Het is wel onrechtvaardig ja. Aan de andere kant is het ook volslagen debiel dat er zoveel debielen rondlopen die uit naam van Feyenoord rotzooi trappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden daar, of bij Nancy bedoel je nog?
Dat vind ik nog steeds zo onrechtvaardig
Zou eerder die Higdon oppikken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is die Barto niks voor ons volgend seizoen?
Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is wel onrechtvaardig ja. Aan de andere kant is het ook volslagen debiel dat er zoveel debielen rondlopen die uit naam van Feyenoord rotzooi trappen. Als Wilders daar nou eens campagne tegen zou voeren
.
Onhaalbaar, die gaat naar Engeland in de top 3.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zou eerder die Higdon oppikken.
Buiten het uitvak? Joden? Hoe kom je bij die onzin?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).
Kon Feyenoord totaal niks aan doen. Daarna nog ME die het compleet laat escaleren.
Daar begon het feest toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Buiten het uitvak? Joden? Hoe kom je bij die onzin?
Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, was buiten het uitvak... Stonden zelfs 1 of meerdere Joden daar rotzooi te trappen (meen ik me te herinneren).
Kon Feyenoord totaal niks aan doen. Daarna nog ME die het compleet laat escaleren.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.
Ging overal los. Was ook een grote groep aanwezig die uit waren op rellen. Feyenoord valt weinig te verwijten. Hadden hiervoor gewaarschuwd. Nancy maakte fouten met de kaartverkoop. En de politie handelde niet goed door de hoolies naar het stadion te drijven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar begon het feest toch?
Pas toen de politie begon te meppen escaleerde het toch in het uitvak?
Achja, ook maar wat ik gelezen heb toentertijd
Ja, had de kaarten al binnenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef Merkie het volgende:
We hadden toen wel Tottenham Hotspur geloot, had wel een leuke wedstrijd geweest.
0-10... Zou ik erg leuk vindenquote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ik zou echt niet weten wat dit gaat worden
Wij zouden vol gas met 5-0 kunnen winnen maar andersom kan ook
Dus heb gewoon geen idee
Moge de beste winnen hehehequote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever gewoon winnen en graag een wonder van ADO
Nee natuurlijk niet, feyenoord gaat gewoon alles winnen, en als ajax nog een paar keer gelijk speelt dan is het verschil maar 1 punt ofzoquote:
Nou ADO kan soms best goed spelen tegen topclubs 1-1 ofzo huhquote:Op zondag 13 april 2014 09:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever gewoon winnen en graag een wonder van ADO
HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpjequote:
Best wel oud filmpje hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHA kanjergrappig nog nooit gezien deze filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |