Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bruma en Hendrix gewoon hoor.
Dus Pelle gaat inderdaad genoeg kansen krijgen.
Schorsinkje voor Rekikquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom Bruma wel en Rekik niet? Zou eerder andersom verwachten.
Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boėtius spelen i.p.v. Schaken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens het AD spelen we weer met dezelfde opstelling als bij Groningen. Maar dan uiteraard wel Pelle ipv Te Vrede.
Wel dus met Schaken en geen Boetius.
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Opzich geen gek idee, al zou ik dan met Boėtius spelen i.p.v. Schaken.
Schaken mag de verdediging in slaap sussen, JPB maakt het afquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook mijn idee inderdaad. Boetius is veel effectiever dan Schaken (Boetius staat op zo'n 9 doelpunten en 9 assists dit seizoen geloof ik).
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Bombvis het volgende:
Schaken mag de verdediging de mondjes snoeren, JPB mag ze schudden als een milkshake
quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop dan ook met Tyron zelf uitlokken als je hem hier niet wil hebben
Gericht aan Vasion
Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:04 schreef TN-FR het volgende:
Tegen Groningen ging het goed met de 352, maar ben een beetje huiverig om tegen psv zo te spelen. De verdediging van hen is poep dus lekker druk zetten en ons eigen spel spelen.
Dit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:22 schreef heiden6 het volgende:
Boėtius niet opstellen zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
Dan block je hem toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kan HMF trouwens DM's versturen terwijl hij een perm ban heeft?
Hij bestookt me continu met DM's over renovatie / nieuwbouw. Vermoeiend figuur.
Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch.quote:
Ah zo, ja Dm-en hoort niet bij een ban dus dat kan nog gewoon, ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is al gebeurd, maar vroeg me af waarom dat mogelijk is. Lijkt me niet logisch.
Ik heb ook een keer een DM-tirade van hem gehadquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Verstandige jongen, erg groot talent ook. Zou hij nou zijn contract gaan verlengen?quote:In januari dacht hij na over een verhuur, maar Terence Kongolo mocht niet weg bij Feyenoord en knokte zich vervolgens in de basiself. De mandekker maakt indruk in het centrum van de Rotterdamse defensie en er wordt zelfs gesuggereerd dat Louis van Gaal overweegt om hem mee te nemen naar het WK. Kongolo laat het allemaal rustig op zich afkomen.
De twintigjarige Rotterdammer heeft nog niets gehoord van de bondscoach en zal ook niet teleurgesteld zijn als dat ook niet gebeurd. "Mijn kans komt wel, desnoods volgend seizoen. Ik weet dat ik nog veel moet leren om een Europese topspeler te worden", zegt Kongolo tegen RTV Rijnmond. Hij speelde tot dusver twintig competitieduels in de Eredivisie, waarvan veertien in het lopende seizoen.
Kongolo bewijst het niveau van de Nederlandse competitie aan te kunnen. "Niemand had verwacht dat ik me zo zou ontwikkelen, daar schrok iedereen toch wel van", lacht hij. "Ik wist dat ik het kon, maar op mijn leeftijd moet je geduld hebben. In het begin was dat wel moeilijk, maar ik ben gewoon hard blijven werken. De laatste weken zijn een bevestiging voor wat ik eigenlijk al wist."
Verdediging van ons is wel echt een paar graadjes sterker dan psv hoor, we hebben alleen muldert staan daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alsof wij ook zo'n betrouwbare verdediging en keeper hebben om lekker achterover te leunen
Gewoon lekker als Twente-uit spelen, die lui en publiek geen kans geven in de wedstrijd te komen,
Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiėren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:57 schreef Maastoren het volgende:
HMF en ik hebben altijd goede conversaties via dm![]()
En Het Been gaat gewoon verlengen
Jankmuil.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar bemoei je je mee zeikstraal?quote:
Hij is gewoon uhm nogal uitgesproken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, zo nu en dan toont hij aan wel normaal te kunnen discussiėren.
Maar over het algemeen gedraagt hij zich als een debiel.
Hij is niet voor niets vaker gebanned dan actief.
Met jou. Ben je opmerkingen op netwerk nog lang niet vergeten, ventje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee zeikstraal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |