SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Door de ondergrens zakken is kwaliteit tekort komen. De spelers zijn (nog) niet constant genoeg, maar het is inderdaad waar dat we kampioenskansen hebben gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Elan het volgende:
we hebben het kampioenschap voor de derde keer op rij vrij knullig weggegeven met name in een aantal treurige uitwedstrijden die verloren werden omdat het hele spul collectief weer eens door de ondergrens heen ging niet omdat de selectie an sig nou per se kwaliteit tekort kwam tov de concurrentie.
Alleen jaar van Guidetti had er imo meer ingezeten, ook veruit de meeste punten uit de toppers gehaald, alleen lieten jullie het liggen tegen de middelmatige tegenstanders. Kan zijn vanwege een gebrek aan creativiteit. Vorig jaar was er toch wel wat mazzel, ook vrij weinig toppers gewonnen. Dit jaar was alleen de verwachting te hoog omdat jullie als enige ploeg de groep intact hielden, maar op basis van het spel is 2e plek terecht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman had met deze selectie net zo goed kampioen kunnen worden, het is echt niet zo dat Ajax vele malen beter speelden of een veel betere selectie hebben.
In tegenstelling tot ons wonnen zij wél de beslissende potjes.
Het is absoluut niet zo dat Koeman wmb gefaald heeft qua prestaties, maar zeg nou zelf we hebben het kampioenschap voor de derde keer op rij vrij knullig weggegeven met name in een aantal treurige uitwedstrijden die verloren werden omdat het hele spul collectief weer eens door de ondergrens heen ging niet omdat de selectie an sig nou per se kwaliteit tekort kwam tov de concurrentie.
Dikke pluim voor Frank de Boer wat dat betreft.
En dit jaar heeft elke ploeg dermate veel gemorst dat dit jaar ook veel mogelijk was, ondanks dat we mi niet genoeg gegroeid zijn met een intacte selectie (ik vond dat we alleen de periode tussen AZ-thuis en Utrecht-uit daadwerkelijk goed speelde, met slechts rkc-uit als misser)quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen jaar van Guidetti had er imo meer ingezeten, ook veruit de meeste punten uit de toppers gehaald, alleen lieten jullie het liggen tegen de middelmatige tegenstanders. Kan zijn vanwege een gebrek aan creativiteit. Vorig jaar was er toch wel wat mazzel, ook vrij weinig toppers gewonnen. Dit jaar was alleen de verwachting te hoog omdat jullie als enige ploeg de groep intact hielden, maar op basis van het spel is 2e plek terecht.
Dat is inderdaad gunstig geweest met een vrij smalle selectie, wordt ook veel op gelet.quote:Valt me trouwens wel op dat jullie al 3 jaar lang nauwelijks blessures hebben, afgezien van de teen dan.
Het is er maar 1 hoor, andersom is trouwens beter op z'n plaats, PSV is het al een beetje in hun broek aan het doen, maar de underdog positie ligt hun uiteindelijk wel, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een debiele TT joh.
Joden die denken grappig te zijn, tief op ofzo.
Gewoon snel de 0-1 maken zijn ze nergens meer en dat ligt Feyenoord in topwedstrijden wel komen bijna altijd voor ook tegen Ajax en Twente zowel uit als thuisquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is er maar 1 hoor, andersom is trouwens beter op z'n plaats, PSV is het al een beetje in hun broek aan het doen, maar de underdog positie ligt hun uiteindelijk wel, ben benieuwd.
om vervolgens toch weer de punten weg te gevenquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon snel de 0-1 maken zijn ze nergens meer en dat ligt Feyenoord in topwedstrijden wel komen bijna altijd voor ook tegen Ajax en Twente zowel uit als thuis.
PSV won slechts 2 duels dit jaar nadat ze op achterstand waren gekomen dus ik zie het wel als een bescheiden voordeel voor ons.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Adames het volgende:
[..]
om vervolgens toch weer de punten weg te geven
Ik vind het nog bijzonder dat we tweede kunnen worden, ondanks de vele uitduels met dom puntverlies. NEC uit, GAE uit, Heracles thuis, RKC uit, ADO uitquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Door de ondergrens zakken is kwaliteit tekort komen. De spelers zijn (nog) niet constant genoeg, maar het is inderdaad waar dat we kampioenskansen hebben gehad.
o, en TT
Was te verwachten. Sowieso is het wel fijn om Boetius in te laten vallen op het moment dat er wat ruimte ontstaat. Ohja, Pelle vs. Zankaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens het AD spelen we weer met dezelfde opstelling als bij Groningen. Maar dan uiteraard wel Pelle ipv Te Vrede.
Wel dus met Schaken en geen Boetius.
Die Hendrikx schijnt erin te staan ipv Rekik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was te verwachten. Sowieso is het wel fijn om Boetius in te laten vallen op het moment dat er wat ruimte ontstaat. Ohja, Pelle vs. Zanka
Ik heb ook het idee dat we véél punten gemorst hebben tegen kleintjes en weinig gecompenseerd hebben tegen de groten. Ik wilde dan ook eigenlijk zeggen dat we met dit puntenaantal ook onze handen mogen dichtknijpen met de 2e plaats, maar ff nagezocht, maar mochten we de laatste 3 potten winnen en 69 punten halen was dat de afgelopen 10 jaar goed voor positie:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het nog bijzonder dat we tweede kunnen worden, ondanks de vele uitduels met dom puntverlies. NEC uit, GAE uit, Heracles thuis, RKC uit, ADO uit. En dan heb ik het er nog niet eens over dat we nauwelijks in staat zijn om topduels te winnen
.
Hendrix speelt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was te verwachten. Sowieso is het wel fijn om Boetius in te laten vallen op het moment dat er wat ruimte ontstaat. Ohja, Pelle vs. Zanka
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is ook geen partij voor de Pel.
quote:
Wacht. Psv treedt aan met een centraal duo bestaande uit Hendrix en Jorgensenquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Hendrikx schijnt erin te staan ipv Rekik.
Bruma en Hendrix gewoon hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Psv treedt aan met een centraal duo bestaande uit Hendrix en Jorgensen![]()
Pelle gaat genoeg kansen krijgen
Wie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Hendrikx schijnt erin te staan ipv Rekik.
Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma en Hendrix gewoon hoor.
Dus Pelle gaat inderdaad genoeg kansen krijgen.
Schorsinkje voor Rekikquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.
Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boëtius spelen i.p.v. Schaken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens het AD spelen we weer met dezelfde opstelling als bij Groningen. Maar dan uiteraard wel Pelle ipv Te Vrede.
Wel dus met Schaken en geen Boetius.
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boëtius spelen i.p.v. Schaken.
Schaken mag de verdediging in slaap sussen, JPB maakt het afquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Bombvis het volgende:
Schaken mag de verdediging de mondjes snoeren, JPB mag ze schudden als een milkshake
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop dan ook met Tyron zelf uitlokken als je hem hier niet wil hebben
Gericht aan Vasion
Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:04 schreef TN-FR het volgende:
Tegen Groningen ging het goed met de 352, maar ben een beetje huiverig om tegen psv zo te spelen. De verdediging van hen is poep dus lekker druk zetten en ons eigen spel spelen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:22 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius niet opstellen zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
Dan block je hem toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kan HMF trouwens DM's versturen terwijl hij een perm ban heeft?
Hij bestookt me continu met DM's over renovatie / nieuwbouw. Vermoeiend figuur.
Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch.quote:
Ah zo, ja Dm-en hoort niet bij een ban dus dat kan nog gewoon, ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch.
Ik heb ook een keer een DM-tirade van hem gehadquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Verstandige jongen, erg groot talent ook. Zou hij nou zijn contract gaan verlengen?quote:In januari dacht hij na over een verhuur, maar Terence Kongolo mocht niet weg bij Feyenoord en knokte zich vervolgens in de basiself. De mandekker maakt indruk in het centrum van de Rotterdamse defensie en er wordt zelfs gesuggereerd dat Louis van Gaal overweegt om hem mee te nemen naar het WK. Kongolo laat het allemaal rustig op zich afkomen.
De twintigjarige Rotterdammer heeft nog niets gehoord van de bondscoach en zal ook niet teleurgesteld zijn als dat ook niet gebeurd. "Mijn kans komt wel, desnoods volgend seizoen. Ik weet dat ik nog veel moet leren om een Europese topspeler te worden", zegt Kongolo tegen RTV Rijnmond. Hij speelde tot dusver twintig competitieduels in de Eredivisie, waarvan veertien in het lopende seizoen.
Kongolo bewijst het niveau van de Nederlandse competitie aan te kunnen. "Niemand had verwacht dat ik me zo zou ontwikkelen, daar schrok iedereen toch wel van", lacht hij. "Ik wist dat ik het kon, maar op mijn leeftijd moet je geduld hebben. In het begin was dat wel moeilijk, maar ik ben gewoon hard blijven werken. De laatste weken zijn een bevestiging voor wat ik eigenlijk al wist."
Verdediging van ons is wel echt een paar graadjes sterker dan psv hoor, we hebben alleen muldert staan daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunen
Gewoon lekker als Twente-uit spelen, die lui en publiek geen kans geven in de wedstrijd te komen,
Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiëren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:57 schreef Maastoren het volgende:
HMF en ik hebben altijd goede conversaties via dm![]()
En Het Been gaat gewoon verlengen
Jankmuil.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar bemoei je je mee zeikstraal?quote:
Hij is gewoon uhm nogal uitgesproken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiëren.
Maar over het algemeen gedraagt hij zich als een debiel.
Hij is niet voor niets vaker gebanned dan actief.
Met jou. Ben je opmerkingen op netwerk nog lang niet vergeten, ventje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee zeikstraal?
Nee, dat maakt hij er wel zelf naar. De meesten hier kunnen hardgrondig met elkaar van mening verschillen en toch normaal blijven discussiëren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij is gewoon uhm nogal uitgesproken.
En dat hij vaker een ban heeft dan hij actief kan zijn heeft meer te maken met het feit dat HMF gewoon het zwarte schaap van VBL is. Maar weer lekker over Feyenoord verder hier.
Welke opmerkingen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met jou. Ben je opmerkingen op netwerk nog lang niet vergeten, ventje.
Ga ze niet opzoeken, tussen al die boekwerken van je maatje Pakasi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke opmerkingen?
Is het een persoonlijke vete dan?
Kinderachtige opstelling.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ze niet opzoeken, tussen al die boekwerken van je maatje Pakasi.
Dat beslis ik zelf wel, ben ik jou niet voor nodig. Klaar verder, met jou daarover praten is alsof ik weer op Netwerk zit, dus dat laten we idd maar achterwege.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kinderachtige opstelling.
Ik ben met niemand maatjes, en laat me niet in een kamp indelen.
We willen allemaal het beste voor Feyenoord. Schijnbaar verschillen we over de manier waarop dat bereikt wordt. Lekker boeiend, daar kan inhoudelijk over gediscussieerd worden maar hoeft niet persoonlijk te worden.
Doen we, opperjood.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:05 schreef GGMM het volgende:
Zullen we weer normaal doen tegen elkaar? Thnx.
En 2 redelijk 2 benig, dus kan wat makkelijker in de aanval zwerven, zie Schaken echt als een pure rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).
ik zie hem als pure bankzitterquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef Luni het volgende:
[..]
zie Schaken echt als een pure rechtitensbu
'om het even' lijkt mij niet geloofwaardig. Toch denk ik idd. dat het verschil minder groot is dan de voorstanders van nieuwbouw beweren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Luni het volgende:
'Verbouwen of nieuwbouw qua opbrengsten om het even'
De verbouwingsplannen van Red de Kuip en BAM worden momenteel door twee onafhankelijke partijen doorgerekend. Accountantskantoor KPMG en adviesbureau Fakton buigen zich over de exploitatiecijfers en investeringsbedragen van de projecten.
Naar verwachting zal het spelersbudget van Feyenoord in het vernieuwde stadion verdubbelen tot 24 miljoen euro op de korte termijn. 'En op termijn mikken we zelfs op een verdrievoudiging', laat Wim van Sluis, woordvoerder van het verkennerstrio, optekenen in het Rotterdams Dagblad.
Nieuwbouw of 'slim verbouwen' is om het even wat betreft opbrengsten voor de club, meent Van Sluis. 'Er gaat hetzelfde aantal mensen in, evenveel business-units, daar zit niet veel verschil in. Alleen heb je met een verbouwd stadion veel minder af te schrijven en af te lossen.'
Waar het spelersbudget snel zal verdubbelen, gaat de begroting omhoog tot 70 à 80 miljoen euro. Eind deze maand komt de Feyenoord-trojka met haar eindadvies.
Zozo dat ventje doet het emquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met jou. Ben je opmerkingen op netwerk nog lang niet vergeten, ventje.
Kenser even op Stijn. Jij bent vroeger voor Feyenoord geweest en bent nu voor Ajax.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kenser even op Stijn. Jij bent vroeger voor Feyenoord geweest en bent nu voor Ajax.
Waarom hem quoten? Is een totaal irrelevante opmerking op de zijnequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kenser even op Stijn. Jij bent vroeger voor Feyenoord geweest en bent nu voor Ajax.
Die winnen gewoon drie keer. Dan moeten wij maar twee keer winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Cara het volgende:
Twente gaat zo te zien wel winnen vanavond, wat is dat Roda slecht zeg.
ja, die staan niet voor niks onderaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:01 schreef Cara het volgende:
Twente gaat zo te zien wel winnen vanavond, wat is dat Roda slecht zeg.
Nu 100% zeker (tenzij heel veel doelpunten nog tegen) van plek 4+quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:38 schreef PIETR het volgende:
Vitesse verloren. Weer een concurrent minder.
Ervan uitgaande dat we thuis winnen van Cambuur, is die 3e plek nu al redelijk zeker. Betekent dus minimaal play-offs voor de groepsfase van de EL. Is ook al weer eeuwen geleden dat wie die groepsfase haalden ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu 100% zeker (tenzij heel veel doelpunten nog tegen) van plek 4+
Morgen niet verliezen en plek 3 is ook zeker.
Hopelijk netjes tot 2017 of liever nog 2018.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:57 schreef Maastoren het volgende:
HMF en ik hebben altijd goede conversaties via dm![]()
En Het Been gaat gewoon verlengen
Ja.. Hopelijk halen we dat volgend jaar weer een keer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat we thuis winnen van Cambuur, is die 3e plek nu al redelijk zeker. Betekent dus minimaal play-offs voor de groepsfase van de EL. Is ook al weer eeuwen geleden dat wie die groepsfase haalden ..
Wat? HMF z'n ban?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk netjes tot 2017 of liever nog 2018.
Nog niet bekend. Kan maar zo, lijkt me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft nog weleens stunt en vliegwerk voetbal zoals ze thuis tegen Twente hadden.
Levensgevaarlijk dit, kunnen we helemaal niet mee omgaan.
Maar hoe gaat Feyenoord spelen nou? 3-5-2?
Die hopelijk tot morgen.quote:
Pff, buiten dat.. Feyenoord hoort gewoon europees te spelen, zou schandalig zijn met de ploeg die wij hebben dat het niet zou lukken zeg.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja.. Hopelijk halen we dat volgend jaar weer een keer.
Goed voor de ontwikkeling!
Afgelopen jaar toch ook mislukt. (hadden we wel de moeilijkste loting mogelijk, maar toch).quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pff, buiten dat.. Feyenoord hoort gewoon europees te spelen, zou schandalig zijn met de ploeg die wij hebben dat het niet zou lukken zeg.
Altijd wel lastige loting ja, maar goed. Dit seizoen waren ze totaal uit vorm ook in het begin.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Afgelopen jaar toch ook mislukt. (hadden we wel de moeilijkste loting mogelijk, maar toch).
Plus hopenlijk weer een paar mooie Europese tripjes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja.. Hopelijk halen we dat volgend jaar weer een keer.
Goed voor de ontwikkeling!
Kunnen maar zo bij Manchester United en AC Milan op bezoek moeten in de groepsfase.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Plus hopenlijk weer een paar mooie Europese tripjes.
Tjaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Altijd wel lastige loting ja, maar goed. Dit seizoen waren ze totaal uit vorm ook in het begin.
En dat ze soms zeggen dat Janmaat helemaal weggespeeld werd is ook.. die gast was half geblesseerd
Daar had je me even.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is die Barto niks voor ons volgend seizoen?
United zou mooi zijn. Al zou ons dat zomaar een schorsing van een paar jaar op kunnen leveren. Ging een aantal jaren geleden ook helemaal los ..quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kunnen maar zo bij Manchester United en AC Milan op bezoek moeten in de groepsfase.
Aantal jaar geleden daar, of bij Nancy bedoel je nog?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
United zou mooi zijn. Al zou ons dat zomaar een schorsing van een paar jaar op kunnen leveren. Ging een aantal jaren geleden ook helemaal los ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |