenlijk al wist."
Verstandige jongen, erg groot talent ook. Zou hij nou zijn contract gaan verlengen?
pi_138798042
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:24 schreef Grifte het volgende:

[..]

Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunen :')

Gewoon lekker als Twente-uit spelen, die lui en publiek geen kans geven in de wedstrijd te komen,
Verdediging van ons is wel echt een paar graadjes sterker dan psv hoor, we hebben alleen muldert staan daar geef ik je gelijk in.

En idd zoals tegen twente, maar dat deden we ook met 3 spitsen.
pi_138798052
HMF en ik hebben altijd goede conversaties via dm ^O^
En Het Been gaat gewoon verlengen _O_
pi_138798107
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:57 schreef Maastoren het volgende:
Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiëren.

Maar over het algemeen gedraagt hij zich als een debiel. :')

Hij is niet voor niets vaker gebanned dan actief.
pi_138798127
quote:

Jankmuil.
pi_138798144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jankmuil.
Waar bemoei je je mee zeikstraal? :')
pi_138798156
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiëren.

Maar over het algemeen gedraagt hij zich als een debiel. :')

Hij is niet voor niets vaker gebanned dan actief.
Hij is gewoon uhm nogal uitgesproken.
En dat hij vaker een ban heeft dan hij actief kan zijn heeft meer te maken met het feit dat HMF gewoon het zwarte schaap van VBL is. Maar weer lekker over Feyenoord verder hier.
pi_138798197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waar bemoei je je mee zeikstraal? :')
Met jou. Ben je opmerkingen op netwerk nog lang niet vergeten, ventje.
pi_138798201
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij is gewoon uhm nogal uitgesproken.
En dat hij vaker een ban heeft dan hij actief kan zijn heeft meer te maken met het feit dat HMF gewoon het zwarte schaap van VBL is. Maar weer lekker over Feyenoord verder hier.
Nee, dat maakt hij er wel zelf naar. De meesten hier kunnen hardgrondig met elkaar van mening verschillen en toch normaal blijven discussiëren.

Dat is een kwaliteit die hij ontbeert, zacht uitgedrukt.

Maar laten we het over de komende wedstrijd hebben inderdaad. ^O^
pi_138798213
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke opmerkingen?

Is het een persoonlijke vete dan? :D
pi_138798231
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welke opmerkingen?

Is het een persoonlijke vete dan? :D
Ga ze niet opzoeken, tussen al die boekwerken van je maatje Pakasi.

Verder geen gezeur, maar ga niet lopen janken over HMF als ie er niet bij is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2014 17:05:32 ]
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 17:05:01 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138798241
*O* RELLEN IN JE EIGEN TOPIC *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin zaterdag 12 april 2014 @ 17:05:51 #55
35723 crew  GGMM
pi_138798262
Zullen we weer normaal doen tegen elkaar? Thnx.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138798280
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ga ze niet opzoeken, tussen al die boekwerken van je maatje Pakasi.
Kinderachtige opstelling. :')

Ik ben met niemand maatjes, en laat me niet in een kamp indelen.

We willen allemaal het beste voor Feyenoord. Schijnbaar verschillen we over de manier waarop dat bereikt wordt. Lekker boeiend, daar kan inhoudelijk over gediscussieerd worden maar hoeft niet persoonlijk te worden.
pi_138798327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kinderachtige opstelling. :')

Ik ben met niemand maatjes, en laat me niet in een kamp indelen.

We willen allemaal het beste voor Feyenoord. Schijnbaar verschillen we over de manier waarop dat bereikt wordt. Lekker boeiend, daar kan inhoudelijk over gediscussieerd worden maar hoeft niet persoonlijk te worden.
Dat beslis ik zelf wel, ben ik jou niet voor nodig. Klaar verder, met jou daarover praten is alsof ik weer op Netwerk zit, dus dat laten we idd maar achterwege.

Ging me sowieso meer om het feit dat je over HMF loopt te zaniken hier terwijl ie er niet bij is. Moet je niet doen.
pi_138798349
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
Zullen we weer normaal doen tegen elkaar? Thnx.
Doen we, opperjood.
  Forum Admin zaterdag 12 april 2014 @ 17:09:27 #59
35723 crew  GGMM
pi_138798355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doen we, opperjood.
Bedankt.

Verdere "discussie" mogen jullie via Dm uitpraten als daar behoefte aan is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138798376
Gezellig hier :')
pi_138798565
:')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_138798609
We gaan gewoon winnen.
pi_138800502
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En 2 redelijk 2 benig, dus kan wat makkelijker in de aanval zwerven, zie Schaken echt als een pure rechtsbuiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 12-04-2014 18:45:15 ]
pi_138800583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef Luni het volgende:

[..]
zie Schaken echt als een pure rechtitensbu
ik zie hem als pure bankzitter
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138800692
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef eight het volgende:

[..]

ik zie hem als pure bankzitter
Als je met 2 spitsen speelt zeker, met 3 spitsen is hij de minst slechte rechtsbuiten.
pi_138800782
'Verbouwen of nieuwbouw qua opbrengsten om het even'

De verbouwingsplannen van Red de Kuip en BAM worden momenteel door twee onafhankelijke partijen doorgerekend. Accountantskantoor KPMG en adviesbureau Fakton buigen zich over de exploitatiecijfers en investeringsbedragen van de projecten.

Naar verwachting zal het spelersbudget van Feyenoord in het vernieuwde stadion verdubbelen tot 24 miljoen euro op de korte termijn. 'En op termijn mikken we zelfs op een verdrievoudiging', laat Wim van Sluis, woordvoerder van het verkennerstrio, optekenen in het Rotterdams Dagblad.

Nieuwbouw of 'slim verbouwen' is om het even wat betreft opbrengsten voor de club, meent Van Sluis. 'Er gaat hetzelfde aantal mensen in, evenveel business-units, daar zit niet veel verschil in. Alleen heb je met een verbouwd stadion veel minder af te schrijven en af te lossen.'

Waar het spelersbudget snel zal verdubbelen, gaat de begroting omhoog tot 70 à 80 miljoen euro. Eind deze maand komt de Feyenoord-trojka met haar eindadvies.
pi_138801087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Luni het volgende:
'Verbouwen of nieuwbouw qua opbrengsten om het even'

De verbouwingsplannen van Red de Kuip en BAM worden momenteel door twee onafhankelijke partijen doorgerekend. Accountantskantoor KPMG en adviesbureau Fakton buigen zich over de exploitatiecijfers en investeringsbedragen van de projecten.

Naar verwachting zal het spelersbudget van Feyenoord in het vernieuwde stadion verdubbelen tot 24 miljoen euro op de korte termijn. 'En op termijn mikken we zelfs op een verdrievoudiging', laat Wim van Sluis, woordvoerder van het verkennerstrio, optekenen in het Rotterdams Dagblad.

Nieuwbouw of 'slim verbouwen' is om het even wat betreft opbrengsten voor de club, meent Van Sluis. 'Er gaat hetzelfde aantal mensen in, evenveel business-units, daar zit niet veel verschil in. Alleen heb je met een verbouwd stadion veel minder af te schrijven en af te lossen.'

Waar het spelersbudget snel zal verdubbelen, gaat de begroting omhoog tot 70 à 80 miljoen euro. Eind deze maand komt de Feyenoord-trojka met haar eindadvies.
'om het even' lijkt mij niet geloofwaardig. Toch denk ik idd. dat het verschil minder groot is dan de voorstanders van nieuwbouw beweren.
pi_138801117
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zozo dat ventje doet het em
pi_138801314
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:00 schreef Herqules het volgende:

[..]

Zozo dat ventje doet het em
:').

Rot op.
pi_138801490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV en reactievoetbal, hé.
Kenser even op Stijn. Jij bent vroeger voor Feyenoord geweest en bent nu voor Ajax.
pi_138801660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kenser even op Stijn. Jij bent vroeger voor Feyenoord geweest en bent nu voor Ajax.
:D
pi_138803431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom hem quoten? Is een totaal irrelevante opmerking op de zijne :')
pi_138803795
Manu speelt wel aardig tegen Vitesse.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:31:16 #74
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138804241
3punter voor ons PSV
pi_138805320
Twente gaat zo te zien wel winnen vanavond, wat is dat Roda slecht zeg.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_138805673
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Cara het volgende:
Die winnen gewoon drie keer. Dan moeten wij maar twee keer winnen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138805981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Cara het volgende:
ja, die staan niet voor niks onderaan ;(
pi_138806086
Mooi klote voor het doelsaldo van Twente.
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:38:42 #79
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138806733
Vitesse verloren. Weer een concurrent minder.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_138807036
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:38 schreef PIETR het volgende:
Vitesse verloren. Weer een concurrent minder.
Nu 100% zeker (tenzij heel veel doelpunten nog tegen) van plek 4+
Morgen niet verliezen en plek 3 is ook zeker.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138807402
Jammer, Twente 3-0
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:43:49 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138809063
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nu 100% zeker (tenzij heel veel doelpunten nog tegen) van plek 4+
Morgen niet verliezen en plek 3 is ook zeker.
Ervan uitgaande dat we thuis winnen van Cambuur, is die 3e plek nu al redelijk zeker. Betekent dus minimaal play-offs voor de groepsfase van de EL. Is ook al weer eeuwen geleden dat wie die groepsfase haalden ..
pi_138809212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:57 schreef Maastoren het volgende:
Hopelijk netjes tot 2017 of liever nog 2018.
pi_138809228
PSV heeft nog weleens stunt en vliegwerk voetbal zoals ze thuis tegen Twente hadden.
Levensgevaarlijk dit, kunnen we helemaal niet mee omgaan.
Maar hoe gaat Feyenoord spelen nou? 3-5-2?
pi_138809239
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat we thuis winnen van Cambuur, is die 3e plek nu al redelijk zeker. Betekent dus minimaal play-offs voor de groepsfase van de EL. Is ook al weer eeuwen geleden dat wie die groepsfase haalden ..
Ja.. Hopelijk halen we dat volgend jaar weer een keer.
Goed voor de ontwikkeling!
pi_138809240
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hopelijk netjes tot 2017 of liever nog 2018.
Wat? HMF z'n ban? :P
Geintje eh
pi_138809250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft nog weleens stunt en vliegwerk voetbal zoals ze thuis tegen Twente hadden.
Levensgevaarlijk dit, kunnen we helemaal niet mee omgaan.
Maar hoe gaat Feyenoord spelen nou? 3-5-2?
Nog niet bekend. Kan maar zo, lijkt me niet verkeerd.
pi_138809262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wat? HMF z'n ban? :P
Geintje eh
Die hopelijk tot morgen.
Brengt tenminste wat leven in de brouwerij.
pi_138809270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Pff, buiten dat.. Feyenoord hoort gewoon europees te spelen, zou schandalig zijn met de ploeg die wij hebben dat het niet zou lukken zeg.
pi_138809288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

Pff, buiten dat.. Feyenoord hoort gewoon europees te spelen, zou schandalig zijn met de ploeg die wij hebben dat het niet zou lukken zeg.
Afgelopen jaar toch ook mislukt. (hadden we wel de moeilijkste loting mogelijk, maar toch).
pi_138809337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Afgelopen jaar toch ook mislukt. (hadden we wel de moeilijkste loting mogelijk, maar toch).
Altijd wel lastige loting ja, maar goed. Dit seizoen waren ze totaal uit vorm ook in het begin.
En dat ze soms zeggen dat Janmaat helemaal weggespeeld werd is ook :') .. die gast was half geblesseerd :')
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:53:22 #93
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138809348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Plus hopenlijk weer een paar mooie Europese tripjes.
pi_138809376
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:

[..]

Plus hopenlijk weer een paar mooie Europese tripjes.
Kunnen maar zo bij Manchester United en AC Milan op bezoek moeten in de groepsfase.
pi_138809461
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:52 schreef Vasion het volgende:

[..]

Altijd wel lastige loting ja, maar goed. Dit seizoen waren ze totaal uit vorm ook in het begin.
En dat ze soms zeggen dat Janmaat helemaal weggespeeld werd is ook :') .. die gast was half geblesseerd :')
Tja :')
Sowieso. Die gast speelt 9/10 wedstrijden top, en als hij dan 1 fout maakt wordt hij door de spelersgroep keihard afgezeken :')
pi_138809534
Is die Barto niks voor ons volgend seizoen?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_138809621
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Daar had je me even.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:01:53 #98
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138809631
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kunnen maar zo bij Manchester United en AC Milan op bezoek moeten in de groepsfase.
United zou mooi zijn. Al zou ons dat zomaar een schorsing van een paar jaar op kunnen leveren. Ging een aantal jaren geleden ook helemaal los ..
pi_138809866
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:

[..]

United zou mooi zijn. Al zou ons dat zomaar een schorsing van een paar jaar op kunnen leveren. Ging een aantal jaren geleden ook helemaal los ..
Aantal jaar geleden daar, of bij Nancy bedoel je nog?
Dat vind ik nog steeds zo onrechtvaardig :(
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:13:33 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138809989
Aantal jaren geleden klopt niet helemaal. Is al weer 15 jaar geleden zie ik net .. :o
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:14:22 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138810010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Aantal jaar geleden daar, of bij Nancy bedoel je nog?
Dat vind ik nog steeds zo onrechtvaardig :(
Het is wel onrechtvaardig ja. Aan de andere kant is het ook volslagen debiel dat er zoveel debielen rondlopen die uit naam van Feyenoord rotzooi trappen :{ . Als Wilders daar nou eens campagne tegen zou voeren ;( .
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:15:16 #102
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_138810034
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou eerder die Higdon oppikken.
pi_138810097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is wel onrechtvaardig ja. Aan de andere kant is het ook volslagen debiel dat er zoveel debielen rondlopen die uit naam van Feyenoord rotzooi trappen :{ . Als Wilders daar nou eens campagne tegen zou voeren ;( .
Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).
Kon Feyenoord totaal niks aan doen. Daarna nog ME die het compleet laat escaleren.
pi_138810124
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Zou eerder die Higdon oppikken.
Onhaalbaar, die gaat naar Engeland in de top 3.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:19:19 #105
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138810170
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).
Kon Feyenoord totaal niks aan doen. Daarna nog ME die het compleet laat escaleren.
Buiten het uitvak? Joden? Hoe kom je bij die onzin? :D
pi_138810269
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Buiten het uitvak? Joden? Hoe kom je bij die onzin? :D
Daar begon het feest toch?
Pas toen de politie begon te meppen escaleerde het toch in het uitvak?

Achja, ook maar wat ik gelezen heb toentertijd :')

[ Bericht 10% gewijzigd door H.FR op 12-04-2014 23:33:18 ]
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:34:54 #107
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138810693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.
pi_138810771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.
Dat is waar.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:46:54 #109
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_138811108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar begon het feest toch?
Pas toen de politie begon te meppen escaleerde het toch in het uitvak?

Achja, ook maar wat ik gelezen heb toentertijd :')
Ging overal los. Was ook een grote groep aanwezig die uit waren op rellen. Feyenoord valt weinig te verwijten. Hadden hiervoor gewaarschuwd. Nancy maakte fouten met de kaartverkoop. En de politie handelde niet goed door de hoolies naar het stadion te drijven.
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:50:20 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138811226
We hadden toen wel Tottenham Hotspur geloot, had wel een leuke wedstrijd geweest :{ .
pi_138811311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Merkie het volgende:
We hadden toen wel Tottenham Hotspur geloot, had wel een leuke wedstrijd geweest :{ .
Ja, had de kaarten al binnen ;(
  zondag 13 april 2014 @ 00:13:00 #112
Koekoek andere Atleti
pi_138812043
Ik gok zo dat die Rajiv van la Parra volgend seizoen bij ons speelt. Transfervrij en we zoeken ook nog versterking voor de vleugel aangezien alleen Boetius van enig niveau is (misschien dat Manu nog wat kan). Hopelijk kunnen ze hem dan wat constanter laten presenteren dan nu bij Hveen, wat hij kan in principe wel voetballen (beter dan Schaken in ieder geval).
pi_138817402
Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat lopen... Ben er eerlijk gezegd weer eens bang voor :X.
pi_138817629
Ja ik zou echt niet weten wat dit gaat worden

Wij zouden vol gas met 5-0 kunnen winnen maar andersom kan ook

Dus heb gewoon geen idee
  zondag 13 april 2014 @ 09:53:18 #115
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_138817966
Gewoon verliezen oké? :)
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_138818045
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:53 schreef Spinosaurus het volgende:
Liever gewoon winnen en graag een wonder van ADO :+
pi_138818071
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ik zou echt niet weten wat dit gaat worden

Wij zouden vol gas met 5-0 kunnen winnen maar andersom kan ook

Dus heb gewoon geen idee
0-10... Zou ik erg leuk vinden :+, hoewel onmogelijk... Afmakers heeft Feyenoord niet :'(
  zondag 13 april 2014 @ 10:01:55 #118
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_138818112
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Moge de beste winnen hehehe :7
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_138818120
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:01 schreef Spinosaurus het volgende:

[..]

Moge de beste winnen hehehe :7
Da's niet eerlijk, wint PSV geen wedstrijd meer :P
pi_138818242
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:53 schreef Spinosaurus het volgende:
Nee natuurlijk niet, feyenoord gaat gewoon alles winnen, en als ajax nog een paar keer gelijk speelt dan is het verschil maar 1 punt ofzo
pi_138818256
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nou ADO kan soms best goed spelen tegen topclubs 1-1 ofzo huh
pi_138818427
Opsteker voor Feyenoord, Derksen voorspelde een overwinning voor PSV, die gaan dus never nooit winnen :+
  zondag 13 april 2014 @ 10:35:08 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138818719
quote:
HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138818730
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]

HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpje
Best wel oud filmpje hoor.
8 april zie ik nu.
pi_138818850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef Muto het volgende:
Manu speelt wel aardig tegen Vitesse.
Ja kan best, is geen zekerheid dat hij bij Feyenoord het ook waar zal maken.
Zo'n Mokotje doet het ook wel aardig, maar zegt weinig.
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 10:43:09 #127
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138818867
quote:
bie burgermeester 'Godverre....'
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138820596
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

0-10... Zou ik erg leuk vinden :+, hoewel onmogelijk... Afmakers heeft Feyenoord niet :'(
8x Pelle, 1x Immers en 1x Vilhena, kan prima O-)

OT geloof ik wel in een overwinning, ik zeg 1-3 :)
  zondag 13 april 2014 @ 11:57:03 #129
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138820713
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je kan moeilijk klagen over een gebrek aan afmakers als Feyenoord het meest gescoord heeft van alle ploegen.

Kan altijd efficiënter, maar zo slecht is het niet.
pi_138821146
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:57 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je kan moeilijk klagen over een gebrek aan afmakers als Feyenoord het meest gescoord heeft van alle ploegen.

Kan altijd efficiënter, maar zo slecht is het niet.
En dan nog kan het veel efficiënter!
Bij Utrecht uit had je met 2-10 kunnen winnen. _O_
pi_138821188
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:

OT geloof ik wel in een overwinning, ik zeg 1-3 :)
Ik voorspel niets, dat PSV hoeft een paar bevliegingen tegen Mulder te hebben.. :{
  zondag 13 april 2014 @ 12:19:45 #132
Koekoek andere Atleti
pi_138821386
Niet te peilen deze wedstrijd inderdaad..

Je kan zomaar met 3-0 afgaan zoals wel vaker in topwedstrijden of gewoon degelijk een overwinning binnen halen aangezien PSV soms erg slecht speelt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Quasi-intellectueel op 13-04-2014 12:26:01 ]
pi_138821469
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bie burgermeester 'Godverre....'
Dat filmpje was in scene gezet.. dat vond die actrice zelf erg hilarisch, maar mij ontgaat het nut van zo'n grap.

Zo ben wel beetje nerveus voor straks.. Feyenoord moet zorgen dat ze als eerste scoren, aangezien PSV al vaker heeft aangetoond in te storten na een achterstand.
pi_138821515
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat filmpje was in scene gezet.. dat vond die actrice zelf erg hilarisch, maar mij ontgaat het nut van zo'n grap.

Zo ben wel beetje nerveus voor straks.. Feyenoord moet zorgen dat ze als eerste scoren, aangezien PSV al vaker heeft aangetoond in te storten na een achterstand.
Tja, en Feyenoord houdt nooit een voorsprong vast. Lekker stel samen.
pi_138821538
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, en Feyenoord houdt nooit een voorsprong vast. Lekker stel samen.
Dat is waar maar slechts 1 tegengoal in de laatste 5 wedstrijden geeft hoop :)
pi_138821612
quote:
De toekomst van Daryl Janmaat lijkt in Engeland te liggen. De rechtsback van Feyenoord slaagde er niet in om een akkoord te bereiken met de clubleiding van de Rotterdammers om zijn contract te verlengen en een transfer lijkt dan ook plaats te gaan vinden in de zomer.

De rechtsachter ligt nog tot medio 2015 vast bij Feyenoord, maar Arsenal lijkt de nieuwe club te gaan worden van de rechtsback. De Engelsen verwachten Janmaat voor een schijntje weg te kunnen halen uit Rotterdam, zo meldt Football Direct News.

De 24-jarige speler wordt bij Arsenal gezien als de ideale opvolger van Bacary Sagna. De Fransman lijkt bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van The Gunners en de club zou Janmaat graag voor een bedrag van bijna vijf miljoen euro binnen willen hengelen als opvolger.
Bijna 5? :{
Hopelijk dichter tegen de 6..
  zondag 13 april 2014 @ 12:29:40 #137
268260 Dr.Mikey
pi_138821636
quote:
Waar is Feyenoord?
R.I.P DTS.
pi_138821666
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Feyenoord en hoge transfersommen ;(

Aan de andere kant is Janmaat transfervrij gekomen dus een mooie deal heb je sowieso
pi_138821687
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Feyenoord en hoge transfersommen ;(

Aan de andere kant is Janmaat transfervrij gekomen dus een mooie deal heb je sowieso
Mja, maar als je zijn kwaliteiten tegen een transfersom afzet, hoop ik toch wel op 6.
Met een meerjarig contract 8.
pi_138821724
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lijkt me ook meer dan 5 te moeten kosten, ik denk dat ze niet weten dat ze met mr gold moeten babbelen 8-)
  zondag 13 april 2014 @ 12:33:18 #141
268260 Dr.Mikey
pi_138821744
Lijkt me wel een mooie club voor Janmaat.
R.I.P DTS.
pi_138821756
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mja, maar als je zijn kwaliteiten tegen een transfersom afzet, hoop ik toch wel op 6.
Met een meerjarig contract 8.
Ik hoop ook op een zo hoog mogelijk bedrag, maar ben eerlijk gezegd niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Hij lijkt me wel een type dat zich kan doorontwikkelen in een sterkere competitie, maar ik twijfel.. vind hem verdedigend te slap.
pi_138821836
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik hoop ook op een zo hoog mogelijk bedrag, maar ben eerlijk gezegd niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Hij lijkt me wel een type dat zich kan doorontwikkelen in een sterkere competitie, maar ik twijfel.. vind hem verdedigend te slap.
Oh, ik ben er echt van overtuigd dat hij het kan redden een stap hoger. Weet niet of Arsenal dan de juiste club voor hem is, maar hij heeft de drive en de kwaliteiten.
pi_138821961
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh, ik ben er echt van overtuigd dat hij het kan redden een stap hoger. Weet niet of Arsenal dan de juiste club voor hem is, maar hij heeft de drive en de kwaliteiten.
Dat hij een stap hoger kan weet ik wel zeker, als je zag hoe makkelijk hij zich aanpaste aan het niveau bij Feyenoord..
Ik denk dat Arsenal een leuke club is omdat ze proberen aanvallend en aantrekkelijk voetbal te spelen. Janmaat is dan een goede back met het loopvermogen om het vol te houden.
  zondag 13 april 2014 @ 13:01:17 #145
268260 Dr.Mikey
pi_138822416
Vanwege die teletekst joden op fb hoop ik dat wij winnen en zij verliezen. Laat ze maar voor niks naar Amsterdam komen dat neuzenvolk.
R.I.P DTS.
pi_138822621
Voordeel of nadeel?
quote:
Stijn Schaars kan vanmiddag om 16.30 uur niet in actie komen in de topper tegen Feyenoord. De dertigjarige middenvelder van PSV heeft te veel last van een knieblessure. Of Memphis Depay en Ji-Sung Park kunnen spelen is nog niet duidelijk.

Schaars viel twee weken terug in de rust geblesseerd uit tegen FC Groningen (2-3) en miste ook het uitduel met SC Heerenveen (0-3) van vorige week zaterdag. Deze week kon de linkspoot nog niet volledig meetrainen met de selectie van de Eindhovenaren.

Wie Schaars vervangt op het middenveld is nog niet duidelijk. Tegen Groningen verving Georginio Wijnaldum hem na rust, vorige week stond Adam Maher bij afwezigheid van Schaars voor het eerst sinds lange tijd weer in de basis.

Behalve Schaars was ook de inzetbaarheid van Depay en Park onzeker voor het thuisduel met Feyenoord. Of de twee basiskrachten kunnen spelen wordt later deze zondag nog bekend. Depay kampte met hamstringklachten, Park had net als Schaars last van een knie. Karim Rekik ontbreekt door een schorsing en wordt vervangen door Jorrit Hendrix.
pi_138822828
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar is Feyenoord?
Was even een tussendoortje joh ;)
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 13:31:51 #148
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138823468
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar is Feyenoord?
Zodra ik godverredomme hoor , moet ik altijd even denken aan ons O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138823625
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Voordeel of nadeel?

[..]

Wijnaldum liever niet. Maher mag wel spelen wat mij betreft. :+
pi_138823769
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Voordeel of nadeel?

[..]

Voordeel. Hopelijk spelen Depay en Park ook niet.
pi_138823798
Geen goed gevoel erover.
pi_138826115
Simpele overwinning vanmiddag, Pellè maakt een hattrick
pi_138826574
Ze spelen 3-5-2 toch :?
pi_138826996
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Ze spelen 3-5-2 toch :?
Jep, wingers op het middenveld zullen wel als de vierde en de vijfde man fungeren achterin

Zoals Koeman bevestigt bij FOX.
pi_138827207
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:39 schreef Muto het volgende:
Geen goed gevoel erover.
Ik wel. Al had ik veel liever volle druk op hun lachwekkend zwakke verdediging gewild.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 13 april 2014 @ 15:15:32 #156
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138827261
Wel Schaken en geen Boëtius :')
pi_138827429
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Grifte het volgende:
Wel Schaken en geen Boëtius :')
Schaken vs Willems :9~
pi_138827519
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Schaken vs Willems :9~
Lamme tegen de blinde
pi_138827583
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

Lamme tegen de blinde

@ 2:15

_O_
pi_138827766
quote:
Toen kon Schaken nog mondjes snoeren
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 13 april 2014 @ 15:30:52 #161
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138827807
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk ;( .
  zondag 13 april 2014 @ 15:34:41 #162
263417 Keyos
Like a Boss
pi_138827949
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk ;( .
De supporters weten ook de tekst helemaal niet (op dat begin na) dus herhalen ze alleen het refrein, vreselijk eigenlijk.

Heb echt spijt dat ik geen ticket heb gekocht voor het uitvak vandaag, had geen geld voor deze pot en AZ uit en koos voor AZ maar had toch liever er vandaag bij geweest :{ .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_138828025
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
You never wok alone _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_138828055
basis psv

Zoet;
Arias, Bruma, Hendrix, Willems;
Wijnaldum, Hiljemark, Maher;
Ruiz, Locadia, Depay
  zondag 13 april 2014 @ 15:37:48 #165
263417 Keyos
Like a Boss
pi_138828063
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

You never wok alone _O_
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_138828078
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat. :( Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
pi_138828079
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
basis psv

Zoet;
Arias, Bruma, Hendrix, Willems;
Wijnaldum, Hiljemark, Maher;
Ruiz, Locadia, Depay
Ben benieuwd, wedstrijdspanning _O_
pi_138828086
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
pi_138828094
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat. :( Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Geen zorgen, Schaken gaat mondjes snoeren,.
pi_138828095
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste weken

Bovendien, we kunnen nu Vormer én Boetius inbrengen _O_
pi_138828133
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste weken

Bovendien, we kunnen nu Vormer én Boetius inbrengen _O_
Ja, dat is ook wat, 2 wissels waar je niet slechter van wordt :o
pi_138828173
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Liever deze :

Niks ten nadele van Leentje hoor, 'Mijn Feyenoord' is een geweldig lied maar van zijn versie van YNWA ben ik nooit onder de indruk geweest.
  zondag 13 april 2014 @ 15:49:40 #173
263417 Keyos
Like a Boss
pi_138828506
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Liever deze :
[ afbeelding ]

Niks ten nadele van Leentje hoor, 'Mijn Feyenoord' is een geweldig lied maar van zijn versie van YNWA ben ik nooit onder de indruk geweest.
Natuurlijk, het was ook juist cynisch bedoelt door Leen te posten met zijn elleboogmove ;) .
pi_138828639
quote:
Drie jaar terug kon hij nog mondjes snoeren ja.
Nu is het lammende vs blinde :D
  zondag 13 april 2014 @ 15:55:17 #175
268260 Dr.Mikey
pi_138828684
R.I.P DTS.
pi_138829429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Beetje simpel dit. Er zijn altijd mensen die zich niet normaal kunnen gedragen. Rond en buiten het voetbal. Als je ziet wat er allemaal in het weekend in NL gebeurd. Gaat allemaal nergens over. Hele veldslagen af en toe.
  zondag 13 april 2014 @ 16:19:47 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138829704
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Beetje simpel dit. Er zijn altijd mensen die zich niet normaal kunnen gedragen. Rond en buiten het voetbal. Als je ziet wat er allemaal in het weekend in NL gebeurd. Gaat allemaal nergens over. Hele veldslagen af en toe.
Buitenproportioneel veel idioten die zich met Feyenoord associeren helaas.
  zondag 13 april 2014 @ 16:21:13 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138829766
Come on Feyenoord _O_
pi_138829780
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Buitenproportioneel veel idioten die zich met Feyenoord associeren helaas.
Tsja, ook die personen zijn onderdeel van het voetbal en van Feyenoord. Doe je niks tegen. Al heb ik volgens mij die Youri horen zeggen in een interview dat Nancy wel iets te extreem was en dat ze de club nooit op die manier in diskrediet hadden mogen brengen.
pi_138830173
Wat gebeurde er nou tijdens die minuut stilte? :')
pi_138830185
Lekker respectvol weer
pi_138830347
Middenveld is beetje aan 't kutten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 13 april 2014 @ 16:44:34 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138830919
Feyenoord kan niet voetballen ;( .
pi_138830935
Je hoort het uitpubliek. :)
pi_138830946
Slechte aansluiting van middenveld.
  zondag 13 april 2014 @ 16:46:48 #186
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138830995
Ben die countertactiek nu al zat :')
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 16:47:24 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_138831062
Oe
  zondag 13 april 2014 @ 16:48:55 #189
101809 BObNL
Je bent top!
pi_138831077
Oeh
Leuter mee!!
pi_138831086
ai
  zondag 13 april 2014 @ 16:49:51 #191
101809 BObNL
Je bent top!
pi_138831112
Altijd nog even spannend met mulder
Leuter mee!!
  zondag 13 april 2014 @ 16:51:49 #192
268260 Dr.Mikey
pi_138831204
Die scheids fluit weer alles tegen.
R.I.P DTS.
  zondag 13 april 2014 @ 16:53:21 #193
101809 BObNL
Je bent top!
pi_138831261
Fans keren zich alweer tegen psv :')
Leuter mee!!
  zondag 13 april 2014 @ 16:53:35 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138831275
Mulder kan een tuinstoel pakken om die "doelpogingen" van PSV te verwerken.

Goede poging van Lexie zeg.
pi_138831324
De tering...mag erin die bal.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138831336
Pfoe bijna
pi_138831373
Lucky PSV
PSV :r
pi_138831452
Het had allang 0-2 moeten staan
  zondag 13 april 2014 @ 16:58:33 #199
277865 Sejt
Ondertitel
pi_138831494
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I love my mispoken words.
  zondag 13 april 2014 @ 16:58:34 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138831496
Golgolgoooooooooool