Jep, wingers op het middenveld zullen wel als de vierde en de vijfde man fungeren achterinquote:
Ik wel. Al had ik veel liever volle druk op hun lachwekkend zwakke verdediging gewild.quote:
Toen kon Schaken nog mondjes snoerenquote:
De supporters weten ook de tekst helemaal niet (op dat begin na) dus herhalen ze alleen het refrein, vreselijk eigenlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk.
You never wok alonequote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
Bij Liverpool kunnen ze nog wel YNWA zingen. Feyenoord-supporters lachen altijd Twente uit met hun debiele versie van YNWA, maar die van ons is net zo belachelijk.
Ben benieuwd, wedstrijdspanningquote:Op zondag 13 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
basis psv
Zoet;
Arias, Bruma, Hendrix, Willems;
Wijnaldum, Hiljemark, Maher;
Ruiz, Locadia, Depay
Geen zorgen, Schaken gaat mondjes snoeren,.quote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat.Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste wekenquote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme ik zie nu pas dat de Poëet er niet in staat.Dit wordt echt een vreselijke wedstrijd.
Ja, dat is ook wat, 2 wissels waar je niet slechter van wordtquote:Op zondag 13 april 2014 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo hard ging Boetius nou ook weer niet de laatste weken
Bovendien, we kunnen nu Vormer én Boetius inbrengen
Liever deze :quote:
Natuurlijk, het was ook juist cynisch bedoelt door Leen te posten met zijn elleboogmovequote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Liever deze :
[ afbeelding ]
Niks ten nadele van Leentje hoor, 'Mijn Feyenoord' is een geweldig lied maar van zijn versie van YNWA ben ik nooit onder de indruk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |