Jep, wingers op het middenveld zullen wel als de vierde en de vijfde man fungeren achterinquote:
Ik wel. Al had ik veel liever volle druk op hun lachwekkend zwakke verdediging gewild.quote:
Toen kon Schaken nog mondjes snoerenquote:
De supporters weten ook de tekst helemaal niet (op dat begin na) dus herhalen ze alleen het refrein, vreselijk eigenlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk.
You never wok alonequote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk.
Ben benieuwd, wedstrijdspanningquote:Op zondag 13 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
basis psv
Zoet;
Arias, Bruma, Hendrix, Willems;
Wijnaldum, Hiljemark, Maher;
Ruiz, Locadia, Depay
Geen zorgen, Schaken gaat mondjes snoeren,.quote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat.Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste wekenquote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat.Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Ja, dat is ook wat, 2 wissels waar je niet slechter van wordtquote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste weken
Bovendien, we kunnen nu Vormer én Boetius inbrengen
Liever deze :quote:
Natuurlijk, het was ook juist cynisch bedoelt door Leen te posten met zijn elleboogmovequote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Liever deze :
[ afbeelding ]
Niks ten nadele van Leentje hoor, 'Mijn Feyenoord' is een geweldig lied maar van zijn versie van YNWA ben ik nooit onder de indruk geweest.
Beetje simpel dit. Er zijn altijd mensen die zich niet normaal kunnen gedragen. Rond en buiten het voetbal. Als je ziet wat er allemaal in het weekend in NL gebeurd. Gaat allemaal nergens over. Hele veldslagen af en toe.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het feit blijft dat als mensen zich gewoon normaal gedragen er niks aan de hand is.
Buitenproportioneel veel idioten die zich met Feyenoord associeren helaas.quote:Op zondag 13 april 2014 16:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beetje simpel dit. Er zijn altijd mensen die zich niet normaal kunnen gedragen. Rond en buiten het voetbal. Als je ziet wat er allemaal in het weekend in NL gebeurd. Gaat allemaal nergens over. Hele veldslagen af en toe.
Tsja, ook die personen zijn onderdeel van het voetbal en van Feyenoord. Doe je niks tegen. Al heb ik volgens mij die Youri horen zeggen in een interview dat Nancy wel iets te extreem was en dat ze de club nooit op die manier in diskrediet hadden mogen brengen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Buitenproportioneel veel idioten die zich met Feyenoord associeren helaas.
Naja, 5-metergebied en hij wordt weggezet. Wordt 9 van de 10 keer voor gefloten natuurlijk.quote:
Wie?quote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hendriksen is al twee keer gematst door de scheids.
Had zomaar twee keer geel kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |