Daar begon het feest toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Buiten het uitvak? Joden? Hoe kom je bij die onzin?
Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).
Kon Feyenoord totaal niks aan doen. Daarna nog ME die het compleet laat escaleren.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.
Ging overal los. Was ook een grote groep aanwezig die uit waren op rellen. Feyenoord valt weinig te verwijten. Hadden hiervoor gewaarschuwd. Nancy maakte fouten met de kaartverkoop. En de politie handelde niet goed door de hoolies naar het stadion te drijven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar begon het feest toch?
Pas toen de politie begon te meppen escaleerde het toch in het uitvak?
Achja, ook maar wat ik gelezen heb toentertijd
Ja, had de kaarten al binnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Merkie het volgende:
We hadden toen wel Tottenham Hotspur geloot, had wel een leuke wedstrijd geweest.
0-10... Zou ik erg leuk vindenquote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ik zou echt niet weten wat dit gaat worden
Wij zouden vol gas met 5-0 kunnen winnen maar andersom kan ook
Dus heb gewoon geen idee
Moge de beste winnen hehehequote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever gewoon winnen en graag een wonder van ADO
Nee natuurlijk niet, feyenoord gaat gewoon alles winnen, en als ajax nog een paar keer gelijk speelt dan is het verschil maar 1 punt ofzoquote:
Nou ADO kan soms best goed spelen tegen topclubs 1-1 ofzo huhquote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever gewoon winnen en graag een wonder van ADO
HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpjequote:
Best wel oud filmpje hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpje
Ja kan best, is geen zekerheid dat hij bij Feyenoord het ook waar zal maken.quote:
bie burgermeester 'Godverre....'quote:
8x Pelle, 1x Immers en 1x Vilhena, kan primaquote:Op zondag 13 april 2014 09:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0-10... Zou ik erg leuk vinden, hoewel onmogelijk... Afmakers heeft Feyenoord niet
Je kan moeilijk klagen over een gebrek aan afmakers als Feyenoord het meest gescoord heeft van alle ploegen.quote:Op zondag 13 april 2014 09:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0-10... Zou ik erg leuk vinden, hoewel onmogelijk... Afmakers heeft Feyenoord niet
En dan nog kan het veel efficiënter!quote:Op zondag 13 april 2014 11:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan moeilijk klagen over een gebrek aan afmakers als Feyenoord het meest gescoord heeft van alle ploegen.
Kan altijd efficiënter, maar zo slecht is het niet.
Ik voorspel niets, dat PSV hoeft een paar bevliegingen tegen Mulder te hebben..quote:Op zondag 13 april 2014 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
OT geloof ik wel in een overwinning, ik zeg 1-3
Dat filmpje was in scene gezet.. dat vond die actrice zelf erg hilarisch, maar mij ontgaat het nut van zo'n grap.quote:
Tja, en Feyenoord houdt nooit een voorsprong vast. Lekker stel samen.quote:Op zondag 13 april 2014 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat filmpje was in scene gezet.. dat vond die actrice zelf erg hilarisch, maar mij ontgaat het nut van zo'n grap.
Zo ben wel beetje nerveus voor straks.. Feyenoord moet zorgen dat ze als eerste scoren, aangezien PSV al vaker heeft aangetoond in te storten na een achterstand.
Dat is waar maar slechts 1 tegengoal in de laatste 5 wedstrijden geeft hoopquote:Op zondag 13 april 2014 12:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, en Feyenoord houdt nooit een voorsprong vast. Lekker stel samen.
Bijna 5?quote:De toekomst van Daryl Janmaat lijkt in Engeland te liggen. De rechtsback van Feyenoord slaagde er niet in om een akkoord te bereiken met de clubleiding van de Rotterdammers om zijn contract te verlengen en een transfer lijkt dan ook plaats te gaan vinden in de zomer.
De rechtsachter ligt nog tot medio 2015 vast bij Feyenoord, maar Arsenal lijkt de nieuwe club te gaan worden van de rechtsback. De Engelsen verwachten Janmaat voor een schijntje weg te kunnen halen uit Rotterdam, zo meldt Football Direct News.
De 24-jarige speler wordt bij Arsenal gezien als de ideale opvolger van Bacary Sagna. De Fransman lijkt bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van The Gunners en de club zou Janmaat graag voor een bedrag van bijna vijf miljoen euro binnen willen hengelen als opvolger.
Waar is Feyenoord?quote:
Feyenoord en hoge transfersommenquote:
Mja, maar als je zijn kwaliteiten tegen een transfersom afzet, hoop ik toch wel op 6.quote:Op zondag 13 april 2014 12:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord en hoge transfersommen![]()
Aan de andere kant is Janmaat transfervrij gekomen dus een mooie deal heb je sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |